Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz lis 27, 2025 4:27 pm

Teraz jest Cz lis 27, 2025 4:27 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor
PostNapisane: Cz lip 18, 2013 8:42 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 19, 2012 11:30 am
Posty: 29
Hej Wszystkim.
Od dłuzszego czasu nie moge dojść do ładu z zawieszeniem w caster ZX 1.5R.
Model jest bardzo nerwowy przy skrecaniu. Na prostej przy nie wielkich ruchach skrętem zarzuca tyłem.
Uważam też że dziwnie wybiera nierówności, skacze jak żaba na wybojach.

Oleje w dyfrach od przodu: 5k 7k 3k
olej w amortzatorach 40
sprzeżyny rtr żółte + pierscienie ( po jednym cienkim z przodu, z tyłu cienki i gruby)

przednie koła sa rozbierzne (ustawienie na oko)
tylne koła zbierzne (ustawiane na oko)

Pogubiłem sie juz w tym wszystkim i potrzebuje podpowiedzi.

Pozdrawiam,Michał

_________________
Traxxas Jato 3.3
Caster ZX 1,5R
Caster ZX 1,5R PRO



Zamienie Traxxas Jato 3.3 na elektryka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lip 18, 2013 10:28 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lut 14, 2012 10:44 pm
Posty: 524
Lokalizacja: Suwałki
Górne mocowania tylnych amorków daj najbliżej środka, ewentualnie odłącz tylny stabilizator/usztywnij przedni, oprócz tego możesz dać z przodu zbieżność 0 lub około 1 do środka, to powinno złagodzić sterowanie, co do pracy zawieszenia to ciężko ocenić co jest nie teges bez macania. Filmik byłby pomocny; np jak zrzucasz model gotowy do jazdy z 20cm na ziemie. Aha i zwykle olej w przednich amorkach jest troche gęstszy niż tylnych, to też wpływa na sterowność.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt lip 19, 2013 2:36 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 19, 2012 11:30 am
Posty: 29
Hej.
Pościągałem dystanse na amortyzatorach,bez nich jest gorzej.
Zmieniłem zbiezność z przodu i nie odczułem jakiejś poprawy.
Jak upuszczam model z 20-30 cm to dobija płytą o podłoże.

Pozdrawiam,Michał

_________________
Traxxas Jato 3.3
Caster ZX 1,5R
Caster ZX 1,5R PRO



Zamienie Traxxas Jato 3.3 na elektryka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 21, 2013 8:00 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 02, 2010 7:05 pm
Posty: 312
Lokalizacja: Kraków
Dobijać zawsze bedzie,

_________________
Caster Racing ZX1.5R
AE TC5R


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lip 21, 2013 8:13 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Jak model się odbija to zawias jest za twardy.
Jaką masz apkę ? Masz tam dual rate ?

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 22, 2013 10:11 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 19, 2012 11:30 am
Posty: 29
Hej.
Apka to standard od castera wiec nie ma.

Jak widze zachowanie innych autek na torze to one nie skaczą. Jakoś tak płynie pokonują nierownosci. I są jakby przyklejone.
Ostatnio na torze smigały 2 buggy 1:10 elektryki. Sa dużo lzejsze od mojej spaliny a tak nie skaczą.
Moj na zakrecie potrafi sie wywrocic i przerolowac kilka razy. A te 10 elektryki latały po zakretach jak głupie i nie widziałem by sie wywracały.

Szukałem w necie jakiś setup-ów do castera ale nic nie znalazłem.

_________________
Traxxas Jato 3.3
Caster ZX 1,5R
Caster ZX 1,5R PRO



Zamienie Traxxas Jato 3.3 na elektryka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 24, 2013 1:35 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt gru 19, 2006 9:34 pm
Posty: 1322
Lokalizacja: Ze świata czterech stron
Po pierwsze zacznij od zmiany kół. Wydłuż maksymalnie jak się da tylne górne wahacze i zamontuj je tak nisko jak się da. Załóż cieńszy stabilizator z tyłu lub/i grubszy z przodu. Amorki zalej na początek np. ~500 przód i ~350 tył. Z dyfrów możesz wyciągnąć gumowe o-ringi które siedzą w zębatkach. Połóż przednie amorki (mniej pionowo) tylne w sumie też możesz położyć. Prześwit ustaw na jakieś 30mm, zarówno z przodu jak i z tyłu. Wkręć tylne downstopy tak by wahacze mniej opadały. Pochylenie kół jakieś 1,5*. Jak się da to możesz trochę zwiększyć zbieżność tyłu. Przód raczej proponowałbym delikatnie rozbieżnie. Możesz też zalać trochę rzadszy olej w centralnym dyfrze, np. 5000, za to w przedni 7000 a tył 2000.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 24, 2013 10:14 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 19, 2012 11:30 am
Posty: 29
Hej.
Dzieki wielkie za podpowiedzi.

Stabilizatora z przodu nie mam, czy moge przełozyc ten tylny na przód?
Z olejami w dyfrach pokombinuje.
Trochę nie rozumiem z gornymi wachaczami z tyłu. Rozumiem że mam go zamontować w najbardziej skrajny otwór w zwrotnicy i na wiezy w ten najbliżej osi podłuznej modelu i jak najniżej wzgledem dolnego wachacza?

Pozdrawiam,Michał

_________________
Traxxas Jato 3.3
Caster ZX 1,5R
Caster ZX 1,5R PRO



Zamienie Traxxas Jato 3.3 na elektryka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Teraz jest Cz lis 27, 2025 4:27 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL