Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:32 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:32 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 14, 2006 6:39 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lip 27, 2005 5:10 pm
Posty: 341
Lokalizacja: Kutno
Ja jeżeli chodzi o jakieś małe bródki przy świecy nie mam problemu bo T-15 ma taki kołnierz...nie wiem jak to nazwać, ale i tak co jakiś czas odkręcam glowicę by tam przeczyścić!

Myślę o wymianie korbowodu ponieważ kiedy kręcę rotostartem to słyszę taki b.głośny dźwięk jak by coś o siebie uderzało - metal o metal w cześniej też był mały chałasik tylko że wtedy on był taki bardziej głuchy, poza tym wydaje mi się że zdarzyło mi się uruchamiać silnik z zalaną świecą.

_________________
HPI RS4 3 Evo


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz gru 14, 2006 7:25 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 17, 2006 1:17 pm
Posty: 729
Lokalizacja: Białystok
Ja często odpalam model lekko zalany (ale lekko), wtedy szybciej łapie i nie kręce za długo EZ. Możesz rozebrać silnik i wtedy zobaczyć co nie gra. Tak jak wspomiał Marcin: jak jest większy luz to wymieniasz.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So mar 02, 2013 1:22 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lut 25, 2013 4:41 pm
Posty: 7
witam.
mam takie pytanie w sprawie konserwacji silnika, gdzie się wlewa płyn, olej do konserwacji silnika poniewasz posiadam after run oil z firmy habbico
z góry dziękuje za odpowieć


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So mar 02, 2013 11:33 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 03, 2013 5:17 pm
Posty: 135
aro wlewasz ze 3 krople do gaźnika, poruszasz, później wykręcasz świece wlewasz 2- 3 krople do cylindra przytrzymujesz palcem otwór na świece kilka razy szarpiesz albo kręcisz, zależy jaki kto ma system odpalania i montujesz jak było.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N mar 03, 2013 6:46 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lut 25, 2013 4:41 pm
Posty: 7
dobrze dziękuje za odpowiedz lecz jeszcze jedno pytanko, ponieważ posiadam ten model od paru dni i nie jestem aż tak obeznany , to gdzie się wlewa ten olej w gaźniku ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N mar 03, 2013 7:20 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 03, 2013 5:17 pm
Posty: 135
Ściągasz filtr powietrza i wlewasz do tej dziury, tam gdzie przepustnica.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N mar 03, 2013 7:55 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lut 25, 2013 4:41 pm
Posty: 7
Dziękuję bardzo.
I jeszcze jedna rzecz, która przyszła mi do głowy, to czy trzeba zalewać tym olejem po każdej jeździe, czy po przejechanym baku??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N mar 03, 2013 9:24 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 03, 2013 5:17 pm
Posty: 135
Kończysz jeździć, czyścisz modeli zalewasz aro


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn mar 04, 2013 10:42 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 24, 2005 7:36 pm
Posty: 2024
Lokalizacja: Przemyśl
Pod warunkiem, że model stoi przynajmniej kilka dni.
Jak jeździsz codziennie to nie ma sensu.

_________________
POL - 1342


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 05, 2013 4:48 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lut 25, 2013 4:41 pm
Posty: 7
dzięki za odpowiedz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt mar 08, 2013 8:39 pm 
Offline

Dołączył(a): N lut 03, 2013 5:17 pm
Posty: 135
Tu się nie zgodze, nitro będzie wyżerać silnik, jeśli jeździsz na codzień to zalewaj tak co 2 dni, ale całkowite niestosowanie nie jest zbyt zdrowe, w paliwie nie ma aż tyle oleju który zabezpieczałby silnik.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So mar 09, 2013 5:03 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 12, 2011 4:14 pm
Posty: 295
Lokalizacja: Poznań
Sprawy mają się tak że nigdy nie masz 100% pewności że jutro, pojutrze będziesz jeździć...
Parę kropli aro kosztuje grosze, minutę na zalanie chyba też znajdziesz...

_________________
http://poznanskie2kola.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn mar 11, 2013 5:37 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 24, 2005 7:36 pm
Posty: 2024
Lokalizacja: Przemyśl
W mylnym jesteś błędzie.

_________________
POL - 1342


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn mar 11, 2013 6:53 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 12, 2011 4:14 pm
Posty: 295
Lokalizacja: Poznań
Andrzej Trzeciak napisał(a):
W mylnym jesteś błędzie.

Teraz będzie o szkodliwości aro dla silnika i nadmiernym obciążeniu "pracą" modelarza?

_________________
http://poznanskie2kola.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn mar 11, 2013 9:36 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 24, 2005 7:36 pm
Posty: 2024
Lokalizacja: Przemyśl
Raczej o nadgorliwości co niektórych względem ARO, termometrów i innych "wynalazków".
Widziałem pierwsze odpalenie silnika leżącego z siedem lat w szafie. Żadnych aro. Odpalił od strzału. Jeździł bez problemu. To raz.
Dwa: silnik zalany aro(szczególnie przez kogoś, kto leje bez umiaru...) bardzo fajnie się odpala :wink:
Trzy: chcąc zalewać pod świece bardzo szybko możesz uwalić gwint w głowicy.
Sam kiedyś eksperymentowałem z WD40 - fajnie świece pali.
Ogólnie jeżdżąc bardzo często nie widzę sensu walenia ARO w silnik...

_________________
POL - 1342


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:32 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL