Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest N kwi 28, 2024 11:51 am

Teraz jest N kwi 28, 2024 11:51 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 7:23 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Oś powinna przeskakiwać.
Ooo jeśli nie może ruszyć to jest coś nie tak. Coggin to tylko podczas wolnego ruszania powinien występować, a po ruszeniu już silnik powinien płynnie pracować. Zamień kable między silnikiem i reglem.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 7:28 am 
Offline

Dołączył(a): N paź 02, 2011 8:54 pm
Posty: 78
Ale wszystkie trzy kable próbować zamieniać miejscami? No ruszyć ruszy tylko najpierw jest to co na filmiku :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 7:32 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Podczas szybkiego ruszania to nie powinno być wyczuwalne.
Zamień dwa dowolne.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 7:36 am 
Offline

Dołączył(a): N paź 02, 2011 8:54 pm
Posty: 78
Ale to mi się obroty zmienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 7:56 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Ale to jest odwracalny zabieg...

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 8:01 am 
Offline

Dołączył(a): N paź 02, 2011 8:54 pm
Posty: 78
Sprawdzę dzisiaj po pracy. Ale tylko przez kartę jest odwracalny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 8:15 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Odwracalny, czyli można te kable z powrotem przepiąć do pierwotnej konfiguracji...

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 10:47 am 
Offline

Dołączył(a): N paź 02, 2011 8:54 pm
Posty: 78
A może jeszcze sprawdzę jak silnik pracuje bez zębatki atakujacej?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 11:21 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Tak, sprawdź.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 4:04 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz mar 24, 2011 7:08 pm
Posty: 123
Kalibrowałeś esc po dodaniu nowego silnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr paź 21, 2015 4:20 pm 
Offline

Dołączył(a): N paź 02, 2011 8:54 pm
Posty: 78
Nie nic nie kalibrowalem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz paź 22, 2015 5:33 pm 
Offline

Dołączył(a): N paź 02, 2011 8:54 pm
Posty: 78
Dzisiaj sprawdziłem zamianę dwóch kabli i nic to nie dało. A bez zębatki jest tak samo jak z nią. A jak skalibrować ESC z nowym silnikiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz paź 22, 2015 7:18 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz mar 24, 2011 7:08 pm
Posty: 123
Możliwe, że nie miałeś tyle szczęścia co ja i oprócz walniętego silnika regiel też dostał po dupie. Instrukcje masz na stronie 3 Throttle Range Calibration regiel nie ten ale procedura identyczna przy programowaniu. Esc oprócz migających diod będzie sygnalizował zapisane ustawienia krótkimi sygnałami , powodzenia:) http://images.rcuniverse.com/forum/upfiles/408624/oj27751.pdf


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt paź 23, 2015 7:57 am 
Offline

Dołączył(a): N paź 02, 2011 8:54 pm
Posty: 78
Sprawdziłem jeszcze jedna rzecz a mianowicie jeśli popchne model to wystartuje i wtedy już jeździ jak dziki ale gdy tylko stanie to już nie chce znowu ruszyć. Czy to wina źle skalibrowanego ESC?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt paź 23, 2015 4:39 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz mar 24, 2011 7:08 pm
Posty: 123
Spróbuj skalibrować. Możliwe, że się uszkodził tranzystor w którejś fazie, jeśli tak to jedna faza będzie osłabiona.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Teraz jest N kwi 28, 2024 11:51 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL