Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest So kwi 20, 2024 9:45 am

Teraz jest So kwi 20, 2024 9:45 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
PostNapisane: N sty 05, 2014 10:03 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt mar 09, 2012 2:26 pm
Posty: 1045
Lokalizacja: Białystok
Velineon w Summicie VXL 1/16 jest nieprogramowalny.
Jedyne co kuzyn może zrobić to ten atak zmniejszyć.

_________________
Off-Road: Traxxas E-Revo|QuicRun 150A/Leopard 4282|Savox SC-1256TG|CVD Axles|RPM Arms|Pro-Line Trencher
SPRZEDAM Tamiya TA-05 Drift


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N sty 05, 2014 11:25 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków
@up, ale o czym ty piszesz ? Ja myślałem że rozmawiamy o Hpi Firestorm z combo Turnigy trackstar 80a 4000kV.

_________________
KS Wanda Sekcja Modelarska RC Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N sty 05, 2014 1:14 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr lip 24, 2013 10:24 pm
Posty: 105
tak pisaliśmy o firku i dzięki ale on teraz pisze o summicie

_________________
Hpi Firestorm


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N mar 09, 2014 6:47 am 
Offline

Dołączył(a): Śr maja 24, 2006 10:57 pm
Posty: 987
KuBa 98 napisał(a):
Kuzyn ma taką samą sytuacje w Summicie VXL.
Buzzer podpięty (ten z wyświetlaczem) zaprogramowany na 3.2V/cela i po mocnym dodaniu gazu i chwili agresywnej jazdy buzzer zaczyna piszczeć. Nie ważne czy to na pełnym pakiecie czy rozładowanym (tutaj częściej).
Pomyślałem żeby zmierzyć rezystencje ogniw i wyszło "dosyć dużo" 28 omów na cele (pakiet 2S Zippy 2200mAh). Akumulator roku nawet nie ma.



to jeszcze nie jest tak zle generalnie na kazde 10 nie omow a miliomów spadek napiecia przy poborze 100 amper to 1v

wiec jak masz np pakiet 8.4v to w Twoim przypadku jak silnik pociagnie 100 amper chwiowo to napiecie spacnie o 2.5 v mniej wiecej wiec do 6v i dlatego piszczy jednak sa to chwilowe spadki napiec mi np

na 1717 i xl2 - mam tam w datalogu caly przebieg spadkow napiec i np na starej bateri 6s 5000 mah 25,2 v ma naladowana a jak robilem flipy z miejsca to napiecie spadalo do 17 V ale na ulamek sekundy przy poborze 227a (pakiet 30-40c)

radze poprostu ustawic odciecie na reglu dobrze i tyle buzzery sa dobre do owych baterii

_________________
EMGT xl2 + castle 1717, 6-8 s
Hobao Hyper ST pro - xerun 2200
Mugen Mbx6 tekin rx8


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 10, 2015 6:35 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz sie 06, 2015 6:25 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Szczecin
Witam.
Może trochę odgrzeję ale też pojawił sie u mnie problem pikającego miernika napięcia. Zestaw to również combo Turnigy 1:10 3520KV 80A, model to strada xb evo. Po kilkunastu minutach zabawy coraz częściej zaczyna pikać miernik podczas gwałtownego ruszania na maksa. Czasami potrafi tak piszczeć przez kilkanaście metrów i po zwolnieniu cichnie. W końcu oczywiście dochodzę do momentu że piszczy non stop nawet po zatrzymaniu (zabezpieczenie miernika ustawione na 3,2 v/cele) i to oznacza koniec jazdy choć po chwili się ucisza i napięcie wzrasta ale tak jak czytałem bez obciążenia to normalne i nie ma co dalej męczyć skoro za 20 sek znowu zapiszczy. Chodzi mi tylko o te momenty gdy popiskuje przy ostrym ruszaniu - czy to nie dobija li-po mimo że trwa dosłownie ułamki sekund?
Przy okazji zauważyłem że silnik po zabawie jest dość mocno rozgrzany, nie na tyle żeby nie dało się go trzymać ale porostu rozgrzany. Zębatki to 21/64, silnik 3520kv, li-po 4000mah 25c/35c. Zębatki metalowe, przy montażu starałem się ustawić prawidłowy luz, na sucho nie czuć żadnych oporów, a autko ogólnie zrywa asfalt, moc ogromna i prędkość też (już większej nie wymagam). Czy to normalne że silnik po wyjechaniu takiego pakietu jest mocno rozgrzany? czy jednak jest to oznaka jakiś oporów?

_________________
spec-r s2, turnigy trackstar


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 11, 2015 10:38 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków
Mocno rozgrzanego silnika byś nie dał rady dotknąć więc tym się nie przejmuj.
Ja jestem zdania że gdy buzzer ustawiony na 3.2V piszczy to już trzeba przerwać jazdę.
Jak masz ustawiany buzzer to ustaw na 3V i sprawdź czy też piszczy przy ruszaniu.
Jeśli nie to nie masz się czym martwić. Niestety gdy piszczy to znaczy ze bateria ma za małe C i niebawem padnie przy takim obciążeniu.

_________________
KS Wanda Sekcja Modelarska RC Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 11, 2015 2:22 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz sie 06, 2015 6:25 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Szczecin
Rozumiem, że przez małe C masz na myśli aktualny stan pojemności co przy napięviu 3v oznacza chyba ok. 10-20% pojemności? Czy chodziło Tobie o C którym oznaczony jes pakiet (25/35C), co daje 100A ciągłego prądu przy szcztowym poborze przez ten silnik 60A więc chyba w tej kwestii dobór pakiet- silnik jest chyba ok. (regulator wg. producenta ma 80A ciągłego i 95 chwilowy)

_________________
spec-r s2, turnigy trackstar


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 11, 2015 2:28 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków
Chodzi mi o C którym oznaczona jest wydajność pakietu.
Pakiet pakietowi nie równy. Ja z czystym sumieniem mogę stwierdzić że tak popularne pakiety jak turnigy czy zippy to ich wydajność "C" trzeba podzielić przez dwa.
Zauważ też że to 60A na Twoim regulatorze to jest prąd ciągły (oczywiście też z przymrużeniem oka). Prąd "szczytowy" może wynieść znacznie więcej.

_________________
KS Wanda Sekcja Modelarska RC Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 11, 2015 2:59 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz sie 06, 2015 6:25 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Szczecin
Te 60A chwilowego mam na silniku, na reglu 95A. Powiem szczerze nie wiedziałem że z tymi oznaczeniami to aż takie przekłamanie może być. Starałem się dobrać elementy tak aby najwyższe C miał pakiet a najniższe silnik. Z tego co piszesz to mogę mieć niezbyt dobrze dobrane elementy czyli za dużo prądu z pakietu i za dużo chce ciągnąć silnik z regla. Puki co najcieplejszy jest silnik, regiel leciutko ciepławy, a pakiet poprostu troszeczkę cieplejszy od regla.

_________________
spec-r s2, turnigy trackstar


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest So kwi 20, 2024 9:45 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL