Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:46 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:46 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
PostNapisane: Cz wrz 23, 2010 8:08 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 03, 2010 6:08 pm
Posty: 101
http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=5652

co powiecie na takie coś podobno 10 C mniej to daje. Ktoś to ma??

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=f3nqKYGjehQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 24, 2010 8:21 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt wrz 25, 2007 7:26 am
Posty: 428
Lokalizacja: szczecin
10 st mniej na silniku? czy gdzie bo nie bardzo rozumiem

_________________
RC Team Szczecin; MC Schwedt e.V


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 24, 2010 9:11 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 03, 2010 6:08 pm
Posty: 101
10 C mniej na silniku .chłodzi to spaliny dostające sie do baku przez co paliwo ma mniejsza temperaturę jak wpływa do gaźnika.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=f3nqKYGjehQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 24, 2010 10:24 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz mar 26, 2009 9:43 pm
Posty: 58
to potwierdzone info ?
wydaje mi się że bak ma na tyle dużą powierzchnię że świetnie się chłodzi przez konwekcję i jego temperatura nie wzrasta za bardzo od temp. otoczenia.

_________________
Sprzedam Savage X 4.6 + ulepszenia, dużo części


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So wrz 25, 2010 12:46 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 03, 2010 6:08 pm
Posty: 101
znam osobę co to ma i mu się to sprawdziło będę to mieć tez za jakieś miesiąc to napisze jaki efekt. :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=f3nqKYGjehQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So wrz 25, 2010 6:45 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt maja 02, 2008 11:39 pm
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa
Co z tego że paliwo wpływa zimniejsze do gaźnika jak i tak się w nim nagrzewa do stałej temperatury. Dla mnie ta chłodnica to pic na wode. Rozumiem jakby była pod budą w miejscu bardzo przewiewnym - ale zazwyczaj takiego brak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N wrz 26, 2010 2:59 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 11:40 am
Posty: 2616
Lokalizacja: Warszawa
Ma rację bytu na przedniej płycie mocującej układ kierowniczy albo na splash guardzie w bagusie. Tam jest fajnie przewiewnie :)
Większość czołowych zawodników w Europie, na świecie i w Polsce to ma, więc pewnie coś w tym jest. Na pewno nie robi kosmicznej różnicy.

Ja w tragusie mam to zamontowane z przodu, czy coś daje - nie wiem, nie robiłem testów z i bez. Z teorii ma chłodzić gazy wpadające do baku i co za tym idzie paliwo, silnik ma mniej palić, być łatwiejszy w regulacji i stabilniejszy.

_________________
Mugen Seiki MBX6|SH PT2009-XB|Hitec|AKA|Merlin Advance|Spektrum DX3R
Team RCWróblik


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N wrz 26, 2010 6:54 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt wrz 25, 2007 7:26 am
Posty: 428
Lokalizacja: szczecin
no dobra dość przkomarzania napiszę jak to u mnie działa:

-przedewszystkim schładza paliwo co daje mi prawidłową pojemność układu paliwowego bez tego wlewalismy mniej paliwa bo się poprostu rozszeżało( własciwosci metanolu) tak że dochodziło do róznicy nawet 20ml na naszą niekorzyść no ale w Polsce to nie potrzebne bo nikt nie mierzy poj. zbiorników (układów paliwowych)

- pomaga przy biegach finałowych (pow 20 min jazdy) w wysokich temperaturach pow 20 st zwłaszcza pod koniec kiedy silniki grzeja się nie miłosiernie

-jedyna wada to że trzeba mieć miejsce w baggy jest trochę mało i to że na łaczeniach pękają wężyki(ale tylko raz)
ale generalnie warto zakładać przy jazdach pow. 20 min nonstop na max obrotach

_________________
RC Team Szczecin; MC Schwedt e.V


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn wrz 27, 2010 8:45 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt mar 18, 2005 8:17 pm
Posty: 1764
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Krzysztof Skrzypiec napisał(a):
no dobra dość przkomarzania napiszę jak to u mnie działa:

-przedewszystkim schładza paliwo co daje mi prawidłową pojemność układu paliwowego bez tego wlewalismy mniej paliwa bo się poprostu rozszeżało( własciwosci metanolu) tak że dochodziło do róznicy nawet 20ml na naszą niekorzyść no ale w Polsce to nie potrzebne bo nikt nie mierzy poj. zbiorników (układów paliwowych)

- pomaga przy biegach finałowych (pow 20 min jazdy) w wysokich temperaturach pow 20 st zwłaszcza pod koniec kiedy silniki grzeja się nie miłosiernie

-jedyna wada to że trzeba mieć miejsce w baggy jest trochę mało i to że na łaczeniach pękają wężyki(ale tylko raz)
ale generalnie warto zakładać przy jazdach pow. 20 min nonstop na max obrotach


Cześć, kope lat szefie :mrgreen:

pkt 1. 20 ml? nie uwierzę w to, jako człowiek z uczyacy się rozszerzonej fizyki nie uwierzę w to - mam nadzieje że to jakiś bubel sie wkradł.

pkt 2. to jest konkret i z tym nie ma co sie sprzeczać, takie jest działanie tego w założeniu

pkt 3. że pękł wężyk na łączeniu to wątpie że wina ewidentna coolera, albo "zdarzenie losowe" albo zbyt ostry grzybek, mocne zagięcie wężyka czy coś. Mało miejsca? obok filtra paliwa, na stering plate, na radio boxie - w różnych miejscach to widzialem, ktoś che to to przykitra :)

oftopując nie wiem czy nie widziąłem czy sie przyśniło, coś takiego w płyte wkomponowane, większa powierzchnia (metal, sam z siebie właściwości przewodnika ma) powinna całkiem sprawniej przyjmować to ciepełko.

_________________
Pozdrawiam Michał Sękal
Wspierany przez N.T.H. Usługi leśne


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn wrz 27, 2010 11:03 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn paź 10, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Tarnów
Michał Sękal napisał(a):
oftopując nie wiem czy nie widziąłem czy sie przyśniło, coś takiego w płyte wkomponowane, większa powierzchnia (metal, sam z siebie właściwości przewodnika ma) powinna całkiem sprawniej przyjmować to ciepełko.


Tak ale dotknij płytę i zobacz jaka jest gorąca po jeździe, uważam że taki patent by raczej podgrzewał paliwo.

_________________
Tarnowski Klub Modelarstwa Samochodowego

Mammoth Racing Concepts - www.mammothrc.pl

lukasz7-92@tlen.pl
kom 607534977


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt wrz 28, 2010 9:20 am 
Offline

Dołączył(a): Wt wrz 25, 2007 7:26 am
Posty: 428
Lokalizacja: szczecin
Michał Sękal napisał(a):


pkt 1. 20 ml? nie uwierzę w to, jako człowiek z uczyacy się rozszerzonej fizyki nie uwierzę w to - mam nadzieje że to jakiś bubel sie wkradł.




powiem ci jak do czasu kiedy nas złapali w tym roku na kontroli to też nie wierzyłem w takie brednie
ale zrób proste doswiadczenie wlej zimne paliwo do układu paliwowego i zmierz pojemnosć potem podrzej do ok 35-40 st bo tle ma paliwo po jeździe po 10 min przy temp zewnętrznej 25 st i odrazu zmnierz pojemnosć ciekawe jakie będzie twoje zdziwienie pewno podobne do mojego :)

pozdrawiam

_________________
RC Team Szczecin; MC Schwedt e.V


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt wrz 28, 2010 3:55 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt mar 18, 2005 8:17 pm
Posty: 1764
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Łukasz - mówie, mogło mi sie to przyśnić, chociaż w przedniej częściej (okolice serwa skrętu, steering plate) chyba tak temp nie ma z silnika.

Krzysiu - nie mam możliwości tego sprawdzić organoleptycznie ale nie widze tego jakoś. Może kiedyś sie pzrekonam, ew doczekam sie jaiegoś dowodu - postawie wtedy piwko :P

_________________
Pozdrawiam Michał Sękal
Wspierany przez N.T.H. Usługi leśne


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr wrz 29, 2010 8:43 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 03, 2010 6:08 pm
Posty: 101
jak już kupie i będę miał to nakręcę film i pokaże może.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=f3nqKYGjehQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt paź 08, 2010 12:30 pm 
Offline
-=ADA$=-
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 20, 2003 7:51 am
Posty: 3467
Lokalizacja: Bielsko-Biała/ Kraków
Krzysztof Skrzypiec napisał(a):
Michał Sękal napisał(a):


pkt 1. 20 ml? nie uwierzę w to, jako człowiek z uczyacy się rozszerzonej fizyki nie uwierzę w to - mam nadzieje że to jakiś bubel sie wkradł.




powiem ci jak do czasu kiedy nas złapali w tym roku na kontroli to też nie wierzyłem w takie brednie
ale zrób proste doswiadczenie wlej zimne paliwo do układu paliwowego i zmierz pojemnosć potem podrzej do ok 35-40 st bo tle ma paliwo po jeździe po 10 min przy temp zewnętrznej 25 st i odrazu zmnierz pojemnosć ciekawe jakie będzie twoje zdziwienie pewno podobne do mojego :)

pozdrawiam



Dokładnie to się stało 2-3 lata temu mistrzowi świata, 1cm^3 więcej, a kiedy się ma dokładnie na styk z przepisami, to 1cm wystarczy. Po ochłodzeniu wszystko wróciło do normy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 06, 2011 4:03 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 01, 2007 9:46 am
Posty: 56
Lokalizacja: Tychy
Chyba lepiej by było chyba chłodzić paliwo niż gazy wydechowe ?
nawet jeżeli ma się zagrzać to to zrobi to w gaźniku a nie w baku bardziej chyba ?
ja jak pokombinuje w tym tygodniu to spróbuje samemu zrobić z przewodu hamulcowego i dolutować do tego jakieś blaszki coby to chłodzić wydajniej co wy na taki pomysł ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:46 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL