Test akumulatorków.
Data: 28-01-2005 o godz. 21:45:50
Temat: Nowości ze świata RC.


Tor : CRF, Préverenges
Model : HPI Pro 4
Silnik : Team Orion Revolution 12x1
Przełożenie : 7.95
Ładowarka : KO PROPO (setting : 5.5 amps)
Regulator : KO PROPO VFS-1 PRO (ustawienia standardowe)



kliknij na "Czytaj więcej" - poznasz rezultaty testów



Rezultaty testu:
  Intellect IB3600
VTEC3700
G-Maxx
GP3700 SANYO 3600
GP3300 SP2
mAh : 4110mAh 3900mAh 3800mAh 4100mAh
Najszybsze okrążenie: 10.95s 10.71s 10.83s 10.90s
Max czas jazdy: 6min 55 7min 50 7min 30 7min 05
Prędkość : Ok Kontynuuje przyspieszanie w sposób ciągły Kontynuuje przyspieszanie w sposób ciągły Dobrze kontynuuje przyspieszanie.
Wnioski:   Dużo błędów w czasie jazdy na skutek dużej mocy !!!    

Podsumowanie:
Intellect IB3600
VTEC3700
G-Maxx
GP3700 SANYO 3600
(latest Batch)
GP3300 SP2
Zdecydowanie najlepsze dane na opakowaniu - na trasie jest gorzej ze względu na niskie napięcie.
Bardzo dobra moc Z Sanyo 3600 i GP 3700, czujesz ciągłe przyspieszenie modelu. Są tak dobre jak SANYO 3600 jak nie lepsze
Dobry zawodniczy akumulatorek Bardzo dobry zawodniczy akumulatorek Dobry zawodniczy akumulatorek Bardzo dobry zawodniczy akumulatorek, dobry na zawody i kolejne zwycięstwa


Polecane dla zawodników:

1. GP3700
2. GP3300SP2
3. Sanyo 3600/Intellect 3600/VTEC 3700/G-Maxx






Artykuł jest z RC-AUTO - Portal Modelarzy Samochodowych
www.rcauto.pl

Adres tego artykułu to:
www.rcauto.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=14