Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz maja 07, 2026 9:24 am

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
 Tytuł: ebay.com
PostNapisane: Śr cze 29, 2005 1:15 pm 

nie wiem czy dobrze trafiłem z działem ...

Ale czy ktoś jest mi w stanie ściagnąć model z ebay.com
ile moze to kosztowac, i oczywiscie jakąś "prowizje" ten ktoś dostanie :lol:

Więc pomoze mi ktoś ??

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 29, 2005 11:33 pm 

Witam, to mój pierwszy post na tym forum :-)
Odnośnie zakupów na ebay.com to zajmuję się tym od roku. Podam przykład dobrze mi znany mianowicie kupno cyfrowych aparatów fotograficznych. Po pierwsze nie wszyscy wysyłaja do Polski, trzeba pytać. Po drugie problem z przesłaniem pieniędzy chociaż od kiedy jest paypal.pl to jest znacznie łatwiej. Po trzecie koszty transportu, za paczki przesyłane pocztą lotniczą (5-10 dni) ważące ok. 3kg zwykle płacę 30-35USD. Po czwarte cło, na aparaty cyfrowe nie ma ale na modele może być. Po piąte (największy ból) to konieczność zapłacenia 22% VAT liczonego od (uwaga !) wartość towaru+koszty przesyłki+cło. Po szóste konieczność pisania oświadczenia do Urzędu Celnego i przesyłania go wraz z kserokopią dowodu osobistego (wprawdzie mało uciążliwe ale wydłużające całą procedurę o kilka dni)
Poza tym wieczny problem z kompatybilnością jeśli chodzi o napięcie w sieci (w przypadku aparatów w zasadzie nie istnieje ale ładowarki modelarskie mogą już u nas nie działać, trzeba zawsze dopytać)
I na koniec, dlaczego sam sobie nie sprowadzisz modelu ? Zarejestruj się na ebay.pl i w ten sposób uzyskasz dostęp do całego świata.

Tytuł:
PostNapisane: Śr cze 29, 2005 11:37 pm