Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:11 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:11 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
PostNapisane: Wt lut 19, 2008 9:41 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lut 19, 2008 12:30 pm
Posty: 216
Lokalizacja: warszawa
jak w temacie

_________________
mati

hpi e10 rally


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 19, 2008 10:48 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 02, 2007 10:39 pm
Posty: 256
Lokalizacja: Krakow
Pasuje każdy o rozmiarach 540 lub 600

Problemem jest tylko to, ile ten silnik na tak beznadziejnym przełożeniu i olbrzymich kołach pojeździ.

_________________
RcHopy.pl - Zapraszam

Asso RC18T
HPI Firestorm
Xmods - Pontiac Firebird

http://www.rcpics.net/member/Bula


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 19, 2008 11:47 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 28, 2005 7:16 pm
Posty: 471
Lokalizacja: Białystok
ja miałem w swojej TL-01 B Baja King na kołach od bronzera silnik Johnson 600 i to była masakra silnik miał takiego kopa ze bez problemu zostawiałem w tyle tt-01 na RZ (wytrzymał 2 lata katowania )

potem z przejściówką pozwalającą zakładać zębatki od 12 do 25 ( tak mniej wiecej) zakładałem do TLki team Oriona 12T i LRP track pullera cos w przybliżeniu 50-60T na pierwszym byl bardzo szybki na drugim ślimak do crawlingu na zblokowanych dyfrach

_________________
Asso RC18T FT mamba 8000 -102kmh
Tamiya TA-02 NOVAK ss5800 -52kmh
Toyota Celica Gr.B (1989)
Traxxas E-MAXX- Feigao 10L MM
Losi 8ight T - Rx8 1900kv


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 12:16 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lut 19, 2008 12:30 pm
Posty: 216
Lokalizacja: warszawa
http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=7182

co myślicie na temat takiego silnika do bonzera

_________________
mati

hpi e10 rally


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 12:20 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lut 19, 2008 12:30 pm
Posty: 216
Lokalizacja: warszawa
albo taki i jaką ten silnik ma moc bo nie jest napisane na stronce


http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=4799

_________________
mati

hpi e10 rally


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 12:23 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 26, 2007 4:19 pm
Posty: 507
Lokalizacja: Warszawa
Nie pisz posta pod postem. Istnieje opcja edytuj. A do tego silnika z pierwszego linku musisz miec regulator brushless.

_________________
Slash 4x4 LCG Platinum Edition
E-Revo 1/16 VXL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 12:26 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lut 19, 2008 12:30 pm
Posty: 216
Lokalizacja: warszawa
a ten drugi silnik??

_________________
mati

hpi e10 rally


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 12:28 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 26, 2007 4:19 pm
Posty: 507
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem bardziej pasuje do onroad. ia jaki masz regiel??

_________________
Slash 4x4 LCG Platinum Edition
E-Revo 1/16 VXL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 12:35 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lut 19, 2008 12:30 pm
Posty: 216
Lokalizacja: warszawa
bonzer siedzi w naprawie także nie wiem jak bendę miał w domu go to zobaczę na regiel?? a możecie podać mi linki z dobrymi silnikami do bonzera najchętniej to silnik 600

_________________
mati

hpi e10 rally


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 12:39 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 26, 2007 4:19 pm
Posty: 507
Lokalizacja: Warszawa
Tu jest 600. http://riku.com.pl/produkty/PERMAX_600_7_2V,1090.html

Nie wiem czy dobry bo nie miałem z nim doczynienia.

Edit. Ten ma wiecej obrotów. http://riku.com.pl/produkty/SPEED_600_7_2V,1080.html

_________________
Slash 4x4 LCG Platinum Edition
E-Revo 1/16 VXL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 12:43 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lut 19, 2008 12:30 pm
Posty: 216
Lokalizacja: warszawa
Johnson 600 a co myślicie o tym silniku i możecie mi podać stronę gdzie jest ten silnik??

_________________
mati

hpi e10 rally


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 20, 2008 3:26 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 28, 2005 7:16 pm
Posty: 471
Lokalizacja: Białystok
johnsona 600 ciężko będzie ci znaleźć a w polskich sklepach go nawet nie widziałem jeśli zależy ci na silniku klasy 600 to tylko graupner speed race


http://riku.com.pl/produkty/SPEED_600_7 ... ,1081.html

tutaj dane niestety sa dane dla race 8.4 V a nie ma dla 7.2

http://homepage.ntlworld.com/edward.mat ... aupner.htm

_________________
Asso RC18T FT mamba 8000 -102kmh
Tamiya TA-02 NOVAK ss5800 -52kmh
Toyota Celica Gr.B (1989)
Traxxas E-MAXX- Feigao 10L MM
Losi 8ight T - Rx8 1900kv


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 21, 2008 1:00 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 10, 2007 8:10 pm
Posty: 374
Lokalizacja: Warszawa.
mialem w bonzerze silnik graupner speed 600 SP/BB
http://riku.com.pl/produkty/SPEED_600_B ... ,2808.html


Zamontowalem go z zebatka atak 14T. Model smigal bardzo szybko. Silnik wytrzymal jakies 7godz jazdy i sie spalil. Mimo mniejszej zebatki atakujacej silnik baaardzo sie grzal.

Silnik oryginalny od bonzera jest o jakies 8 mm dluzszy od klasy 600 i ja sugeruje ze bedzie to klasa 680!

Jezeli mialbym teraz kupic silnik do bonzera to kupilbym graupner speed race http://riku.com.pl/produkty/SPEED_600_7 ... ,1081.html

albo permax 680 http://riku.com.pl/produkty/PERMAX_680_8_4V,1091.html

_________________
Team Associated MGT 8.0
Traxxas E-revo VXL 1/16
HBX Bonzer/baggus
2x Carson Mr. FU
KDS 450S
HK 450 GT
HK 500 CMT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 21, 2008 1:23 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 28, 2005 7:16 pm
Posty: 471
Lokalizacja: Białystok
silnik sie grzał z atakująca 14 ??

ja włożyłem Team Oriona 12T z zębatka 12T i jeździł z normalna temperatura ale potem silnik przełożyłem do ta-02

Albo miałeś walnięty silnik ale jakieś niespasowane tryby przy montażu przelotki bo to co najmniej dziwne żeby silnik klasy 600 sie mocno grzał w takim modelu z takim przelozeniem
3 możliwość ze zębatka była za mała i silnik błyskawicznie wkręcał się na max obroty i stad ta temperatura

np pirzol używał 540 Tamiya RZ z zębatka 14 i nic nie wspominał o tym żeby silnik sie jakoś specjalnie grzał

_________________
Asso RC18T FT mamba 8000 -102kmh
Tamiya TA-02 NOVAK ss5800 -52kmh
Toyota Celica Gr.B (1989)
Traxxas E-MAXX- Feigao 10L MM
Losi 8ight T - Rx8 1900kv


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lut 21, 2008 1:30 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 10, 2007 8:10 pm
Posty: 374
Lokalizacja: Warszawa.
mowie co zaobserwowalem.
Moze to kwestia malej wytrzymalosci silnika przy max pradzie

_________________
Team Associated MGT 8.0
Traxxas E-revo VXL 1/16
HBX Bonzer/baggus
2x Carson Mr. FU
KDS 450S
HK 450 GT
HK 500 CMT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:11 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL