Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Wt maja 19, 2026 3:47 am

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
PostNapisane: N sty 11, 2004 1:09 pm 
Witam.
Jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o samochody więc pytam:
Właśnie nabyłem sobie taką zabaweczkę - buggy Academy Wyvern.
Jest to model do złożenia i nie mam pojecia ile smaru należy dać do dyferencjału.
Czy zębatki mają być lekko pokryte smarem , czy też ma być go więcej???
Z resztą chyba sobie poradzę , a jak sobie nie poradzę znowu zapytam.....

Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2004 1:12 pm 
!!-kYOsho puRe teN-!!

smaru jak najmniej...tzn. troszke do srodka malutko on sie sam wyjezdzi bedzie oki...pozniej jak bedziesz czyscil model to WD40 raz prysniesz i bedzie spox...

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2004 1:18 pm 

Dzięki za odpowiedź , to ja pytałem , nie wiem dlaczego nie zalogowało mnie.
Dotąd bawiłem sie raczej samolotami i łódkami , przyszedł czas na autko......

Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2004 1:56 pm 

tylko z tym za malutko nie przesadz... ja biorę tak, że igiełką nakładam smar na dyfer i póxniej to takim malutkim śrubokręcikiem orzprowadzam... ale każda część jest z każdej strony nasmarowana... inna sprawa w miejscach zębatka obiera się w jakiejś prowadnicy wtedy smar to tylko symbolicznie żeby nie zrobić jej jakiś oporów (ja tak robię)... jeśli masz tam jakieś łożyska to tu w dalszym wątku było opisane jak je przygotowac do jazdy... moj dyferek jest tak przygotowany, że wystarczy delikatnie za główną zębatkę pokręcić i opory są prawie nie odczuwalne i zawsze dośc długo się kręci... no i silnik się tak nie męczy przy jego poruszaniu...

Tytuł:
PostNapisane: N sty 11, 2004 2:54 pm