Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Wt maja 14, 2024 7:01 pm

Teraz jest Wt maja 14, 2024 7:01 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor
PostNapisane: Pn cze 08, 2015 8:07 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lis 11, 2014 5:41 pm
Posty: 14
Witam. Mam problem z autkiem wymienionym w temacie a mianowicie chodzi o regulacje gaznika problem polega na tym ze autko bardzo ospale wkreca sie z miejsca na obroty. Po kilku sekundach jazdy trzymając przeputnice na maksa słychać jak auto dostawało by drugiego kopa tak ze az mu przód podnosi. Wtedy tez wydobywa sie wiecej dymu z tłumnika. A gdy przytrzymam go na obrotach ze toczy się powoli do przodu i wtedy mu docisnę gaz na maksa zbiera sie lepiej na niskich ale nadal widać ze po chwili dostaje dużo wiekszego kopa. Niestety nie wiem jak regulacje prowadzić dalej aby to doprowadzić do normy więc prosze was o pomoc.
Z góry dziękuje i pozdrawiam

A i jeszcze pytanie nie zwiazane z problemem a mianowicie czy jest ktoś z okolic świecia nad wisłą ablo bydgoszczy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz cze 11, 2015 2:24 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 02, 2009 3:29 pm
Posty: 741
Cześć
JAK sam napisałeś, silnik dostaje kopa na "górze". Oznacza to że ma tam dobrą mieszankę powietrza z paliwem (oczywiście zakładając, że temp nie przekracza 130 stopni). Dół natomiast ma ospały, bo w mieszance jest za dużo paliwa i zalewa ono komorę.
W skrócie, oznacza to, że musisz wkręcić LSN tak żeby po postoju startował bez problemu.
Pozdrawiam

_________________
TLR 8ight-T 2.0|Alpha Power|AKA|Pro-line|Hitec|Sanwa|Tornado|
TRX Summit 1/16


Ofna Jammin X1 CRT (2010-13)
HPI E-Firestorm 10T (2009-10)


GG:5508782


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz cze 11, 2015 11:02 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lis 11, 2014 5:41 pm
Posty: 14
Witam
Pokręciłem dziś przy modelu i było troche lepiej na niskich ale zauwazyłem ze autko po jakimś czasie jezdzenia na pełnych obrotach toalnie traci moc i gaśnie.
Obawiam się ze kończy się silnik gdzyż nie wiem ile litrów ma przejechane. Czy mozecie mi również powiedzeć jak sprawdzić czy silnik nadaje się jeszcze czy może wymaga już renowacji.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt cze 12, 2015 12:01 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 02, 2009 3:29 pm
Posty: 741
Przede wszystkim sprawdź kompresję, przekręcając koło zamachowe w odwrotną stronę do ruchu wskazówek zegara. Jak ciężko będzie się obracać to silnik jest teoretycznie sprawny.
Co do tego, że gaśnie, zapytam się jeszcze raz, czy temperatura nie przekracza 130 stopni? Bo jeśli wygląda to tak, że jedziesz i nagle jest odgłos jakby się dławił to znaczy, że jedzie na powietrzu i bardzo szybko może się uszkodzić...

_________________
TLR 8ight-T 2.0|Alpha Power|AKA|Pro-line|Hitec|Sanwa|Tornado|
TRX Summit 1/16


Ofna Jammin X1 CRT (2010-13)
HPI E-Firestorm 10T (2009-10)


GG:5508782


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt cze 12, 2015 3:44 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lis 11, 2014 5:41 pm
Posty: 14
Witam auto osiąga temperaturę w okolicach 115 do 125 stopni. A potem jak jest rozgrzane auto to nawet jak właśnie dokładam gazu to auto i tak gaśnie. Co do kompresji silnika to kołem zamachowym da się przekręcić i stawia opór ale to chyba nie jest specjalnie duży niestety nie wiem jaki powinien być w każdym bądź razie po przekręceniu czuć wydech z tłumnika czyli wydaje mi się że aż tak źle nie jest
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt cze 12, 2015 6:06 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 02, 2009 3:29 pm
Posty: 741
Koło powinno stawiać wyraźny opór tzn. bez przyłożenia większej siły nie powinno dać się obrócić.
Ciężko tak powiedzieć co jest nie tak. Nie wiadomo, czy masz dobrze ustawione lsn a bez tego bez sesnu ustawiać hsn.
Jak gaśnie na górze, to może być zalewany.

_________________
TLR 8ight-T 2.0|Alpha Power|AKA|Pro-line|Hitec|Sanwa|Tornado|
TRX Summit 1/16


Ofna Jammin X1 CRT (2010-13)
HPI E-Firestorm 10T (2009-10)


GG:5508782


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt cze 12, 2015 6:36 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt lis 11, 2014 5:41 pm
Posty: 14
Dzięki za odpowiedź ale widzę że chyba jednak będę musiał oddać autko do serwisu aby tam stwierdzili jego siłę sprężania i określili czy to wina silnika czy ustawień a może jeszcze silnik gdzieś łapie lewe powietrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Teraz jest Wt maja 14, 2024 7:01 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL