Wygląda na to, ze wszystko masz dobrze ogarnięte. W wypadku zmiany pogody gaźnik wymaga korekty ustaiweń, jednak jeśli balans między wysokimi a niskimi obrotami jest ok, to przy zmianie pogody dokonuje się korekty tylko "dużą" iglicą HSN, jak jest wilgotno to można zubożyć lekko mieszankę (sprawdzaj temperaturę i dymienie, ma dymić, ale też bez przesady) jak powietrze jest takie ciężkie to może też ten dymek się tak nie rozdmuchuje jak zwykle no i na pewno było ciemniej, a jak świeci mocno słońce to też tego dymu nie widać. Pamiętać należy podstawową zasadę: lepiej, żeby dymił niż by nie dymił.
Co do świec to ze zwykłych polecam zawsze OS. Na zimne dni dobra będzie
http://rc-team.pl/swiece-zarowe/26334-o ... mosa3.html A3 (w nowym nazewnictwie NO.6). Natomiast taka uniwersalna letnio/wiosenna, co powinna się sprawdzić (ja w silniku 3ccm używałem własnie tej świecy 90% czasu) to OS No.8 lekko zimniejsza od No.6. Mam je sprawdzone, według mnie No.8 możesz brać w ciemno na 15-30*C,
http://rc-team.pl/swiece-zarowe/28279-o ... -no8.html# nawet tańsza od tej thunder tiger.
Co do tej Thunder Tiger, to w opisie jest, że wyprodukowano w Japonii, więc robić ją może ją robić dla nich jedynie OS engines i jest to albo No.6 albo No.8. W każdym razie w OS-ach mam obcykane oznaczenia dlatego je polecam.