- najbardziej istotny element to mocowanie silnika LOSA9198, które wstawia się w miejsce rear center diff mount, w 2.0 i 3.0 center diff mount to ta sama część oznaczona A4420, oznacza to, że mocowanie silnika elektrycznego na pewno będzie pasowało,
- top center brace A4420 w obu wersjach jest identyczny, oznacza to że top center brace LOSA4462 z konwersji na pewno będzie pasował, rozstaw słupków, otworów itd jest taki sam,
- płytka pod centralny dyferencjał z konwersji LOSA4462, na podstawie tego co napisałem wyżej, rozstaw 4 otworów pod słupki dyferencjału jest taki sam, do tego porównując obie płyty i fakt że mocowanie silnika spalinowego w obu wersjach to ta sama część A9154 mam niemal 100% pewność, że ten element będzie pasował,
- wanienka lipo na pewno będzie pasowała, wynika to z powyższego punktu,
- pozostaje radio tray z konwersji LOSA4460, radio tray są różne obu wersjach, jednak patrząc na kształt i rozstaw otworów w płycie w tym miejscu raczej i ten element powinien pasować,
- ostatnia najważniejsza rzecz w tym porównaniu, bez tego konwersja Ci nie zadziała, wysłałem Ci na priv swój adres na który możesz, byle do piątku, wysłać przynajmniej czteropak;
linki do manualów:
2.03.0konwersja