To może inaczej spróbuję Ci pomóc.
Robiłem podobną konwersję na bazie truggy 1/8 do 1/6. W truggy jeździłem na fabrycznych kołach 140mm średnicy. Silnik miałem 1965kV, odbiór 52T, ataki testowałem różne. Na krótkich torach atak 14T, na szybkie tory i bashing zakładałem 16T lub 17T. Biorąc pod uwagę, że konwersja wiązała się ze zmianą kół na większe (ok 170mm) i ze zwiększeniem masy modelu to (o około 1,5kg), żeby mój dość słaby silnik nie miał za ciężko to atak dałem 13T, odbiór bez zmian. Prędkość maksymalna i tak wyszła mi dość duża na 4S a silnik przy ostrej długiej jeździe dość mocno się grzeje. Może powinieneś zrobić to na zasadzie eksperymentu. Jeśli okaże się, że silnik będzie miał zbyt ciężko to albo zmniejszyć atak, albo zmienić silnik na mniejsze kV. U mnie sprawa była nieco prostsza bo jeździłem tym tragusem przed konwersją i wiedziałem co może mnie czekać po zwiększeniu średnicy kół oraz masy. Wrzuciłem ostatnio wątek z moją konwersją, możesz rzucić okiem na opis i zdjęcia.
PS. Nie przejmuj się liczbami, rób, działaj, buduj. Prawie z każdego błędu jest jakieś wyjście
No i czekam na dalsze relacje i jakieś zdjęcia