paulo09 napisał(a):
z tego co czytałem tu na forum to te ezruny nie sa takie złe , na początek.
chodzi oto żeby modelowi nie zabrakło mocy przy hoopach
znalazłem takie zestawy:
http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=7954http://www.rcwroblik.pl/Zestaw+bezszczo ... 01,i2.htmlhttp://www.rcwroblik.pl/Zestaw+bezszczo ... 01,i2.htmlczytałem również ze auta off-road muszą cechować sie dużym momentem obrotowym.
jest oz ważniejszy niz moc silnika.
stad takie pytanie:
czy przez modyfikacje ataku i doboru jesteśmy w stanie podnieść moment obrotowy nie narazajac na straty silnika i/lub regulatora??
Tak
Pamiętaj jednak że wszystkie elementy w modelu powinny być właściwie dobrane.
Moc silnika, obroty, przełożenia na zębatkach.
Jeśli model ma działać długo i bezawaryjnie należy uwzględnić też wagę modelu oraz wytrzymałość układu przeniesienia napędu.
Moim zdaniem różne kombinacje to strata czasu i raczej rzadko wychodzi to na zdrowie amatorom zmian.
Zdecydowanie lepiej robią to działy wdrożeniowe producentów.
Jeśli chcesz zmienić jednostkę napędową w swoim modelu polecam proste rozwiązanie:
1. Sprawdź wielkość i wagę swojego samochodu
2. Znajdź podobny gotowy zestaw produkowany seryjnie z napędem elektrycznym
3. Zastosuj jednostkę napędową (silnik i regulator) z odpowiednika twojego modelu.
4. Korzystnie ze sprawdzonych rozwiązań jest po prostu bezpieczne.
_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów
HPI Challenge i HPI Street Racing