nitrotek napisał(a):
Krejzi_Dark napisał(a):
...Niestety, prawdopodobnie uległ uszkodzeniu (szczegóły w tym temacie:
viewtopic.php?f=66&t=60961). Z przykrością stwierdzam, że jestem zielony w tych sprawach dlatego proszę o pomoc...
Odpisałem ci w tym temacie i myślę że tam zaproponowane rozwiązanie jest najlepsze, ale jeśli nadal chcesz sam działać to ja tylko mogę powiedzieć że najlepszym rozwiązanie byłby standardowy regulator:
http://www.nitrotek.pl/czesci-i-akcesor ... 03058.htmlPonieważ na pewno będzie pasował do modelu i w pełni obsłuży (standardowy) silnik...
Zakup jakiegoś innego firmowego mija się z celem ponieważ, jeśli dodasz kilka złotych to miałbyś już regulator bezszczotkowy. Oczywiście nie pasowałby on to silnika szczotkowego ale jeśli jeszcze zainwestowałbyś to z silnikiem bezszczotkowym model byłby gdzie 2-3 razy mocniejszy i szybszy. Nie żebym ci namawiał na taką wymianę, bo tak jak napisałem na początku najrozsądniejszym rozwiązaniem było bo wysłanie modelu do serwisu, ale z drugiej strony taki zestaw bezszczotkowy jest o wiele mniej problematyczny i daj więcej przyjemności z jazdy...
Jeśli byś był zainteresowany takim zestawem linki poniżej:
http://www.nitrotek.pl/h28405.htmlhttp://www.nitrotek.pl/h28404.htmlw sumie racja z tym serwisem, choć jeszcze się zastanowię. Myślałem właśnie nad kupieniem bezszczotki do modelu.Wiem, że Nitrotek ma dobre zaplecze z częściami, ale chyba jeśli wgl się na to zdecyduje, to wybiorę ten zestaw:
SilnikRegulator + oczywiście nowa zębatka atakująca ;]
Tylko teraz znów pytanie, czy to razem będzie współdziałało? zbliżają się święta xD może coś mi wpadnie do kieszeni to kupię ten zestaw ;p Wgl będzie to pasowało do Troiana ;/ ? Sorki, ale te parametry to dla mnie czarna magia ;p Chodzi głównie o to czy baterie go "uciągną"?