Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:38 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:38 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor
PostNapisane: Wt gru 13, 2005 6:49 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 06, 2004 3:23 pm
Posty: 1499
Lokalizacja: Kraków
Witam. Pan w sklepie powiedzial: Zebatka atakujaca musi byc bardzo mocno przytwierdzona do silnika. Tak sie stalo a teraz zebatka jest zapieczona i juz 1 gwint poszedl :cry:

Nastepnie:
Chce wymienic sztoki bo sa dziwnie szaro-brudne
To sa one (stare):
http://www.rcpics.net/media.php?searchs ... h&limit=10

A nowe to: http://www.rojna.pl/index.php?d=produkt&id=564

Szczotki do silnikow ORION REVOLUTION
szczotki ENDURO od 10 do 30 jazd


Pytanie: czy te szczotki beda dobre, beda pasowac. Jak je przymocowac? nie ma takiego metalowego ktorego mozna przykrecic srobka (jest na starej szczotce)

HELP ??!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 13, 2005 8:19 pm 
Offline

Dołączył(a): N sty 16, 2005 1:38 pm
Posty: 487
Lokalizacja: Warszawa
przede wszystkim to te szczotki ktore chcesz kupic sa okragle i pod nimi jest nawet podpis do jakich silnikow pasuja.
ty musisz kupic szczotki o przekroju prostokatnym i w zaleznosci czyw silniku masz stojace czy lezace taki rodzaj tych szczotek wybierasz.
lezace to takie ktore jak postawisz silnik na wirniku(tam gdzie powinna byc zebatka)to dluzszy bok szczotki jest rownolegly do plaszczyzny na ktorej postawiles silnik a jezeli jest prostopadly to masz szczotki stojace.
jesli chodzi o koleczka na koncu szczotki to nie musi ich byc i wtedy poprostu musisz je przylutowac(bardzo duzo silnikow tak ma)
wyczysc szczotki ktore uzywales i jesli zauwazysz na nich przebarwienia na pewnej dlugosci tzn,ze sie przypalily i juz nie przewodza pradu tak dobrze jak powinny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 13, 2005 9:39 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 06, 2004 3:23 pm
Posty: 1499
Lokalizacja: Kraków
dzieki, a nie wiecie co z zebatką ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt gru 13, 2005 11:07 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 27, 2004 3:17 pm
Posty: 731
Lokalizacja: Szczecin
1. Jescze apropo szczotek Daśku i co do zębtaki może też. Ważna sprawa to dobór odpowiednich złączy na silnik i pakiet, lub przylutuj bezpośrednio silnik do regulatora. Te złącza które masz obecnie strasznie się grzeją, przylutuj kable bezpośrednio do regulatora, lub zmień te końcówki na "banany". Szczotki popatrz na www.rojna.pl przy takich obciążeniach ważne są złącza, pamiętaj o tym bo wiele od tego zależy.

2. Co do zapieczonej zębatki to troszeczkę WD-40 w miejsce zapieczenia i spróbuj odkręcieć. Jeżeli nie pójdzie to jeszcze coś pokombinujemy. ;) Najważniejsze to się nie łamać. :D Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:38 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL