Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pn lis 03, 2025 8:03 pm

Teraz jest Pn lis 03, 2025 8:03 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
PostNapisane: Pn maja 13, 2013 9:50 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr kwi 24, 2013 9:30 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Londyn
Witam po zniwelowaniu jednego problemu pojawił się kolejny a zatem temperatura, silnik strasznie się grzeje po ok 10min jazdy (kopci delikatnie białym dymem,topi mi objemki łączące tłumiki). Gdy zatrzymuję się na tankowanie po kilku sekundach gaśnie i dopiero mogę go odpalić jak trochę ostygnie. W czym tkwi problem ?? Jak mogę go jeszcze podregulować??
Bardzo proszę o pomoc :)
Model to Thunder Tiger BX, paliwo: Tornado 16%


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 14, 2013 2:12 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 14, 2006 8:11 am
Posty: 588
Lokalizacja: Szprotawa
no to gratujuje, bo widze z opisu ze tak jeździsz tylko czekasz az ostygnie jak zgaśnie.

jak topi te obejmy sylikonowe to ładnie go grzejesz, masz termometr? temperatura nie moze przekraczać 120-130st.C pozniej to już metal sie odkształca, łazyska przegrzewają się i jest to bardzo niezdrowe dla silnika.

odkrec srube HSN -dawki paliwa, jak dajesz gazu to ma cały czas lecieć niebieski dym z wydechu


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 14, 2013 6:59 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr kwi 24, 2013 9:30 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Londyn
Właśnie termometra nie posiadam jeszcze.. spróbuję odkręcić tę śrubkę HSN jak przyjdzie mi nowa sylikonowa rurka do tłumika, narazie dzię,i za radę zobacze czy to coś pomoże :)
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 14, 2013 8:13 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lis 02, 2010 9:52 am
Posty: 110
odkrec paliwa lub nieszczelnosc w silniku

_________________
HPI FIRESTORM 10T SPALINKA 1:10


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 18, 2013 12:29 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 03, 2013 5:17 pm
Posty: 135
jak nie masz termometru to długo sobie nim nie pojezdzisz ;P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N maja 19, 2013 8:02 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr kwi 24, 2013 9:30 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Londyn
Chyba miałeś racje że długo nie pojeżdzę bo nie chcę pompować paliwa do gaźnika a zarazem nie zapala... ehh chyba jakiś szit uzywany kupiłem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn maja 20, 2013 12:46 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 03, 2013 5:17 pm
Posty: 135
Prędzej go zarżnąłeś ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz maja 23, 2013 10:26 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 11, 2013 6:34 am
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Dołączę się do tematu,
Mam podobny problem tzn z przegrzewaniem się. Po około 1/2 baku temp. skacze do 140 st. niestety regulacja nie daje zamierzonego efektu, nawet na bogatej mieszance temp. skacze. Po rozgrzaniu silnik wydaje dziwny dźwięk na niskich obrotach podczas wolnego przyspieszania, mało zauważalne ale jednak.
Wymieniłem wszystkie możliwe uszczelki, na wydechu, filtr powietrza, przewody paliwowe, świecę na zimniejszą, sprawdzałem szczelność i nic.
Model kupiłem używany, silnik B03. Ogólnie nie mam z nim żadnych problemów po za tym wymienionym wyżej.
Serwo na przepustnicy ustawiłem na max 70% ...
Czy mogą to być objawy zużycia silnika? Teoretycznie silnik przejeździł około 6l paliwa. Rozbierałem go i nie widać żadnych śladów zużycia, łożyska jak nowe, tłok i cylinder też o reszcie nie wspomnę.

Może na filmikach usłyszycie różnicę w dźwięku.
Normalny dźwięk:
http://www.youtube.com/watch?v=iUgd2B_NnBI

Tutaj już inaczej:
http://www.youtube.com/watch?v=iH_ghZjQ ... e=youtu.be


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz maja 23, 2013 2:24 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 03, 2013 5:17 pm
Posty: 135
No coś dziwnie działa, ale co może być przyczyną nie wiem, lewe powietrze jak sprawdzałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz maja 23, 2013 4:01 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 11, 2013 6:34 am
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Rozpylałem wodę (rozpylacz do okien) na silnik i nic dziwnego nie udało mi się zaobserwować. Gdyby zaciągał lewe powietrze musiałby też zaciągnąć wodę i się przynajmniej podusić chwię ale nic takiego nie miało miejsca. Żadnych bąbelków itp też nie było. ;/
Może znacie jakiś skuteczniejszy sposób sprawdzania szczelności? Będę wdzięczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 24, 2013 3:08 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 03, 2013 5:17 pm
Posty: 135
Woda z płynem do naczyń, ale zobacz czy przy wężyku albo gdzieś przy baku nie masz dziury ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 24, 2013 3:18 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 11, 2013 6:34 am
Posty: 7
Lokalizacja: Katowice
Przewody są nowe, bak też. Zauważyłem, że gdy zgaszę silnik paliwo w wężyku cofa się z gaźnika w kierunku baku, a po około minucie powoli wraca. Czy to normalne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 24, 2013 8:27 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr kwi 24, 2013 9:30 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Londyn
tak myślisz że go zarżnąłem? Jaka może być przyczyna że nie pompuje paliwa do gaźnika?? wcześniej nie było z tym problemów, rozkręcałem cylinder ale skręciłem go jak należy...metalowa podkładka pod cylindrem jest okej, nie widzę tam nic nie pokojącego, nie mogę sobie poradzić z moim modelem :(


Właśnie byłem 10 min temu na dworze jeszcze raz próbować i zauważyłem taki problem:

Paliwo nie dochodzi do gaźnika z włożonym wężykiem, gdy wyciągam wężyk z gaźnika i pompuje to idzie...
Nic nie rozumiem :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 24, 2013 11:16 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 03, 2013 5:17 pm
Posty: 135
shaqoo, sprawdź czy masz dobrze dokręcony gaźnik.
foksik, chyba masz zapchany gaźnik, wyczyść go. A uważam że zarżnąłeś bo nie miałeś termometru, wiesz, normalnie uszczelki z tłumika się nie topią ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 25, 2013 9:11 am 
Offline

Dołączył(a): N cze 12, 2011 4:14 pm
Posty: 295
Lokalizacja: Poznań
Jak stopiła się uszczelka na wydechu to te z gaźnika też mogły, zdeformowane mogą tamować przepływ paliwa i utrudniać regulację.

_________________
http://poznanskie2kola.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Teraz jest Pn lis 03, 2025 8:03 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL