Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:30 pm

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:30 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor
PostNapisane: Cz wrz 07, 2017 9:35 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 11:41 pm
Posty: 66
Witam. Od chwili zamontowania nowego regulatora wsteczny jest bardzo słaby, ok. 30% mocy. Konfiguracja po stronie aparatury nic nie zmienia. Regulacja po stronie regulatora za pomocą zworek daje lepszy nieco efekt w trybie Gaz/Wsteczny bez hamulca. Dziwne, że przy normalnym ustawieniu Gaz/Hamulec/Wsteczny tak powoli jeździ do tyłu. Reklamować regulator czy ten typ tak ma? Odbiornik jest fabryczny LRP A3-RX DELUXE i aparatura też. Silnik to Saturn 20T.

_________________
Tomahawk BX
LRP S10 Blast MT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 07, 2017 11:05 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 01, 2016 9:54 am
Posty: 160
Lokalizacja: Warszawa
On chyba tak ma, ja mam slaby hamulec znow...

_________________
Carson Specter NITRO .21
Carson Specter II BL ZTW150A + 2000Kv
Thunder Tiger K-ROCK G5 - fun car :)
Traxxas X-MAXX loading ... 8S


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 08, 2017 5:46 am 
Offline

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 11:41 pm
Posty: 66
Spróbuję jeszcze kalibracji z aparatura. Na YouTube widać że inni nie mają z tym problemu.
Na tym reglu chyba nie ma żadnego przycisku żeby taką kalibrację wykonać.

_________________
Tomahawk BX
LRP S10 Blast MT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt wrz 08, 2017 8:55 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 11:41 pm
Posty: 66
No i dupa, nic nie idzie z tym zrobić.

_________________
Tomahawk BX
LRP S10 Blast MT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lis 01, 2017 12:51 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 19, 2009 9:40 pm
Posty: 287
Lokalizacja: Szczecin
A przejrzałeś dokładnie dane techniczne regulatora? W instrukcji wyraźnie podają 60A (360A peak) do przodu, 30A (180A peak) do tyłu. W wielu regulatorach szczotkowych to norma.

_________________
∘ Ansmann Madrat, Yokomo B-Max4 & B-Max2, HPI E10, HY Lightning ∘
Latać samolotem, to nie żaden wyczyn, latać samochodem to jest coś…


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lis 01, 2017 8:08 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr cze 01, 2011 11:41 pm
Posty: 66
Tak znalazłem opakowanie. Tak istotny parametr powinien być w opisie jak na dłoni, inaczej bym nie kupił.

_________________
Tomahawk BX
LRP S10 Blast MT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz lis 02, 2017 12:55 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 19, 2009 9:40 pm
Posty: 287
Lokalizacja: Szczecin
No to witamy początkującego. Niestety produkty modelarskie trzeba ogląda po kilka razy ze wszystkich stron, przeglądać opinie i pytać się kolegów czy warto. Nie mniej regulatory HobbyWing są całkiem przyzwoite, a regulatory szczotkowe bardzo często są asymetryczne jeśli chodzi o moc, niezależnie od producenta – tego problemu nie ma z regulatorami bezszczotkowymi. Ludzie z grupy chwalą sobie ten regiel w trialówkach i crawlerach.

_________________
∘ Ansmann Madrat, Yokomo B-Max4 & B-Max2, HPI E10, HY Lightning ∘
Latać samolotem, to nie żaden wyczyn, latać samochodem to jest coś…


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:30 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL