Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 5:38 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 5:38 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor
PostNapisane: Pn lut 27, 2012 2:41 pm 
Offline

Dołączył(a): So lip 02, 2011 6:15 pm
Posty: 70
Ostatnio zakupiłem regulator FLUX MOTIV z silnikiem Warp 5700, i wyjąłem swoje podwozie które zakupiłem w grudniu 2011 roku.
Regulator był używany przed ten zanim go kupiłem, w on-road i w sklepie był ustawiony pod drift.
Kupiłem go z myślą dla mojego DB-01 bo też był używany w podwoziu paskowym (sprint 2 flux), bo dłuższej pracy polegającej na rozbieraniu mojego podwozia i studiowaniu instrukcji wreszcie zamontowałem zestaw.
W Baldre jest mało miejsca dlatego musiałem przelutować kable na pionowo, ale udało się i podłączyłem wszystko, niestety mam mega cogging.
Spodziewałem się coggingu bo to w sumie podwozie paskowe i pewnie lepiej nadał by się zestaw sensorowany, ale problem polega na tym że mam słaby wsteczny, co prawda nie musi być mocny bo autko ma jechać do przodu ale czasem się przyda.
Kiedy daję cyngiel do tyłu najpierw jest "chrobotanie" a na reglu pali się czerwona dioda a potem zaskoczy i już pali się na pomarańczowo.
Na początku myślałem że to słabo naciągnięte paski, więc ponownie rozłożyłem podwozie i pół nocy spędziłem na naciąganiu pasków ale udało się są napięte jak stal, niestety problem nie zniknął, potem pomyślałem że pokombinuję z atakiem i odbiorem, więc dokręciłem atak (17t) do wałka jak najmocniej w odpowiednim miejscu, i dosunąłem do odbioru (91t). Na końcu dokręciłem osłonę zębatek nowymi śrubami, na maxa jak i osłony dyferencjałów.

Co mogę zrobić żeby ograniczyć cogging ? Bo całkowicie wyeliminować się go pewnie nie da.
Myślę jeszcze nad nowym pakietem bo w sumie ten co mam to nie dość że kiedyś go spolaryzowałem ale udało mi się go odratować, to trochę przeleżał i nie był używany, pod koniec jazdy model już tak chrobotał że nie jechał tylko się trząsł, pomyślałem że pakiet słaby albo nie ma takiej wydajności?

No i druga sprawa czy zakup caslte linka coś da?
Skoro poprzedni właściciel miał ustawiony regulator pod drift to jak ja sobie ustawie po off-road to może coś pomoże, spróbuję jeszcze raz skalibrować aparaturę z regulatorem bo może jest źle skalibrowana.

Dla uzupełnienia filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=3AKtrklOBK0

Pozdrawiam.

_________________
In Garage:

Tamiya DB01 / FLUX MOTIV / CC 4600kv Motor / Turnigy 5000mAh 2S/20C
TA B44 - czeka na remont.

https://picasaweb.google.com/1045638164 ... 6420718514


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lut 27, 2012 8:23 pm 
Offline

Dołączył(a): So lis 26, 2005 6:56 pm
Posty: 3859
Lokalizacja: Warszawa
A oporow w przeniesieniu napedu nie masz ?
Jak zdejmiesz atak z silnika to model sie gladko toczy?

_________________
Pozdrawiam Serdecznie,

Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lut 27, 2012 10:54 pm 
Offline

Dołączył(a): So maja 17, 2008 8:55 pm
Posty: 401
Lokalizacja: Kraków
Zaiwestuj w castle link. Mozliwe, że gość poustawiał pod siebie (albo nie ustawiał nic) Słaby wsteczny pewno wynika z tego, że fabrycznie ustawiony jest na 50%, hamulec też jest fabrycznie ustawiony na 50% (niewiem jak Ci hamuje) Cogging też dzięki castle link możesz pozmieniać. Ogólnie to można dokonać bardzo dużo zmian.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt mar 02, 2012 9:06 pm 
Offline

Dołączył(a): So lip 02, 2011 6:15 pm
Posty: 70
A więc czas na mały update:

Podczas próby ładowania starego pakietu na ładowarce pisało CELL VOLTAGE LOW, od początku podejrzewałem że to wina pakietu, więc zamówiłem nowy:
TURNIGY 5.0 Nano-Tech 25-50c 7.4v bo do tamtego wchodziło tylko ok. 2300 i koniec imax pikał.

Dziś przyszedł pakiet, po przelutowaniu goldów (nie ruszałem wtyków od pakietu, mam nauczkę) podłączyłem regulator i teraz wsteczny działa, co prawda terkocze jak ma cofać ale szybciej zaskakuje i kręci do tyłu.
Pojawiły się za to inne problemy:
1. Za duży pakiet więc musiałem wyciąć poprzeczkę w wanience i trochę spiłować miejsce gdzie będzie leżał.
https://picasaweb.google.com/1045638164 ... 0041336498
2.Naciąg pasków chyba był zbyt duży z obu stron.
https://picasaweb.google.com/1045638164 ... 7935610482

Miałem wrażenie że model toczy się gładko ale niestety się myliłem ponieważ po odpaleniu silnika po chwili tylni pasek strzelił, więc pozostaje mi zamówić nowy i teraz wiem że musi być troszkę luzu.

3.Nie wiem dlaczego ale mam wrażenie że jedna tylna ośka mi wypada albo jest za krótka, wczoraj kombinowałem z ustawieniem zawieszenia bo tylna prawa oś wypadało podczas gdy wahacze tylne były wybijane przez amortyzator,ściągłem więc trochę popychacze, zobaczymy czy to coś da.

Co do pasków jak i wanienki udało mi się wylicytować taki zestaw części zapasowych:
http://allegro.pl/zestaw-nowych-czesci- ... 87511.html

Ale w planie mam jeszcze te wzmacniane, chciałbym wiedzieć też czy przy moim zestawie będzie potrzebne sprzęgło ślizgowe, jak tak to jakie? pojedyncze czy podwójne?

http://www.ebay.pl/itm/Tamiya-54018-DB0 ... 5ae2d80258

http://www.ebay.pl/itm/Tamiya-54061-DB0 ... 589019429b

Jak na razie to tyle w weekend pozostaje mi tylko zrobienie blokady na baterie i przyklejenie rzepów.

Pozdrawiam.

_________________
In Garage:

Tamiya DB01 / FLUX MOTIV / CC 4600kv Motor / Turnigy 5000mAh 2S/20C
TA B44 - czeka na remont.

https://picasaweb.google.com/1045638164 ... 6420718514


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest Pt mar 29, 2024 5:38 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL