Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz lis 27, 2025 3:11 pm

Teraz jest Cz lis 27, 2025 3:11 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor
PostNapisane: Pn kwi 30, 2012 11:31 am 
Offline

Dołączył(a): N lis 21, 2010 8:06 pm
Posty: 131
No więc jestem po pierwszych zawodach w życiu(Nowy Sącz)
Mój zestaw to:
Model HB cyclone WCE
Silnik Robitronic 17.5t
Regiel Tekin RS
Pakiet LIFE od rc hobby
Apka HK GT2

Pierwszy dzień czyli eliminacje, nie były zbyt udane, model świetnie mi się prowadził na starych oponach na dywan, na CPX już nie (latałem na tych oponach po całym torze)
Timing miałem na silniku 0 w reglu 20 do tego Boost ustawiony na 10 i Turbo na 6.
Odbiór 70T atak 31T, ale model na prostej był okropnie wolny, na treningu Kadety mnie wyprzedzały na samym początku prostej.
Kupiłem atak 37T i założyłem do odbioru 70T, znacznej poprawy nie było, nadal na prostej wyprzedzały mnie modele z saturnem po 4 zawodach.
Model był tak wolny, że przejechanie prostej zajmowało mi dobre 7 sekund.
Do finału organizatorzy postanowili wpuścić tylko pierwszą 10.
Cudem się dostałem, bo tak wolnym modelem mogłem na pełnym gazie pokonywać zakręty i na nich się też skupiłem i starałem się nie popełniać żadnego błędu.
Popytałem ludzi używających bezszczotek w 540 jak ustawić timing, nie pamiętam nazwiska, ale pewien pan zmierzył mi temperaturę i powiedział, że mogę jeszcze podnieść timing.
Niestety mogłem to zrobić tylko z pomocą komputera, którego nie miałem na zawodach.
Na finały ustawiłem w domu timing 40 boost 20 i turbo 9, przybyłem na tor, znacznej poprawy nie było.
W akcie desperacji zmieniłem timing na silniku na full i było znacznie lepiej, byłem nawet w stanie na prostej dorównać saturnom .
jednak w 2 i 3 biegu finałowym, trochę kosili to skończyłem na 8 pozycji (przynajmniej nie byłem ostatni)
Zaczynam się zastanawiać czy bezszczotka była odpowiednim wyborem, skoro saturny mnie niszczyły.
Jeden zawodnik miał silnik oriona i kręcił o 2 kółka mniej niż spec, ale silnik po biegu miał 83 stopnie.
Bezszczotka nie dawała mi żadnej przewagi, nie wiem czy coś jest nie tak z moim sprzętem czy muszę ustawiać wszystko na full by na prostej mieć szanse z szczotkami.

Nie wiem teraz czy ja mam coś popsute czy coś?
Dlatego zwracam się z prośbą do doświadczonych zawodników, jak ustawić regiel i silnik, aby mieć jakieś szanse i nie spalić czegoś, termometru niestety nie mam, ale regiel na zawodach był bardziej gorący od silnika dodam, że temperatura powietrza wynosiła ponad 30 stopni.
Większość ustawień potrafię dobrać, ale timing, Boost i Turbo nie potrafię, boję się bo sprzęt swoje kosztuje a popalić nie chcę.
No i jak ustawić obroty od których zaskakują te magiczne funkcje.

_________________
Yokomo
Muchmore
Thunder Power
Sanwa M11x


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Teraz jest Cz lis 27, 2025 3:11 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL