Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:45 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:45 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor
PostNapisane: Cz wrz 11, 2014 12:05 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz lip 24, 2014 12:34 pm
Posty: 16
Powoli przymierzam się do podkręcenia fiesty do wyższej prędkości. Instrukcja mówi że trzeba podłączyć szeregowo dwie baterie nimh + zmienić zębatkę która jest dołączona do zestawu. Teraz w samochodzie używam baterii Lipo 2S. Wiadomo że LIpo nie mogę podłączyć szeregowo. Czy wymieniając tylko zębatkę uzyskam wyższą prędkość? Bo bez sensu wracać do baterii NIMH. Gdzieś wyczytałem że mogę podłączyć baterię Lipo3s. Proszę o porady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 11, 2014 3:43 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 9:55 pm
Posty: 464
Lokalizacja: Biłgoraj
wszystko się zgadza, tylko czy po tych modyfikacjach regulator w modelu się nie spali ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt wrz 16, 2014 11:03 am 
Offline

Dołączył(a): Cz lip 24, 2014 12:34 pm
Posty: 16
Dlatego pytam o to aby coś nie schrzanić.

Z jednej strony doczytałem że wkładając materię 3s podwyższę prędkość. Ale nie wiem czy dodatkowo wymienić zębatkę czy nie? Bo o wymianie zębatki pisze w instrukcji tylko dla baterii NImh.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt wrz 16, 2014 8:46 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sty 14, 2013 10:38 am
Posty: 266
Na lipo 3s oczywiście będzie sporo szybszy. Wkładając większą zębatke atakująca będzie jeszcze szybszy :) Najpierw sprawdź jak jeździ na lipo, jeśli nie wystarczy ci to zmień zebatkę na większą ;)

_________________
Team-C Hyde 1/10 Brushless


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr wrz 17, 2014 9:17 am 
Offline

Dołączył(a): Pn maja 09, 2011 8:15 pm
Posty: 253
Te regulatory bardzo lubią się palić jak nie pilnuje się oporów toczenia w modelu mimo zmiany zębatki
Ja używam do testów oporów wattmetera z funkcja amperomierza jak bez obciążenia wzrasta wraz za czym idzie pobór prądu to szukam przyczyny.

http://www.rctrax.pl/hk-watt-meter-i-ba ... dnym/2095/

Z uwagi że mam taki miernik do pracy tez daje rade do pomiaru prądu :)

http://www.narzedzia.pl/miernik-cegowy- ... AiXn8P8HAQ

_________________
Modele samochodów HPI, TRAXXAS, HSP, VRX, części zamienne i akcesoria WWW.RCTRAX.PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:45 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL