Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:04 am

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:04 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor
PostNapisane: N sie 20, 2017 3:32 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 20, 2017 3:24 pm
Posty: 3
Witam wszystkich forumowiczów. Mam taki mały problem dotyczący pakietów. Jestem zielony w temacie więc proszę o wyrozumiałość. Zaczynam dopiero przygodę z autami RC. Syn upatrzył sobie o to takie autko (myślę, że w sam raz na pierwsze kroki). http://allegro.pl/himoto-spatha-2-4-ghz-i6909459501.html Chciałbym za jednym podejściem kupić jakieś pakiety do tego modelu aby zabawa trwała dłużej, możecie pomóc przy wyborze aby pasowało to wszystko razem? Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N sie 20, 2017 5:38 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 18, 2014 7:33 pm
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Pakiet zasilający musi mieć odpowiednie napięcie , rozmiar który podejdzie do modelu , a co do rodzaju to napewno wydajniejsze będzie lipo ale to już wymagać będzie zakupu odpowiedniej ładowarki , choć chcąc korzystać nawet z dość uciążliwych Nimh napewno ładowarka procesorowa znacznie uprzyjemniła by ich obsługę .
Co do samego modelu to w podobnym budżecie wolał bym kupić Maverick Strada.

_________________
LOSI RockRey
TRAXXAS 2xSummitBL1400kV,SlashUltimate,Rustler4x4,GraveDigger4x4,Fiesta
MST CMXWranglerTJ,CFXWranglerTJsport
VATERRAAscenderGarbi
StradaRally
HPIRS4
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N sie 20, 2017 9:48 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 20, 2017 3:24 pm
Posty: 3