Ken_Block_WR8_3.0 napisał(a):
Witam
Panowie mam mały problem. bullet jest świeżo po docierce wiadomo 2x zbiorniczek na wolnych 2x zbiorniczek ósemki itd. po regulacji zbiera się dobrze ale.... No właśnie .... czasami potrafi poprostu zgasnąć na wolnych obrotach i później jest go ciężko odpalić.
Mam też WR8 3.0 i z nim niema takiego problemu
Silnik HPI, który jest w Bullecie i WR8 3.0 to nie są udane konstrukcje. Sam posiadam model WR8 3.0 z silnikiem HPI 107824 i ustawienie go poprawne i trafienie w punkt to nie lada wyczyn. Silnik ten jest mega kapryśny, nastręcza niestety bardzo dużo problemów bez względu na paliwo czy to Byron czy Merlin czy Big Bang. Problem o jakim piszesz powszechnie zdarza się również w silniku w WR8 3.0 i kręcenie LSN niewiele daje.
Niemniej jednak z tego co widziałem do modeli Bullet czy WR8 3.0 na zachodnich forach wkładają silniki Losi 3.4 i O.S. Max.
Czy ktoś z forumowiczów może podpowie jaki silnik O.S. Max będzie pasować do WR8 3.0 i czy sprzęgło, koło zamachowe będzie pasować te które jest od HPI ?
Pozdrawiam