Transponder (urządzenie do naliczania czasu okrążeń) najlepiej kupić swój (ok 400zł) można też pożyczyć ale pożyczone są 4 razy większe, trudniej zamocować, trzeba po nie latać przed każdym biegiem no i lubią oszukiwać
Co do paliwa, to max co możesz przepisowo mieć jest 25% (ale sporo osób używa 30% chociaż nieregulaminowe to nikt tego nijak nie sprawdzi), więc paliwko najlepiej 25%. Zmiana kół na zawodnicze? Cokolwiek to znaczy, koła, a raczej bieżnik dobiera się do nawieżchni i warunków na torze (a kolor felgi do karoseri
), jak chcesz zaszaleć to mozesz kupić koła SOFT czyli miękka guma (większa przyczepność mniejsza żywotność) ale trzeba uważać bo taki komplecik na jeden finał w spalinie
Stoliczek jak najbardziej, najlepiej do tego swoja ładowarka krzesełko itp. Starterbox sie przydaje (dla mnie konieczność) ale nie jest konieczny. Spalina 5 min bieg plus 30 min finał (podczas kwalifikacji nie tankujesz tylko w finale ) Przegrzewający sie silnik? Regulacja albo kupno nowego. Nie będę tutaj teraz uprawiał antyreklamy hpi ale jak dla mnie ta marka pozostawia WIELE do życzenia, oczywiście nie tylko ta. Co do przepisów i zasad powinny być dostępne w formularzu zgłoszeniowym.
To tyle takich podstawowych info. Powodzenia
Pozdrawiam