Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 18, 2024 4:19 am

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 4:19 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor
PostNapisane: N kwi 06, 2014 8:58 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 30, 2013 11:44 am
Posty: 361
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Cześć,
chcę zainstalować centralny dyferencjał do Bulleta. Czytałem to co jest na forum na temat centralnego dyfra. Pytanie mam do Was takie: od jakiego modelu można spróbować dyfer zainstalować. Obecnie jest zębatka 54T. Myślałem na dyfrem od Slasha.

_________________
Pozdrawiam
Michał Simiński


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N kwi 06, 2014 9:03 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Wydaje mi się, że nie będzie pasował.
Już prędzej coś z bagusa 1:8. Szukaj czegoś z podobnym mocowaniem.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N kwi 06, 2014 9:19 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 30, 2013 11:44 am
Posty: 361
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Może coś takiego
http://allegro.pl/reely-cnc-centralny-d ... 52375.html

Zakładam że będę musiał kupić defer wraz z mocowaniem, generalnie dyfry do 1/8 nie różnią się zbytnio

EDIT
Tak w zasadzie to mam dyfer od Mugen 6 ECO i od Vorzy, jeśli ma być 1/8. Sprawdzę jak z ich mocowaniem.

Ale teraz druga sprawa.
Jak z zębatkami, do 1/8 są chyba z innym modułem. Silnik mam z wałem 3,17mm. Czy da radę później odpowiednie przełożenie dobrać do tego ?

_________________
Pozdrawiam
Michał Simiński


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 7:09 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Może być problem z atakiem w module 1 na wałek 3,17, ale w ostateczności można zastosować redukcje w założyć atak na wałek 5mm.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn kwi 07, 2014 7:17 am 
Offline

Dołączył(a): N cze 30, 2013 11:44 am
Posty: 361
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Może uda się z Robinsona kupić, widziałem temat na forum o tym...

_________________
Pozdrawiam
Michał Simiński


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz kwi 10, 2014 6:41 am 
Offline

Dołączył(a): N cze 30, 2013 11:44 am
Posty: 361
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Spróbuje zainstalować gotowe mocowanie silnika od Mugena. Tylko teraz zastanawiam się na ośkami napędowymi. Z jednej strony będę miał kubek w dyferencjale od 1/8 z drugiej 1/10. Postaram się oryginalne ośki zostawić. Czy może ktoś miał inny patent na taki problem ?

_________________
Pozdrawiam
Michał Simiński


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz kwi 10, 2014 7:35 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Duży luz będzie ?

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz kwi 10, 2014 12:51 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 30, 2013 11:44 am
Posty: 361
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Co do wałków napędowych to ciężko powiedzieć teraz, jak założę dyfer to powiem. Tak na sucho to 1-2mm.

Wczoraj zamówiłem sobie mocowanie silnika od Mugena. Dziś rozebrałem całe podwozie, rozwieciłem śruby z mocowania silnika. Zmierzyłem odległości między łożyskami w istniejącym układzie oraz w nowym dyfrze. Odległości są takie same, więc może wystarczy tylko dopasować otwory w płycie do mocowania silnika. Zobaczę jak przyjdzie mocowanie.

_________________
Pozdrawiam
Michał Simiński


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 15, 2014 6:17 am 
Offline

Dołączył(a): N cze 30, 2013 11:44 am
Posty: 361
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Poniżej zdjęcia nowego dyferencjału od Mugena i tego co zdjąłem z Bulleta.

Obrazek

Obrazek

Jak przyłożyłem obie zębatki odbierające do siebie to wg zęby są takie same, czyli nie powinno być problemu z atakiem. Jeśli pasują do siebie to mają taki sam moduł, więc musiałbym tylko wymienić zębatkę na ataku na więcej zębów. Obecnie jest przełożenie 54/12, a nowy dyfer (jak podejdzie) ma 42/ ?? Wg RC Calca zębatki mają moduł 1 więc taki sam jak od Mugena 1/8
Z jaką zębatką na ataku próbować ?

_________________
Pozdrawiam
Michał Simiński


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 15, 2014 8:03 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Zostaw 12T na ataku. Odbierająca jest mniejsza, więc model będzie szybszy.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So kwi 19, 2014 10:17 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 30, 2013 11:44 am
Posty: 361
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Założyłem mocowanie silnika od Trophy Truggy takie akurat było pod ręką. W miarę pasuje, w sumie to tylko jeden otwór pasował do dziur w płycie, ale wiertarka załatwiła sprawę.
Założony centralny dyferencjał od Mugena z metalową zębatką odbierającą. Zębatka na ataku 12 zębów moduł 1, na odbiorze 42, moduł 1. Pierwszy test wypadł średnio, niestety kubki przy centralnym dyferencjale są głębsze niż oryginalne i półośki głębiej weszły. Z przodu nie miało to znaczenia, natomiast z tyłu półośka wyszła z kubka podczas jazdy. Wcisnąłem do kubka grube gumowe podkładki żeby półośka nie wchodziła za głęboko i następna jazda już lepiej.

Z rozmieszczenie elementów na płycie wróciłem do starego układu, założyłem ponownie ori pojemnik na nadajnik i pakiet. Dałem dodatkowe rzepy żeby pakiet się trzymał jak nie ma przykrycia do wanienki.

Teraz tak, ori jest #101235 - DRIVE SHAFT 6X83mm. Potrzebuję półośkę o długości ~88m.

Znalazłem od Kyosho
http://www.infernosonly.com/Kyosho_Infe ... oif281.htm
Jeszcze tylko gdzie to kupić ? Jaki to ma symbol bo w manualu od MP9 nie widzę czegoś takiego...

I znalazłem 89mm od HSP
http://www.aliexpress.com/store/product ... 87460.html

Różnica będzie jakaś w materiale oraz wykonaniu ?

_________________
Pozdrawiam
Michał Simiński


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 4:19 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL