Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest So kwi 20, 2024 1:43 am

Teraz jest So kwi 20, 2024 1:43 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor
PostNapisane: Śr wrz 17, 2014 8:51 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 09, 2004 12:14 am
Posty: 43
Lokalizacja: MATRIX
Postanowiłem kupić Baję. Z różnych względów chciałem kupić używkę.
Znalazłem "wspaniałe" ogłoszenie 8)

Cytuj:
Sprzedaje z powodu braku czasu oraz jestem studentem i nie mam gdzie trzymać tak dużego modelu nie wspominając o czyszczeniu.
Stan modelu oceniam na bardzo dobry + jedyne do czego można się przyczepić to popękane plastiki (żółta obudowa na zdjęciu) lecz jest to normalne w modelach tych gabarytów.
MODEL JEST DOINWESTOWANY!!!!!
W modelu zmieniłem dyferencjał na: http://www.rctrax.pl/kompletny-dyferenc ... kowy/3877/
ponieważ w seryjnym modelu moim zdaniem nie był przemyślany ponieważ korpus był wykonany z polimeru.
Aparatura została zmieniona na 2.4 GHz CR2S.V2 trzy kanałowa.
Dodaje również pakiet akumulatorów do aparatury/ładowarke do nich/ładowarke do pakietów nikolowo kadmowych/oleje do amortyzatowrów/filtrów powietrza/after run itd./zapasowe serwo skrętu oraz parę zakupionych prze zemnie zapasowych części na wypadek mocnego dachowania lub innych kraks/komplet opon na tył.
Czyli wszystko co na zdjęciach
Model jest naprawdę fajnym , duży w skali 1:5 wazy około 10 kg
PALIWO DO MODELU TO PETROL CZYLI BENZYNA ZE STACJI BENZYNOWEJ. 1 litr to godzina jazdy(niecała) + olej do dwusuwów w skali 1:25 czyli godzina jazdy wychodzi kolo 6zł!!
Nie trzeba go co chwile ustawiać! wystarczy ze starannie będziesz dobierać mieszankę! czyli tak jak wspomniałem 1 : 25 (pomogę wejść w ten świat osobie która zakupi model ponieważ pierwsze ustawienie gaźnika może kosztować wiele nerwów osobie która nigdy tego nie robiła.