| Musisz pamiętać, że teraz jest dosyć gorąco, stąd temperatury silnika mogą wykraczać poza normy. Sprawdź, czy nie masz oporów w układzie napędowym i czy wszystkie koła swobodnie się toczą. Postaraj się o termometr na podczerwień i zmierz faktyczną temperaturę. Czasem nasze palce nie mogą znieść nawet 55 stopni, a to jeszcze mieści się w bezpiecznych granicach z zapasem. Jeśli silnik dochodzi Ci do 75* to masz czym się martwić, od 80* magnesy siadają i się odklejają. Czy styki łączące elektronikę, tzn. silnik-regiel albo regiel-aku są gorące?
 Radiatory na silnik znajdziesz za kilkanaście złotych, szukaj czegokolwiek na silnik bodaj 36mm. Są też radiatory z wentylatorkami i osobno wentylatorki na regle. Wiedz jednak, że temperatura bardziej niż o ~5 stopni nie spadnie, więc jeśli nadal będziesz miał problemy z grzaniem to trzeba pomyśleć o zmianie przełożenia.
 
 
 |