Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pn lis 03, 2025 8:01 pm

Teraz jest Pn lis 03, 2025 8:01 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
PostNapisane: So maja 25, 2013 9:24 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr kwi 24, 2013 9:30 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Londyn
Rozebrałem dzis caly silnik i wam powiem ze jest bardzo czysty, zadnych uszkodzen itp.
A na gaźniku nie widze zadnych uszczelek.. gdzie powinny byc mniej więcej?
Pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 25, 2013 10:47 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 12, 2011 4:14 pm
Posty: 295
Lokalizacja: Poznań
Na gaźniku nie zobaczysz, są w środku, zanim zepsujesz obejrzyj obrazki w instrukcji silnika.

_________________
http://poznanskie2kola.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 28, 2013 8:25 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr kwi 24, 2013 9:30 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Londyn
Nie mam pojęcia co jest wszystko jest w najlepszym porządku, co może być jeszcze przyczyną że nie zaciąga paliwa??
Sprawdziłem:
-gaźnik
-przewody
-zbiornik cały lecz jak pompuje paliwo to słychać jakieś syczenie (nie jestem pewnien czy to ze zbiornika)

A koło zamachowe z założoną świecą duży opór powinno mieć?


Dzięki Panowie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz maja 30, 2013 10:56 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 17, 2012 10:51 pm
Posty: 201
Lokalizacja: PŁOŃSK
foksik napisał(a):

A koło zamachowe z założoną świecą duży opór powinno mieć?


Dzięki Panowie :)


oczywiście!ten opór to kompresja.jeśli w silniku nie ma wyczuwalnej kompresji to znaczy że jest on zużyty i nie będzie poprawnie pracował.
czy wężyk idący od króćca na tłumiku do zbiorniku nie jest zapchany?
podciśnienie z tłumika powoduje to że paliwo jest "wpychane" do gaźnika żeby umożliwić silnikowi pracę w każdej pozycji modelu.

_________________
SERPENT COBRA + combo XERUN 4247SD + DX3S
SERPENT COBRA-T + silnik SH PT28 + tłumik JP-2 + radio DX3S
HOT BODIES D8 + silnik NINJA JX-21B01 + DX3S
było: KYOSHO INFERNO 7,5 MP + HK GT2 i HYPER ST PRO+HK GT3B


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So cze 01, 2013 10:00 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr kwi 24, 2013 9:30 pm
Posty: 9
Lokalizacja: Londyn
Wężyki dałem nowe dla pewności, wina zbiornika to raczej nie jest, bo jak wężyk z gaźnika wyciągam to paliwo zaciąga..
Już nie mam pomysłów na mój model :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 15, 2013 9:07 pm 
Offline

Dołączył(a): So wrz 11, 2010 3:25 pm
Posty: 77
Ja zawsze jak mam problem z silnikiem to go demontuje i uszczelniam czerwonym silikonem. Po tej zabawie zawsze działa jak nowy.
Uszczelnij:
- backplate
- gaźnik
- głowicę
- nowa gumka na tłumiku (albo silikonem)
- nowa podkładka pod świecę (jak wlewasz ARO przez głowicę to szybko się niszczy)
Nowe wężyki jak są nieszczelne (ja zmieniam raz na rok dla pewności)

_________________
Carson Vulcano V.32 Force 5,2ccm
Traxxas Slash MT + Summit Custom Body


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest Pn lis 03, 2025 8:01 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL