Krzysztof Skrzypiec napisał(a):
no dobra dość przkomarzania napiszę jak to u mnie działa:
-przedewszystkim schładza paliwo co daje mi prawidłową pojemność układu paliwowego bez tego wlewalismy mniej paliwa bo się poprostu rozszeżało( własciwosci metanolu) tak że dochodziło do róznicy nawet 20ml na naszą niekorzyść no ale w Polsce to nie potrzebne bo nikt nie mierzy poj. zbiorników (układów paliwowych)
- pomaga przy biegach finałowych (pow 20 min jazdy) w wysokich temperaturach pow 20 st zwłaszcza pod koniec kiedy silniki grzeja się nie miłosiernie
-jedyna wada to że trzeba mieć miejsce w baggy jest trochę mało i to że na łaczeniach pękają wężyki(ale tylko raz)
ale generalnie warto zakładać przy jazdach pow. 20 min nonstop na max obrotach
Cześć, kope lat szefie
pkt 1. 20 ml? nie uwierzę w to, jako człowiek z uczyacy się rozszerzonej fizyki nie uwierzę w to - mam nadzieje że to jakiś bubel sie wkradł.
pkt 2. to jest konkret i z tym nie ma co sie sprzeczać, takie jest działanie tego w założeniu
pkt 3. że pękł wężyk na łączeniu to wątpie że wina ewidentna coolera, albo "zdarzenie losowe" albo zbyt ostry grzybek, mocne zagięcie wężyka czy coś. Mało miejsca? obok filtra paliwa, na stering plate, na radio boxie - w różnych miejscach to widzialem, ktoś che to to przykitra
oftopując nie wiem czy nie widziąłem czy sie przyśniło, coś takiego w płyte wkomponowane, większa powierzchnia (metal, sam z siebie właściwości przewodnika ma) powinna całkiem sprawniej przyjmować to ciepełko.