Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:06 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:06 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
PostNapisane: Cz wrz 10, 2009 9:45 am 
Offline

Dołączył(a): So lis 26, 2005 6:56 pm
Posty: 3859
Lokalizacja: Warszawa
zloty_2000 napisał(a):
A z drugiej strony - jeśli tak wieszamy psy na krajowym serwisie i dystrybutorze to czemu nie skrzyknąć się w 2-3 osoby i samemu ruszyć z konkurencyjnym i lepszym interesem?


Przyczyn jest kilka....

Bo rozkręcając interes dostajesz coś co się nazywa wyłączność na dany obszar na kilka lat. I zaczynasz obrastać w piórka bo nikt Ci tego tortu nie zabierze.
Możesz co najwyżej kupować od Importera (karmiąc jego i polegając na jego serwisie) a samodzielnie starać się wypracować lepsze warunki współpracy z klientem.
I tak wiele punktów robi, przejmując niekiedy odpowiedzialność za idiotyczne odrzucenie reklamacji na siebie...

Ponadto, ja nie wychodzę z założenia że jak się chcę napić piwa to muszę kupować całego browaru. Co więcej taki tok rozumowania uważam za dziecinny. Jak źle zostaniesz potraktowany przez linie lotnicze to otworzysz własne i zbudujesz lotnisko? I to dopiero daje ci prawo do wyrażania niezadowolenia?
Nie podoba mi się jakość i sposób serwowania danego trunku to kupuję i spożywam go gdzie indziej.... ale prawem każdego konsumenta jest upublicznianie swojej opinii na tema jakości produktu, jakość obsługi, jakości serwisu, fachowości, etc. I byłbym bardzo ostrożny w piętnowaniu tego, bo osobiście wolę wiedzieć gdzie nie kupować i wolę wiedzieć dlaczego.

Natomiast w ocenę postawy tego czy innego dystrybutora nie ma sensu się bawić, wystarczy przekazać fakty, te jak w raz bronią się same.

_________________
Pozdrawiam Serdecznie,

Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 10, 2009 12:23 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt cze 30, 2009 10:01 am
Posty: 42
KiT napisał(a):
Co więcej taki tok rozumowania uważam za dziecinny. Jak źle zostaniesz potraktowany przez linie lotnicze to otworzysz własne i zbudujesz lotnisko? I to dopiero daje ci prawo do wyrażania niezadowolenia?
Nie podoba mi się jakość i sposób serwowania danego trunku to kupuję i spożywam go gdzie indziej.... ale prawem każdego konsumenta jest upublicznianie swojej opinii na tema jakości produktu, jakość obsługi, jakości serwisu, fachowości, etc. I byłbym bardzo ostrożny w piętnowaniu tego, bo osobiście wolę wiedzieć gdzie nie kupować i wolę wiedzieć dlaczego.


To nie dziecinny tok rozumowania... To była prowokacja zmierzająca do pokazania, iż mamy w naturze malkontentctwo ale bez działania. Lubimy sobie ponarzekać ale jak ktoś mówi, zróbmy coś to od razu znikamy.

Dlatego też pozwoliłem sobie zacytować dalszą część Twojej wypowiedzio konsumencie i głośnym wyrażaniu swej opini - to pierwsze z działań jakie należy podjąć.

Nie piętnowałem też takiej formy aktywności konsumenckiej. Po prostu nie znając danego dystrybutora nie mogę się o nim wypowiedzieć, a podpinanie się pod niezadowolonych uważam za nierozsądne posunięcie, gdyż najpierw trzeba spróbować a dopiero potem wyrażać opinię.

Zgodzę się też, że dostajesz dystrybucyjnie obszar na jakiś czas ale... Jeśli przedstawisz odpowiednie argumenty, to zależnie od konstrukcji umowy dystrybucyjnej można stracić ten obszar z dnia na dzień.
I tu widzę pewną szansę dla wszystkich niezadowolonych. Nie tylko tutaj mówmy o tym, że tzw. autoryzowany (jedyny, wyłączny) czy jak to zwał dystrybutor podchodzi do klienta tak a nie inaczej. Nie bójmy się opisać swojego problemu wyżej - do dystrybutora regionu (zależnie od modelu dystrybucyjnego) a nawet do producenta. Ktoś w końcu zareaguje, gdyż nie pozwoli na takie a nie inne postrzeganie marki.

_________________
Pozdrawiam
zloty_2000

Ofna Dominator
xmods Pontiack Firebird


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 10, 2009 12:29 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 9:59 pm
Posty: 3870
Lokalizacja: Bdg
Albo i nie zareaguje. Ja nie chcę prowadzić sklepu, ja chcę być dobrze obsłużony.

_________________
5 P's of Racing: Perfect Preparation Prevents Poor Performance


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 10, 2009 1:12 pm 
Offline

Dołączył(a): So lis 26, 2005 6:56 pm
Posty: 3859
Lokalizacja: Warszawa
zloty_2000 napisał(a):
KiT napisał(a):
Co więcej taki tok rozumowania uważam za dziecinny. Jak źle zostaniesz potraktowany przez linie lotnicze to otworzysz własne i zbudujesz lotnisko? I to dopiero daje ci prawo do wyrażania niezadowolenia?


To nie dziecinny tok rozumowania... To była prowokacja zmierzająca do pokazania, iż mamy w naturze malkontentctwo ale bez działania. Lubimy sobie ponarzekać ale jak ktoś mówi, zróbmy coś to od razu znikamy.


Operowanie steerotypami raczej nie świadczy o dojrzałej postawie, także prowokowanie. Naprawdę próbujesz wykazać, że tok rozumowania:
jestem niezadowolonym klientem to muszę otworzyć biznes by zmienić stronę relacjach jest poprawny i dojrzały?
Do zastosuj ten tok odnoście tego wątku: jak się nie zgadzasz z tym co kolega napisał to załóż własne forum a nie tutaj komentujesz:) Dostrzegasz już absurd takiego twierdzenia?

Albo zastosuj go jako zasadę generalną:
- uważasz, że samochody są za drogie, załóż fabrykę;
- nie podobają Ci się podatki, załóż własne państwo;
- nie smakuje ci chleb zostań piekarzem;
- nie podoba Ci się służba zdrowia, dlaczego jeszcze nie skończyłeś kilku specjalizacji na medycynie;

Masz siedem żyć jak kot? Bo ja nie.

Mylisz pojęcie co jest działaniem a co nie jest. Idę i kupuję w towerhobbies, a nie zakładam sklep lub zostaje dystrybutorem. To się nazywa głosowanie pieniędzmi.

A prawo do krytyki powinno zostać otwarte tak długo jak jest ona wyrażana w sposób kulturalny. Natomiast to że będzie subiektywna, nie jest chyba odkryciem dzisiejszego poranka, nie?

_________________
Pozdrawiam Serdecznie,

Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 10, 2009 3:24 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt cze 30, 2009 10:01 am
Posty: 42
KiT, znaczy Robercie :-), nie wnikałem w dojrzewanie prowokując czy operując stereotypem.
Mój tok rozumowania jest prosty jak sznurek w kieszeni ;-). Jeśli coś mi się nie podoba - mówię o tym osobie, która jest władna to zmienić (to czy zmieni czy nie to już inna para kaloszy) , uściślając mówimy o temacie sklepu/obsługi/serwisu. Jak dla mnie musimy się nauczyć mówić o tym co jest dla nas klientów niewygodne lub po prostu złe. Jak się nie wyartykułujesz na głos to kto ma wiedzieć o problemie jaki napotkałeś?

Z zakładaniem sklepu troszkę z mojej strony za mocna "podpucha" ale jest to pewnym wyjściem aby osoby, które wiedzą czego się oczekuje (czyli kompetentne) wzięły się za to co znają i lubią. Bardziej patrzyłem na to z punktu widzenia skrzyknięcia się kilku osób i zrobienia toru RC - jak się ma trochę chęci, wiedzy i umiejętności to da się poprawić/zrobić wszystko.

A prawo do krytyki i subiektywności - nic tylko zawsze za to trzeba dziękować. I jak najbardziej mi miło, iż mogę się tu czasem wypowiedzieć lepiej lub gorzej, ale zawsze :-)


I proszę nie obraź się...
KiT napisał(a):
- nie smakuje ci chleb zostań piekarzem;


ale będzie już ze dwa albo trzy lata jak sam piekę chleb :-)

_________________
Pozdrawiam
zloty_2000

Ofna Dominator
xmods Pontiack Firebird


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 11, 2009 9:26 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 23, 2009 7:57 pm
Posty: 25
Tomasz Ostrowski napisał(a):
FajnyUzytkownik napisał(a):
Niestety firma HPI a raczej „INPULS Dariusz Flisiak” – jest to firma bardzo zachłanna i chciwa


Nie gadaj głupot bo HPI nie przystawiła Ci lufy do czoła i nie kazała kupować. Chcesz za granicą kupujesz za granicą. Inni idą do HPI i nie czekają dwa tygodnie i nie szwędają się po urzędach celnych.

Jest wolny rynek, można kupować tam gdzie się chce. A 290zł przy ponad dwóch tysiącach to nie jest jakaś powalająca kwota i chciwością bym tego nie nazwał.

Załóż sklep konkurencyjny dla HPI i sprzedawaj taniej, w czym problem ...

Ad1 No właśnie dlatego, że jeszcze nie przystawia lufy do czoła to nie kupuję u nich.
Ad2 a 290zł przy 2500 jak sobie policzysz to ponad 10%
- ciekawe czy ty Kolego kupujesz w Biedronce, czy chodzisz sobie do sklepów prywatnych ??? (chyba, że jesteś filantropem - to już inna sprawa :) )


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 19, 2013 2:09 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr mar 06, 2013 6:16 pm
Posty: 20
grzesiooo napisał(a):
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy , ale chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem
w zakresie podejścia do klienta przez serwis HPI.
[…]
Gwarancja to coś czego w HPI nie ma.


Odświeżając temat opiszę po krótce swoje doświadczenia z serwisem HPI Polska.

3 miesiące temu kupiłem mojemu synowi model HPI Mini Recon. Miał być model 'entry level' - niedrogi, ale dość solidny - na początki zabawy RC. Po krótkiej lekturze w necie (niestety chyba za krótkiej), wybór padł na firmę HPI. Po bodajże dwóch, albo trzech jazdach na dworze, kiedy warunki pozwalały na zabawę (było sucho!) i kilku w pomieszczeniach, samochód zaczął zachowywać się dziwnie. Nagle sam ruszał pełną prędkością, albo nie reagował na wciskanie przycisku przód-tył. Wymieniłem baterie w pilocie, zresetowałem wielokrotnie elektronikę - dalej to samo.

Wysłałem więc komplet do serwisu HPI Polska (w końcu jest(?) na gwarancji). Po diagnozie otrzymałem odpowiedź, że do regulatora dostała się "jakaś ciecz", która spowodowała jego uszkodzenie. Załączone były zdjęcia, na których widać było plamki prawdopodobnie oleju od amortyzatorów i drobiny piasku. Otrzymałem oczywiście propozycję odpłatnej naprawy (cena regulatora + robocizna = cena prawie połowy nowego modelu).

Nie zgodziłem się z decyzją serwisu.
Jeszcze raz podkreślę - model użytkowany bardzo delikatnie, wręcz traktowany z pietyzmem. Syn ma 10 lat, dopiero się uczył i dbał o model wręcz przesadnie. Wszystko pod moim nadzorem.
Gdyby to było uszkodzenie mechaniczne, spalony regulator czy silnik itp. - ok., ale nie w takim wypadku.

Oczywiście nie było mowy o jakiejkolwiek zmianie decyzji serwisu. Albo płacę za naprawę, albo odsyłają na mój koszt. Nie zgodziłem się na naprawę odpłatną. Model dotarł do mnie z wymontowanym regulatorem, który miał niedomkniętą obudowę. Śladu po "jakiejś cieczy" nie było. Na moje pytanie co mam z tym 'zestawem' zrobić i dlaczego model nie jest w takim stanie jak go wysłałem, otrzymałem odpowiedź, że to dla ochrony innych elementów modelu i regulator mogę sobie sam podłączyć.
Szef firmy, który udziela się tu na forum, odsyłał mnie standardowymi formułkami do swojego pracownika.

Regulator zamontowałem, o dziwo zachowuje się inaczej niż przed wysyłką. Po wyłączeniu pilota przed wyłączeniem modelu, model rusza pełną prędkością do tyłu (??).

Po przeczytaniu warunków gwarancji na stronie www i analizie mojego przypadku, stwierdzam, że KAŻDA dysfunkcja modelu może być przez serwis HPI odrzucona jako naprawa gwarancyjna. Czyli jak kupuję model, od razu powinienem założyć, że każda awaria, to wydatek.

Temat dalej przekazuję do HPI Europe.

A mój wniosek jest taki, że zanim ktoś cokolwiek kupi, zwłaszcza jak zaczyna przygodę z modelami RC, niech najpierw zorientuje się dobrze jak wygląda obsługa serwisowa - zwłaszcza naprawy gwarancyjne.

KiT napisał(a):
wiesz, w kraju to jest tak:
na tym forum o HPI nie są mile widziane negatywne wypowiedzi :)


Trudno. Mnie to akurat nie dziwi i nie obchodzi. Po to jest forum, aby dyskutować o wszystkim. Nawet jak są to niewygodne dla jakiegoś 'kręgu wzajemnej adoracji' tematy.

A jeśli ktoś mnie spyta jaki model kupić, powiem: "jeszcze nie wiem, ale już wiem jakiej firmy modelu nie kupić".

_________________
pozdrawiam
Przemo


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 19, 2013 2:47 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Niestety z gwarancją bywa różnie. Przeważnie nie uwzględnia ona żadnych uszkodzeń :)
Dlatego warto robić zakupy za granicą, bo cena jest o 30% niższa, a gwarancja jest taka sama jak w przypadku kupienia modelu w PL, czyli jej brak :)
Proponuję poszukać samemu jakiegoś pasującego regla i nie łudzić się, że wymienią na gwarancji, a jak akurat się uda i wymienią, to będzie miłe zaskoczenie :)

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 19, 2013 4:18 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 16, 2011 4:39 pm
Posty: 270
przemw napisał(a):
Regulator zamontowałem, o dziwo zachowuje się inaczej niż przed wysyłką. Po wyłączeniu pilota przed wyłączeniem modelu, model rusza pełną prędkością do tyłu (??).


Rozumiem rozgoryczenie i wkurzenie na HPI, ale akurat ten argument jest nietrafiony. Zawsze należy najpierw wyłączać model, a potem aparaturę, ponieważ sytuacja którą opisałeś może się przytrafić również w zupełnie sprawnym modelu.

_________________
HB Lightning Stadium | SH .21
HB Lightning Stadium | Monster Truck | HK 3674 2370KV | Ezrun WP SC8 | Turnigy 5000mAh 4S
HB D8 | RCMonster Kit | Leopard 4074 2000KV | HK 120A | Turnigy 5000mAh 4S


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 19, 2013 6:03 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr mar 06, 2013 6:16 pm
Posty: 20
Ralf2107 napisał(a):
Niestety z gwarancją bywa różnie. Przeważnie nie uwzględnia ona żadnych uszkodzeń :)
Dlatego warto robić zakupy za granicą, bo cena jest o 30% niższa, a gwarancja jest taka sama jak w przypadku kupienia modelu w PL, czyli jej brak :)
Proponuję poszukać samemu jakiegoś pasującego regla i nie łudzić się, że wymienią na gwarancji, a jak akurat się uda i wymienią, to będzie miłe zaskoczenie :)


Powiem szczerze, że pierwszy raz w życiu spotkałem się z takim potraktowaniem i interpretacją "naprawy gwarancyjnej". Człowiek już wiele rzeczy w życiu kupił i naprawiał (lub nie). Nigdy nie kombinowałem, nie naciągałem sprzedawcy, serwisu itp. Zdarzały się różne sytuacje. Słyszałem jak np. ludzie wciskają serwisowi telefon, który upadł i zbił mu się wyświetlacz żądając naprawy gwarancyjnej. To jest chore. Ale wiem jak mój syn troszczył się o model, dlatego nie odpuszczę. Najpierw kontakt z HPI Europe. Zobaczymy co jest warta ta firma w ogóle.

A swoją drogą następny zakup rozważę za granicą.

tmielcarz napisał(a):
Zawsze należy najpierw wyłączać model, a potem aparaturę, ponieważ sytuacja którą opisałeś może się przytrafić również w zupełnie sprawnym modelu.


Wiem, że tak trzeba (robiłem tylko testy po zamontowaniu odesłanego regulatora). Model nie powinien się tak zachowywać. Jak straci kontakt z nadajnikiem, powinien stanąć. Jak przełączę regulator na pracę jednokierunkową - tak się zachowuje. A że może czasem 'sfiksować' i trzeba najpierw wyłączyć model, a potem nadajnik, to inna sprawa. Zresztą nie o to mi tu chodziło, a o opisanie, że model zachowuje się inaczej, niż przed wysłaniem (dlaczego? - nie wiem), a także jako wskazówka dla kogoś, kto być może miał podobny przypadek. Może to nie regulator, a odbiornik? Ja temu serwisowi już nie ufam.

_________________
pozdrawiam
Przemo


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 20, 2013 12:03 am 
Offline

Dołączył(a): So paź 29, 2011 9:58 pm
Posty: 240
Ralf2107 napisał(a):
Dlatego warto robić zakupy za granicą, bo cena jest o 30% niższa, a gwarancja jest taka sama jak w przypadku kupienia modelu w PL, czyli jej brak :)

Haha, 100% prawdy.
Niestety - praktycznie każdy serwis podchodzi do petenta jak do starego cwaniaka i oszusta, który pewnie źle użytkował model nie przeczytawszy wcześniej instrukcji. Niestety, ale taką opinię o klientach serwisy wyrobiły sobie na podstawie własnych doświadczeń...Niestety, trzeba się klepnąć w pierś i przyznać, że większość ludzi kupujących zestawy RTR nie ma pojęcia o ich użytkowaniu (np. wyjmują model nitro, wlewają paliwo Model Technics bo najtańsze i jazzzzzda bez dotarcia), a jeśli coś ***** to sru do serwisu albo na forum. Wystarczy przejrzeć parę tematów, łatwo wyłapać takich placków - co oni wypisują to włos na głowie dęba staje (coś mi się przypomina, jak jeden MacGywer zamiast rotostartu używał...wiertarki?). A potem jeśli faktycznie przytrafi się się wada fabryczna, to zwykli ludzie tacy jak Ty przemw niestety są traktowani z góry jako potencjalni krętacze. Smutne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 20, 2013 5:08 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 12, 2011 4:14 pm
Posty: 295
Lokalizacja: Poznań
Gabber napisał(a):
który pewnie źle użytkował model nie przeczytawszy wcześniej instrukcji.

To odnośnie instrukcji które rzadko są po polsku. Najbardziej skuteczna metoda dochodzenia swoich praw. Nie wiem czy HPI daje instrukcję PL bo u nich nie kupuje, ale większość sprzedawców nie daje.

Cytuj:
Art. 3.

5. Sprzedawca jest obowiązany wydać kupującemu wraz z towarem konsumpcyjnym wszystkie elementy jego wyposażenia oraz sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy.


Cytuj:
Art. 8.

1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.

(...)

4. Jeżeli kupujący, z przyczyn określonych w ust. 1, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.


Cytuj:
Art. 9.

1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.


Jeśli nie ma instrukcji to nie ma takiego użytkowania które można by uznać za niezgodne z instrukcją.


Edit: Czy serwis napisał w sposób jednoznaczny że to olej z amortyzatora spowodował uszkodzenie regulatora?
To byłoby przyznanie się do winy i do nowego regla powinni wymienić cieknące amory.
W przypadku gdy nie ma karty gwarancyjnej (oczywiście po polsku) stosuje się przepisy ogólne. Te są korzystne dla konsumentów, ale dochodzenie swoich praw bywa uciążliwe, to wszystko przez to że sprzedający przyzwyczaili się do tego że większość ludzi odpuszcza.

_________________
http://poznanskie2kola.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 20, 2013 9:29 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr mar 06, 2013 6:16 pm
Posty: 20
photokrzys napisał(a):
Czy serwis napisał w sposób jednoznaczny że to olej z amortyzatora spowodował uszkodzenie regulatora?
To byłoby przyznanie się do winy i do nowego regla powinni wymienić cieknące amory.
W przypadku gdy nie ma karty gwarancyjnej (oczywiście po polsku) stosuje się przepisy ogólne. Te są korzystne dla konsumentów, ale dochodzenie swoich praw bywa uciążliwe, to wszystko przez to że sprzedający przyzwyczaili się do tego że większość ludzi odpuszcza.


Nie. Nie napisali, że to olej. Napisali, cytuję:
"powodem wadliwego działania regulatora jest obecność jakieś cieczy która to doprowadziła do uszkodzenia regulatora"
i dołączyli zdjęcia. Na zdjęciach do elektroniki regulatora przywierały ziarenka piachu i kurzu, a na wewnętrznej części obudowy była mała smuga "jakiejś cieczy". Że to może być olej, to ja wywnioskowałem - z 3 powodów:

1.Samochód nigdy nie jeździł po mokrej nawierzchni
2.Po zdjęciu obudowy jeden z amortyzatorów był wilgotny od oleju (więc musiało się go trochę wydostać)
3.Samochód przed wysłaniem przeleżał 2 miesiące nieużywany (przez zimę, śnieg, potem próba resetowania elektroniki), więc woda itp. zdążyłaby wielokrotnie wyschnąć. Zresztą ziarna piachu wyglądały jak przyklejone, a woda, czy podobna ciecz, nie mogłaby ich utrzymać.

Regulator otrzymałem bez tych zabrudzeń, więc albo próbowali czyścić, albo samo odpadło, albo nie wiem co mam na zdjęciach...

Karty gwarancyjnej po polsku brak. Model kupowałem w sklepie we Wrocławiu - taki, jaki jest w dystrybucji z HPI Polska. W środku paczka z materiałami po angielsku + paragon zakupu. Sklep dowiedział się o odrzuceniu mojej reklamacji i zaproponował sporo niższą naprawę odpłatną. Podziękowałem, bo tu chodzi o sposób w jaki mnie potraktował serwis HPI Polska. Moja wina, "jakaś ciecz" i koniec dyskusji. Na dobrą sprawę, to ja nawet nie wiem co ja im wysyłałem np. w zamkniętym pudełku regulatora. Nawet gdyby był w środku czyściutki (a może był?) - pewno znalazłby się inny powód. Ziarno piachu, albo rozgnieciony komar na oponie. Szkoda gadać.

Tak jak już pisałem - najpierw wyślę sprawę do HPI Europe. Niech oni ocenią ten przypadek.
A potem zobaczymy...

_________________
pozdrawiam
Przemo


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So kwi 26, 2014 8:47 pm 
Offline

Dołączył(a): N kwi 28, 2013 1:14 pm
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Witam
Kolego czy coś zdziałałeś?
HPI podobno nie dokłada do żadnego modelu instrukcji PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:06 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL