Okazało się że taka cyna jest dość droga, trudno dostępna(znalazłem tylko 2 sklepy co posiadały takową w ofercie NA ZAMÓWIENIE) no i nie daje mi gwarancji sukcesu. Wyszło na to że lepiej kupić nowy silnik i od początku lepiej się nim zająć.
Zakupiłem titana 775 dotarłem go trochę, wsadziłem do modelu razem z radiatorem i wentylatorem i po ostrej jeździe na LIPO uzyskałem 65 stopni. Nie jest to zadowalający wynik, aczkolwiek silnik na pewno nie jest tak gorący jak poprzednik. Zaopatrzyłem się w pastę termo-przewodzącą
GELID SOLUTIONS GC-EXTREME (Swoją drogą zdecydowanie polecam warta swojej ceny- 30 zł. za 3,5 g.) i nałożyłem pod całą powierzchnię radiatora.
Wydaje mi się że zużycie 3/4 pakietu na wariacje na boisku z sztucznej trawy to ekstremalny test na najwyższych obrotach a co za tym idzie, dążyłem do uzyskania jak największej temperatury. I ku mojemu zdziwieniu silnik miał 51 stopni !
Wydaje mi się że jest to super wynik, i mam nadzieje że moje kombinowania i yyy przeżycia
przydadzą się komuś
Pozdrawiam