Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Wt kwi 16, 2024 7:16 pm

Teraz jest Wt kwi 16, 2024 7:16 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor
PostNapisane: Pt sie 04, 2017 5:14 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 03, 2012 5:10 pm
Posty: 16
Witam.
Zakupiłem dla syna model Maverick Strada DT I mam problem po jednej z jazd syna (ma 4 lata). Najpierw coś przestawil na nadajniki I po zmianie pakietu model nie reagował na żadne polecenie pilota. W końcu coś przedstawiłem i zaczął reagować ale jakoś inaczej dziwnie I próbowałem to korygować przelacznikami (jestem laikiem) w końcu udało się wszystko ustawić (chyba) I model teraz jeździ normalnie (chyba) ale za to po wyłączeniu nadajnika auto samo jedzie do przodu co stwarza zagrożenie dla dziecka i modelu. Bardzo prosze o podpowiedzi co mogło się przestawić i jak wrócić do tego żeby sam nie jechał.
Prosze o prosty język dla prostego człowieka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 04, 2017 5:54 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków
Po pierwsze jedna z najważniejszych zasad modeli RC jest taka że najpierw wyłącza się zasilanie modelu a później nadajnik.

_________________
KS Wanda Sekcja Modelarska RC Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 04, 2017 8:53 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 03, 2012 5:10 pm
Posty: 16
Tak jak wspomniałem jestem laikiem. Będę to pamiętał nastepnym razem. Jednak wcześniej nic takiego się nie działo więc to na pewno nie miało na to wpływu.
Wracając do mojego problemu - czy jest na to jakieś rozwiązanie? Na pewno jest tylko czy ktoś byłby w stanie mi to objaśnic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 04, 2017 10:12 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków