Tomasz Kilian napisał(a):
...
Tylko te zmiany o których piszesz były sugerowane przez Grześka już ponad pół roku temu.
Tomek, aby być precyzyjnym, nie ja proponowałem tylko przedstawiałem kierunek zmian jaki oczekiwali zawodnicy startujący w klasie Stock na PMMS. Jak to było, Ci którzy nie znają tematu i do czego są nawiązania, a są zainteresowani mogą poczytać tu
viewtopic.php?f=11&t=71910.
Cytuj:
Nie przyjęto rozwiązań przejściowych i dzisiaj mamy rączkę w nocniku.
Mówiłem Ci Lesław wielokrotnie i chyba też pisałem na forum, że jazda wspólnie klasy Pro Stock z Modifoed jest nie akceptowana przez zawodników. A Ty zrobiłeś sobie z tego mega polewkę.
Cytuj:
Takie rzeczy sam wiesz ,że były przerabiane,ale żaden z tych ,którzy się wypowiadają nie ma zielonego pojęcia. Tak było z Li-Fe. Był to tylko problem zawodników,z którego jako pierwsi "otrząsnęliśmy" się. Były silniki Oriona w 540. Ale kto to pamięta.
I to oczywiście nie ma nic do rzeczy bo to, że te zmiany były złe nie oznacza, że te które proponowaliśmy też są złe, jak widać w tym kierunku dziś zmierzacie to już nie wiem czy złe.
Cytuj:
I do tego stała się jeszcze najgorsza rzecz jaka mogła się stać. Zabito klasę Modi stawiając Polskę na dalekim końcu w Europie.
Jak to znikła, można się zapisywać na wielu zawodach, nie ma zawodników do tej klasy? A to inna sprawa, jakie warunki taki Modified. Sam start na ochotnika w klasie Modified nie czyni tej klasy prymusem w Europie. Wszystko co robimy w klasie Pro Stock służy w przyszłości wypracowaniem zawodników i grupy do klasy Modified ale czy tak się stanie to zależy od samych zawodników czy będą mieli taką chęć i ambicje.
Dziś jak PMMS zatacza koło można spytać po co to wszystko było ... "pojechałeś" po mnie, Mateuszu (czy kiedykolwiek, cokolwiek choćbym zasugerował o Filipie, jego startach, wynikach, osiągnięciach czy zamierzeniach?), chłopakach z Poznania wszystkich, którzy chcieli zmian na PMMS.
Pycha przed upadkiem chodzi.
Bywaj Lesław.