Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj



Teraz jest So kwi 21, 2018 10:27 am

Teraz jest So kwi 21, 2018 10:27 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor
PostNapisane: N paź 29, 2017 4:32 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 18, 2011 6:16 pm
Posty: 6
Witam
Kilka lat temu dostałem w spadku HPI Nitro MT2, odpaliłem go, chwilę pojeździłem i wpadłem na pomysł żeby trochę
go wyczyścić, nasmarować przeguby itd.
Z tego co pamiętam od po tym czasie miałem problem z samochodzikiem żeby normalnie działał. Odstawiłem w od szafy i tak sobie przeleżał trochę ;)

Obrazek

Obrazek

wg to sprawdzałem na stronie producenta HPI to sam nie wiem czy to Nitro MT2 18SS+ (nr kat. #10446) czy wersja Nitro MT2 18SS czy może G3.0 (nr kat. 10441)


W końcu naszło mnie żeby nim pojeździć, aku naładowałem, podgrzewać naładowałem, kupiłem świecę R5 # 1504 (okazała się zła - ma drobniejszy gwint)

Obrazek


Przy próbie uruchomienia jakoś się udało, ale jak zdejmuje podgrzewacz to gaśnie (odpalałem na starych świecach - sprawdzałem żarnik świecił)
Z wydechu dość mocno wyrzuca paliwo

Gdy wkręciłem śrubkę regulacji szybkich obrotów to w pewnym momencie koła zaczęły same się kręcić bez dodawania gazu (chyba trochę za dużo wkręciłem?)

Obrazek

Śrubki od wolnych nie ruszałem jest ustawiona na 0

Możecie podpowiedzieć jak go ogarnąć, kupić nową właściwą świecę - tylko jaką?
Chyba zamówię jeszcze filtr powietrza bo stary już jest zajechany - był zalany chyba tym olejem do filtrów i się dziwny zrobił


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 22, 2018 2:44 pm 
Offline

Dołączył(a): So paź 05, 2013 2:58 pm
Posty: 32
Jeżeli zdejmujesz grzałkę i silnik gaśnie to oznacza, że otrzymuje zbyt dużą dawkę paliwa i paliwo zalewa świecę.
Jak koła kręcą się same to dokładnie zbyt mocno wkręciłeś śrubkę.

Sprawdzałeś jaką masz szczelinę w gaźniku przy zamkniętej przepustnicy ? 1-2mm. To jest naprawdę ważne, często popełniałem błąd i zbyt dużą szczelinę ustawiałem celem pójścia na skróty żeby silnik mi odpalał i chodził. To był błąd, zresztą cały czas się uczę obsługi silników żarowych. Później bardzo trudno go wyregulować.

Jak masz dużą szczelinę i wkręcasz iglicę od obrotów to od razu jakbyś dawał gazu, tak być nie może według mnie to jest powód.

Ustaw dobrze szczelinę i wtedy próbuj odpalić, jeżeli odpalasz silnik w garażu to podgrzej go suszarką do włosów, musi być ciepły, ale nie gorący, łatwiej się uruchomi. Bak z paliwem też lekko ogrzej, bo zimne paliwo ciężko z odpaleniem.

Co do świec oj naczytałem się masę różnych poradników, co strona to inna wersja i powiem Ci jedno, odkąd zacząłem używać świec gorących to odpalanie i regulacje stało się łatwiejsze. Zimne świece to jak masz wprawę i doświadczenie.

Powodzenia !


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Teraz jest So kwi 21, 2018 10:27 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL