Dzięki serdeczne za wszelką pomoc. Co do mieszanki to kupiłem sobie butelkę z podziałką w sklepie z kosiarkami, więc mam nadzieję dokładnie odmierzyć 1:25 (a może warto dać na początku ciut więcej oleju dla lepszego smarowania przy docierce?) I jeszcze raz dopytam się, czy psikaliście przed pierwszym odpaleniem WD40 do cylindra, tak jak robi się to niekiedy przy nitro modelach?
Na filmiku podesłanym przez kolegę gość radzi żeby studzić silnik przy docieraniu - czy jest sens wtedy ustawiać tłok w dolnym położeniu (znowu odzywają się moje nitro przyzwyczajenia)?
Poza tym cały czas obawiam się o ten cholerny pierścień - nic nie zdarzyło się w Waszych autkach kiedy docieraliście je bez jazdy pierwszy bak? Pytam, bo serio na forach "hamerykańskich" piszą o takiej przypadłości mniejszego silnika Fuelie w Savagu Octane - pierwszy bak na podstawce i pierścień do wymiany... :-/
Czy ten Motul to ta wersja 710?
http://www.jackmotors.pl/olej-motul-710 ... -2320.htmlI jeszcze jedna sprawa (chociaż pewnie jeszcze nie raz będę Was męczył oczywistymi pytaniami, sorry...): Co po zakończeniu jazdy? Dopalić resztki paliwa, jak się go pozbyć? Zalewa się silnik after runem jak w nitrach?
A co do tego gdzie będę śmigał, to czasami Gliwice, a głównie Wrocław - w Gliwicach mam już parę upatrzonych polno-leśnych miejscówek, a we wrocku wciąż jestem na etapie poszukiwania.
Jeszcze raz WIELKIE dzięki Wam za rady!