Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Wt maja 14, 2024 9:49 am

Teraz jest Wt maja 14, 2024 9:49 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
 Tytuł: Prosze o rade.
PostNapisane: Pt lis 07, 2003 8:03 am 
Jestem początkującym modelarzem i planuje kupic sobie model RC. Zastanawiam sie nad kupnem TB-01 lub TL-01. Które podwozie z tych radzilibyscie kupic? Ile mnie to bedzie kosztowalo?
Z góry dziekuje. :) Pozdrawiam, TGS


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lis 07, 2003 9:45 am 
Tak naprawde to wszytsko zalezy od funduszy wiec lepiej powiedz ile masz pieniedzy i wtedy cos poradzimy.
PS.Raflee nie moge znalezc tej opcji auto logwania wem ze to nie ten temat ale moze tu zajrzysz:D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lis 07, 2003 1:08 pm 
Jak narazie na model mam przeznaczone 800-1000 zł.
Przedewszystkim chodzi o to, co lepiej kupic, TB-01 czy TL-01.
Czy na oba podwozia moge załozyc takie same karoserie czy do kazdego podwozia są inne ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lis 07, 2003 1:54 pm 
a to piknie!
masz kasy jak lodu!!!
skąd masz tyle kasy???

a obudowe są inne na różne podwozia


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lis 07, 2003 2:18 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr sie 20, 2003 2:34 pm
Posty: 95
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Zdecydowanie TB-01 jest lepsze, wiec radzilbym Ci kupic TB tak wogole to ja mam na sprzedaz prawie nowe jest na gieldzie ogloszenie.A co do karoserii to na TB i na TL beda pasowac te same budy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lis 07, 2003 3:45 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 8:28 pm
Posty: 345
Lokalizacja: Warszawa
b_eam napisał(a):
a to piknie!
masz kasy jak lodu!!!
skąd masz tyle kasy???

a obudowe są inne na różne podwozia

To rzeczywiscie szalenie istotne...