Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 5:49 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 5:49 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
 Tytuł: Moj Slash 4x4
PostNapisane: Pn paź 05, 2015 2:37 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
Czesc,

Od jakiekos czasu myslalem o zalozeniu tematu o moim modelu, ale ciagly brak czasu nie pozwalal mi na to. Teraz udalo sie znalezc czas, zebrac troche informacji, ktore moze posluza tez komus.

Tytulem wstepu: chcialem kupic model do tzw. bashu - czyli jezdzic wszedzie bez ograniczen terenowych i obaw o zniszczenia czesci. Po prostu czysta zabawa wszedzie gdzie przebywam: parki, plaze, trawniki itd. To moj pierwszy model i uzaleznienie zaczelo sie na calego :) Od forumowego kolegi sidem kupilem Slasha 4x4 w wersji Platinium w stanie idealnym - niemalze sklepowym.

Teraz model nosi juz slady uzytkowania :)
ObrazekObrazek

MARZEC 2015

W pierwszej kolejnosci wyeliminowalem delikatne wady konstrukcyjne Slasha, aby do minimum ograniczyc ciagle czyszczenie po kazdej jezdzie. Zrobilem tzw. tube-mod czyli caly wal miedzy oba dyferencjalami schowalem w mosiezna rurke, uszczelniajac oba konce oraz wejscie w podwozie. Teraz zaden syf nie leci spod kol do wnetrza, a takze drobne kamienie nie ocieraja o wal.
Obrazek

Nastepnie kupilem gorna oslone lexanowa - tzw. overtray, firmy Pro-Line, aby wyeliminowc wpadanie brudu do wnetrza podwozia.
ObrazekObrazek

Kupilem tez oslone Outerwears - pasuje super, przepuszcza powietrze oraz rewelacyjnie blokuje wszelki brud, kamienie i KURZ! Po kazdej jezdzie wnetrze podwozia niemal kompletnie czyste. Krotko potem trafila mi sie (za 8$!) dolna oslona lexanowa - tzw. undertray. Po lekturze internetu i YouTube wiedzialem ze trzeba ta oslone inaczej przyciac niz przewidzial producent. Dokupilem tez gumowe oslony drazkow sterowniczych (bodajrze od Baji) i wkleilem je w lexanowa oslone.
Kombinacja: oslona walu z mosieznej rurki + dolna oslona lexanowa + oslona Outerwears gwarantuje czystosc wewnatrza modelu. Wierzcie mi, ze jezdzilem po plazy, po blocie, po kaluzach i drobnych kamyczkach i w srodku czysto!
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Po jakims czasie stwierdzilem, ze chcialbym, aby model jezdzil nieco szybciej. Mam teraz przelozenie 15/54 i jest niezle, ale i tak wieksza czesc jazdy gaz mam wcisniety do dechy. Zwiekszenie ataku nie ma sensu, bo juz teraz silnik grzeje sie dosc mocno mimo aktywnego chlodzenia. Zdecydowalem wiec, ze przejde na zasilanie 3S. To jednak pociaga za soba duzo zmian: wzmocnien i zmian w napedzie. Niby regiel i silnik Traxxasa wytrzyma zasilanie 3S, ale nie chce calego zestawu, a szczegolnie silnika pchac na granice. Znow po lekturze internetu dokonalem zakupow:
- regiel Hobbywing WP SC8 ESC + karta programujaca
- silnik Traxxas 2400 czyli przemarkowany silnik Castle Creations 1415
- dwa dyferencjaly od modelu XO-1 - pasuja bez zadnych przerobek
- caly zestaw srub nierdzewnych
- aluminiowe loze silnika YeahRacing
- aluminiowe elementy skretu STRC
- przednia i tylna wierzyczka RPM
- wahacze RPM (mialy byc czarne! :evil: )
- przedni zderzak RPM

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Jesli chodzi o polosie to nie moglem sie zdecydowac. Duzo osob poleca zestaw MIP, ale sa one strasznie ciezkie, skomplikowanie zbudowane i problematyczne (czesto wypadaja jakies elementy). Kupilem wiec zestaw polosi Tekno M6, a chwile pozniej trafily sie w dobrej cenie polosie od modelu XO-1. Kupilem oba komplety :D Na pierwszy ogien pojdzie zestaw Traxxasa.
ObrazekObrazek

Poniewaz w obu kompletach polosi srednica ma srednice 6 mm chcialem dokupic nowe aluminiowe zwrotnice. Kupilem komplet aluminiowych zwrotnic tylnych, przednich i c-huby od modelu XO-1. Tylne jeszcze nie dojechaly.
Obrazek

Ostatnio dokupilem zestaw hexow przystosowanych specjalnie do polosi od XO-1.
Obrazek

Jak juz wczesniej wspomnialem mam przedni zderzak RPM, ale nie podoba mi sie jeko sposob montazu. Zderzak oryginalny jest montowany dwupunktowo - od dolu do obudowy dyferencjalu i od gory do wiezyczki amorow. RPM jest montowany tylko od dolu przez co cala sila uderzenia przenoszona jest na obudowe dyfra. W oryginalnym zderzaku znow nie podoba mi sie bardzo cienki tzw. skid plate, ktory sie deformuje i odstaje.
Obrazek

Pomyslalem wiec ze trzeba zmiksowac oba zderzaki :) Kupilem oryginalny zderzak, a od RPM wzialem ten skid plate, przerobilem troche i polacze z oryginalnym zderzakiem. Jak to wyjdzie i jak bedzie dzialac to czas pokaze.
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Ostatnio zamowilem komplet nowych lozysk, które jeszcze nie dojechaly.

Lista zakupow na najblizszy czas:
- pakiety 3S
- kola 2,8"
- zestaw amortyzatorów Traxxas GTR
- karoseria przysosowana do kol 2,8" - pewnie od E-Maxa

Bede informowal jak przebiegaja prace ;)

KWIECIEN 2015

W swieta znalazlem troche czasu i zlozylem czesc przedniego przeniesienia napedu:
Obrazek Obrazek

Ze wzgledu na to, ze standatdowe trzpienie w w koncowkach wahaczy sa za krotkie:
Obrazek

uzylem trzpieni od e-revo przycinajac je wczesniej do odpowiedniej dlugosci:
Obrazek Obrazek

Przygotowalem tez dyferencjaly zalewajac je olejem 30K dla przedniego i 50K dla tylnego:
Obrazek Obrazek

Popracowalem tez na moim hybrydowym zderzakiem (RPM+Traxxas):
Obrazek

Wczoraj przyszly tylne zwrotnice od XO-1:
Obrazek Obrazek Obrazek

Takze niebawem zabieram sie za zlozenie tylnego przeniesienia napedu i powoli juz calosci.

LIPIEC 2015

Zlozony przod:
ObrazekObrazekObrazek

Zlozony tyl:
ObrazekObrazekObrazek

Pozdwozie:
ObrazekObrazekObrazekObrazek

To stan sprzed okolo miesiaca. Ze wzgledu na mojego swira na punkcie czystosci, polaczenia wszystkich czesci uszczelnilem czarnym silikonem. Wal napedowy schowalem w mosieznej rurce, wszystkie sruby sa ze stali nierdzewnej, a podwozie okryte jest leksanowa oslona - undertray.

Pozniej zajalem sie wywazaniem kol. Potem pokaze zdjecia z tego procesu. Jako mase so wywazania uzylem masy do przyklejania plakatow - taka a'la plastelina, bardzo lepka.

Jedna rzecz nie daje mi spokoju. Ze wzgledu na plan jezdzenia na 3S, dyfer centralny wypelnilem olejem 500 000. Ta lepkosc podana jest w jednostkwach cst. Ostatnio wpadl mi w rece rc calc (dostepny takze na androida w google play) i okazuje sie, ze te 500 000 cst to jedynie 14 000 wt! Oryginalnie dyfer centralny w slashu wypelniony jest olejem 100 000 wt. Dziwne, bo olej ktory posiadam ma niemal stala konsystencje. Mam jeszcze olej 1 000 000 cst i jego to juz mozna niemalze kroic. A na ebay'u mozna kupic olej 1 000 000 wt co wg kalkulatora odpowiada olejowi 78 000 000 cst. Cos jest pokrecone z tymi jednostkami...

5 dni temu zamowilem pakiety 3S 6400 mah. W miedzyczasie zrobilem jazde probna na pakiecie ktorym posiadalem - Turnigy Nano Tech 2S 5800. SZOK! Efekty przerosly moje najsmielsze oczekiwania! Auto stalo sie tak szybkie, ze w zasadzie ciezko je opanowac! Pierwsza jazda probna i polamapem karoserie i oslone podwozia (undertray) :D Wczesniej mialem silnik 3500 kv i przelozenie 15/54, a teraz mam silnik 2400 kv i przelozenie 18/50. Nie wiem jakim cudem, ale auto dostalo takiego kopa, ze ciasniejszy skret bez przyhamowania konczy sie turlanka. Dzis dotarly pakiety 3S, ale w zwiazku z powyzszym postanowilem, ze zostawie sobie jeden, a jeden oddam i kupie w zamian 2 pakiety 2S 7600 mah.

Dzis dotrarly nowe kola - 2,8"!. W zasadzie nie planowalem ich kupic. Zalicytowalem najnizsza kwote, ale nie bylo innych chetnych i tak za 130 zl mam 4 nowe kola made in china:
Obrazek

Musze teraz poczytac jak te okleic zeby nie balonowaly...

Wlasnie wróciłem z testu na 3S... Max prędkość 82,5 km/h!! Auta nie daje sie opanowac - kazdy najdrobniejszy skret to wywrotka. Kola balonuja okrutnie - szczegolnie przednie, a to oznacza ze dyfer centralny nie wyrabia... Wypadek przy takich predkosciach to w zasadzie skasowanie auta. Przy ruszaniu na maxa wyrywa beton spod kol :D Na piachu jak ruszylem to jakbym rakiete odpalal taka jest kurzawa :D Jak pojde z Zona na spacer to moze uda sie zrobic jskis filmik. Batrie wyjalem po 10 min. z obawy o auto.

Tak czy siak zostawie sobie jeden pakiet 3S do jakis zabaw czy na plaze. Na 2S jest super - b. szybko, ale jeszcze bezpiecznie i daje sie manewrowac, a przy tym silnik po ciągłej jeździe na trawie mial max 47 stopni.

_________________
Traxxas Slash 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn paź 05, 2015 2:53 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
PAZDZIERNIK 2015

Oststnio dotarla do mnie paczka z nowymi amortyzatorami - Traxxas GTR:
Obrazek

Pierwsze wrazenie? GRUBE PENERY! :) Srednica samych korpusow jest wieksza niz srednica sprezyn od Big Borow. Trzpienie tez sa grubsze! Zalalem je olejem o gestosci: tyl - 40wt, przod - 50wt.

Zamowilem do nich sprezyny Losi LOSB2961:
Obrazek

Od razu postanowilem tez zrobic mod, ktory znalazlem na amerykanskim forum: mod tlokow amortyzatorow. Kupilem zestaw opcjonalnych tlokow od Revo. Oryginalne tloki maja 2 otwory 1,6 mm. Nowe 4 otwory 1,1 mm - przewiercilem je na 1,6 mm jak w oryginalnych. Dwa otwory zaslepione sa blaszanym zaworem, ktory otwiera sie gdy amor wraca z pozycji kompresji. Przyspiesza to bardzo odbicie (tzw. rebound).
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Zalozylem ostatnio wieksze kola, o ktorych pisalem wczesniej. Tak teraz wyglada moj Slash na grubym ciescie:
Obrazek Obrazek Obrazek

Opony okleilem tasma zeby nie balonowaly, a skleilem do felg klejem cyjanoakrylowym w zelu. Teraz czeka mnie ich wyważenie. Do wyważenia zrobiłem sobie przyrzad, a jako mase przyklejam taka 'plasteline' do wieszania plakatow.

Zalozenie wiekszych kol wymagalo podniesienia karoserii, aby kola o nia nie obcieraly. Zamiast kupowania gotowych regulowanych mocowan karoserii od Proline:
Obrazek

kupilem nylonowe tulejki i podnioslem oryginalne mocowania o 15 mm:
Obrazek Obrazek

Zobaczymy jak to sie sprawdzi.

Mam ostatnio problem z odkrecajacymi sie trzpieniami tylnych kol z wahaczy. Probowalem nawet nalozyc na gwinty kropelke, aby trzymalo, ale i to nie pomoglo. Mam trzpienie od Revo (chyba), ktore sa dluzsze od slashowych. Chcialem je nagwintowac z jednej strony i zalozyc naktetki. Trzpienie jednak sa zrobione z mocnej stali i zniszczylem 2 narzynki. Narzynka do stali SSH to koszt okolo 30 zl + przesylka. W tej cenie mam gotowe rozwiazanie od STRC: LINK. Zamowilem. Czekam na przesylke.

Karoseria mojego Slasha jest juz na wykonczeniu. Testuje na niej rozne metody wzmicnienia i naprawy: klej do butow + tasma z wlokna szklanego, tasma Gorilla. Cala nowa karoserie na pewno wysmaruje klejem do butow + tasma szklana, a miejsca szczegolnie narazone na pekniecia wzmocnie tasma Gorilla.

Na dzis to tyle.
Pozdrawiam

_________________
Traxxas Slash 4x4


Ostatnio edytowano Pt paź 09, 2015 1:26 pm przez martinii, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn paź 05, 2015 6:14 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Ty masz takie koła ? http://i.imgur.com/q5ZT0NX.jpg ;)

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn paź 05, 2015 6:47 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
Nie denerwuj mnie..... :x Nie dokladnie takie, ale podobne... :? To sa TAKIE

_________________
Traxxas Slash 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn paź 05, 2015 8:16 pm 
Offline

Dołączył(a): N lip 12, 2015 12:12 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Warszawa
Własnie jak przeglądałem temat zauważyłem, że identyczne koła są na HK do Vandala XL - kosztują jakieś grosze. Dodatkowo, w temacie o Vandalu autor podał, że felgi to porażka - pękają "szprychy". Daj znać co i jak z nimi po większych skokach ;). Btw, osłony na kubki napędowe próbowałem zrobić w Bullecie, ale żadne firmowe gumowe covery nie pasowały na nie, więc użyłem balonów... wyglądają mało profesjonalnie, ale sprawdzają się.

_________________
HPI Bullet MT FLUX @ TrackStar Turbo 80A + 10.5T BL TrackStar
"I can FIX IT!"


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn paź 05, 2015 10:08 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
Uzywalem balonow na oryginalne plastikowe polosie. Balony szybko parcialy i pekaly.

_________________
Traxxas Slash 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt paź 06, 2015 7:36 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn mar 09, 2015 5:58 pm
Posty: 31
Masz problem z odkręcaniem się śrub to kup klej do tego specjalnie przeznaczony według mnie on lepiej zadziała.

_________________
HPI Bullet Flux MT
HPI HB D413


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt paź 06, 2015 8:02 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt wrz 18, 2015 11:13 am
Posty: 128
Lokalizacja: Wawa
Fajny model, w szczególności podoba mi się Outerwear. :) Graty


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Moj Slash 4x4
PostNapisane: Wt paź 06, 2015 9:03 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
Bokirem napisał(a):
Masz problem z odkręcaniem się śrub to kup klej do tego specjalnie przeznaczony według mnie on lepiej zadziała.

Klej mam. Tyle ze kleje do gwintow nie sa zalecane do tworzyw sztucznych, bo powoduja kruszenie i pekanie materialu. Poczytaj FAQ na stronie Loctite.

_________________
Traxxas Slash 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 07, 2015 7:23 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn mar 09, 2015 5:58 pm
Posty: 31
No tak ja takiego problemu nie mam bo mam metalowe części

_________________
HPI Bullet Flux MT
HPI HB D413


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz paź 08, 2015 7:13 am 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
Witam,

Na sprezyny Losi musze dlugo czekac i nie wytrzymalem - kupilem sprezyny Traxxasa niebieskie (twarde):
Obrazek

Tak jak sie spodziewalem sa za miekkie... Ale przynajmniej zalozylem amory na model i wiem jak to sie prezentuje w calosci. Zabralem sie tez wczoraj za wywarzanie kol. Wieczorem wrzuce fotki jaka konstrukcje musialem zbudowac :)

_________________
Traxxas Slash 4x4


Ostatnio edytowano Pt paź 09, 2015 1:22 pm przez martinii, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt paź 09, 2015 11:38 am 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
Witam

Moja wywazarka do kol sklada sie z imadla, dwoch pedzli, kawalka gumy, starej zwrotnicy z hexem 12 :) Dziala dobrze :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Z tego co u siebie zauwazylem to lepiej malo dokladnie wywazone kola niz nie wywazone wcale.

Wczoraj dostalem trzpienie STRC i skarpety na amortyzatory.
Obrazek

Juz myslalem, ze paczka z USA nie dojdzie, bo czekalem 3 tygodnie - pierwszy raz tak dlugo... Skarpety sa polskiej produkcji: http://murat-rc.pl/pl_PL/oslony/ Uwazam ze te skarpety sa za drogie. Komplet kosztowal 39 zl i nie robia dobrego wrazenia. Moim zdaniem sa odrobine za krotkie, ciut za szerokie i material wyglada na bardzo cienki. Zobaczymy jak sprawdza sie w uzyciu - moze tu kryje sie uzasadnienie ceny...

Tak wyglada goly GTR na modelu:
Obrazek

a tak w skarpecie:
Obrazek

Na powyzszym zdjeciu widac tez jak po szalenstwach na nadmorskiej plazy zardzewialy mi korpusy polosi :) Na szczescie nowy kospus to koszt 8 zl wiec sie nie przejmuje :)

Jesli chodzi o trzpienie to zazwyczaj tak wygladaly oryginalne po przejechaniu jednego pakietu:
Obrazek

Teraz nowe sa skrecone nakretka z wkladka nylonowa:
Obrazek Obrazek

Na pewno sie nie odkreca :)

Na dzis planuje dokonczyc wywazanie kol i moze uda mi sie zrobic probna jazde :)

_________________
Traxxas Slash 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lis 21, 2015 9:49 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
Hej,

Odbylem jedna jazde probna, na ktorej spalilem serwo - tak mi sie przynajmniej wydawalo. Ostatecznie okazalo sie, ze serwo sie nie spalilo, a powylamywaly sie zeby zebatek. Za rada forumowiczow kupilem nowe serwo BlueBird 630mg. Chlopaki z forum Traxxasa podaja, ze jest zamienny zestaw zebatek metalowych od setra Savox, ktory idalnie pasuje do serwa Traxxas 2075. Moze kupie zeby miec na zastepstwo BB 630mg.

Jak juz gdzies tam pisalem od zawsze mialem problem ze skretem w moim Slashu - skrecal ciasniej w lewo niz w prawo. Ostatecznie okazalo sie, ze to wina w duzej mierze apki. Kupilem nowa (FlySky GT3b) i jest dobrze. Apka ma funkcje niesymetrycznego wychylu serwa w lewo/prawo co pomaga w idealnym ustawieniu skretu.

Wczesniej pisalem, ze nowe, wieksze kola wymagaly podniesienia karoserii i zastodsowalem patent z nylonowami tulejkami zamiast gotowego rozwiazania ProLine. No wiec nie sprawdzilo sie to. Po pierweszej jezdzie i paru glebach sruby trzymajace mocowanie karoserii do wierzyczki powyginaly sie:
Obrazek Obrazek

Co ciekawe - wiezyczkom (RPM) nic sie nie stalo! Stalowe sruby sie zgiely, a gwiny w wierzyczkach bez uszczerbku! Sila nylonu! ;)

Kupilem wiec wczesniej wspomniane mocowanie od ProLine:
Obrazek Obrazek Obrazek

Ciesze sie, bo mocowanie jest super: duzo mozliwosci regulacji, elastycznosc i sztywnosc tam gdzie trzeba, nakretki trzymajace karoserie lepiej trzymaja od spinek.

Model gotowy do drugiej jazdy:
Obrazek Obrazek

Czekam na pogode, bo na razie leje... :/

PS. Ralf2107 kola nie polamaly sie :P Balem sie tez o bieznik czy nie zrypie sie na pierwszym pakiecie. O dziwo wydaje sie b. dobry! Na podjezdzie pod gorke z mocno ubitego piasku pilowalem na pelnym gazie az robily sie dziury pod kolami ;) Znalazlem nawet komplet takich kolek na eBay'u za 18$ z darmowa przesylka ;)

_________________
Traxxas Slash 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N gru 27, 2015 9:31 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
Witam,

Dzis w koncu udalo sie odbyc druga jazde z nowymi klamotami na pokladzie i nowa apka. Bylo super do momentu jak z calym impetem wjechalem w psie gowno... :x Po jezdzie zostawilem model w piwnicy i gdy pozniej tam zszedlem walilo na calym korytarzu jakbym sie zesral we wlasnej piwnicy :D Model umyty i gotowy do kolejnych bojow. Karoseria juz ledwo dycha - pojawily sie 2 nowe 2-centymetrowe pekniecia :/ Mam juz na oku nowa. Nastepnym razem postaram sie nakrecic jakis film ;)

_________________
Traxxas Slash 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lut 25, 2016 9:29 am 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 06, 2014 1:26 pm
Posty: 338
Lokalizacja: Poznań
Hej,

Jak juz tutaj pisalem pekl mi plastikowy orczyk serwa. Postanowilem wymienic go na aluminiowy. Okazalo sie, ze znalezienie pasujacego to wcale nie latwe zadanie, bo oryginalny orczyk jest bardzo ktorki: 16 mm od oczka do oczka. Znalazlem wreszcie orczyk Robitronic:

Obrazek

Okazalo sie jednak, ze nadal jest za dlugi, wiec scialem najdalszy punkt mocowania i tak to wyszlo:

Obrazek Obrazek

Teraz ostre skrety na trawie przy max predkosci = zaden problem! :) Kolejny pancerny element mojego slasha! ;)

_________________
Traxxas Slash 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Teraz jest Pt mar 29, 2024 5:49 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL