Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:09 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:09 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
PostNapisane: Śr sie 10, 2016 8:07 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 11, 2011 7:22 am
Posty: 40
Witam. Poszukuje jakiegos pakietu LiPo do sojego bezszczotkowego XSTRa. Jestem dopiero poczatkujacy wiec prosze o wyrozumialosc:) Czy do tego silnika i sterownika jest bez znaczenia czy bedzie to 30C czy 50C. Jakiej marki pakiety sa najlepsze / sprawdzone?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 11, 2016 7:20 am 
Offline

Dołączył(a): N mar 13, 2005 5:12 pm
Posty: 2177
Lokalizacja: Piaseczno
Tak na początku spytam jaką masz wtyczkę? Dla mnie minimum to 35C, ale 30C powino być ok w Twoim modelu. Pomyśl na Turnigy, Redoxami. Oczywiście hard case

_________________
Schumacher Cat K2 || Schumacher Coguar KC || Asso RC12R5.2 || Baja 5BSS || Maveric Atom


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sie 11, 2016 8:20 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 29, 2013 2:55 pm
Posty: 788
Lokalizacja: Szczecin
Hobbyking.com

I turnigy nano-tech lub zippy
Ale polecam zippy, o 10$ tańsze są od nanotech
Pakiet 5200mah 25C za 23$ w EU

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Traxxas Rustler 4x4|Ezrun MAX10 SCT + 3660 4000kv|Traxxas 2075|TQi TSM
MBX6 eco|SkyRC TS150 + GoolRC 4274 2000KV|Hitec HS-7985MG|DX3S


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 11, 2016 2:04 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 11, 2011 7:22 am
Posty: 40
Wtyczka T-PLUG. Myslalem nad 6000mAh 50C/60C ZIPPY ale czy to nie uszkodzi mi regulatora ani silnika?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 11, 2016 3:24 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 26, 2012 9:16 pm
Posty: 465
Większa wydajność pakietu nie uszkodzi silnika ani regulatora, uszkodzić tylko może niewłaściwe użytkowanie pakietu, silnika czy regla

_________________
Reely Carbon Fighter BL 1:10
inne: Ansmann Carson Jamara Kyosho Reely TeamC Traxxas Tamiya


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 11, 2016 3:25 pm 
Offline

Dołączył(a): N mar 13, 2005 5:12 pm
Posty: 2177
Lokalizacja: Piaseczno
Kolega mnie ubiegł. Dokładnie tak jak napisał.

_________________
Schumacher Cat K2 || Schumacher Coguar KC || Asso RC12R5.2 || Baja 5BSS || Maveric Atom


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 11, 2016 3:59 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 11, 2011 7:22 am
Posty: 40
A jeszcze zapytam tak: lepiej kupic wieksza pojemnosc a mniejszy prad czy wiekszy prad ale mniejsza pojemnosc? I pytanie rzeka: czy silnik 3t wielkosci 540 bedzie dobry do tego modelu? Jaki regulator do takiego silnika? Im mniejszy "t" tym silnik mocniejszy, lepszy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 11, 2016 4:18 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 18, 2014 7:33 pm
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
Im mniejsze T tym silnik kręci się szybciej, ma mniejszy moment obrotowy.
A czy jest lepszy, to zależy do czego go stosujemy, jakiej "dyscypliny "
Szybkie silniki są raczej do modeli on-road na twarde tory. No i przy 3T to już jest Wymagane pewne doświadczenie z modelem. Jest piekielnie szybki.
I jest bardziej pazerny na prąd. Przy silnikach o małej ilości zwoji trzeba stosować bardziej wydajne regulatory (droższe).
Nie polecał bym takiego silnika o jakiej wspomniałeś, jest za szybki. Model bardzo ucierpi.
Co do pakietów to przyjrzyj się opisowi na pakietach. Większą pojemność oznacza większą wydajność lipola przy takim samym C .

_________________
LOSI RockRey
TRAXXAS 2xSummitBL1400kV,SlashUltimate,Rustler4x4,GraveDigger4x4,Fiesta
MST CMXWranglerTJ,CFXWranglerTJsport
VATERRAAscenderGarbi
StradaRally
HPIRS4
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 11, 2016 8:22 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 26, 2012 9:16 pm
Posty: 465
Im więcej pojemności tym "dłużej" na nim pojeździsz, do xstr gdzie stosuje się lipo 2s-3s wystarczyłby pakiety o wydajności +100A, a jeśli chciałbyś później taki pakiet wykorzystać w 1:8 to +150A.
Do tego obowiązkowo buzzer do lipo i chłodzenie na silnik.
Do silnika 3T tylko regulator minimum 120A i do tego sprawdzonej firmy.

_________________
Reely Carbon Fighter BL 1:10
inne: Ansmann Carson Jamara Kyosho Reely TeamC Traxxas Tamiya


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 12, 2016 12:01 am 
Offline

Dołączył(a): N mar 13, 2005 5:12 pm
Posty: 2177
Lokalizacja: Piaseczno
Jeśli nie ma funkcji odcięcia to kolega dobrze, że wspomniał o buzzerze

_________________
Schumacher Cat K2 || Schumacher Coguar KC || Asso RC12R5.2 || Baja 5BSS || Maveric Atom


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 12, 2016 7:09 am 
Offline

Dołączył(a): N gru 11, 2011 7:22 am
Posty: 40
Regulator to EZRUN S10 RTR. Jaki najmocniejszy silnik pociagnie? To chlodzenia ma byc z wiatrakiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 12, 2016 8:56 am 
Offline

Dołączył(a): N mar 13, 2005 5:12 pm
Posty: 2177
Lokalizacja: Piaseczno
Pytanie ile twoje podwozie pojeździ na tym silniku, który bedzie najmocniejszy. Może się okazać, że ta prekosć bedzie zabijać podwozie w takim tempie, że bedzie to nie opłacalne

_________________
Schumacher Cat K2 || Schumacher Coguar KC || Asso RC12R5.2 || Baja 5BSS || Maveric Atom


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 12, 2016 12:20 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 11, 2011 7:22 am
Posty: 40
Aha. Regulator i tak za bardzo na zadne szalenstw nie pozwala. Z tego co wyczytalem to najmacniejszy silnik jaki moze uciagnac to 9T. Czy to bedzie duza roznica pomiedzy 3300kV a 4370kV ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 12, 2016 12:23 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 26, 2012 9:16 pm
Posty: 465
Ezrun S10 czyli 60A bezpieczna granica od 10T i to zależy jaki silnik, chłodzenie najlepiej z wiatrakiem.
Najprościej (dla przykładu lipo 2S) to różnica będzie taka że 3300kV pojedzie 30km/h a 4370kV 40km/h.
Podejrzewam że jeśli chodzi Ci o silnik 9T 4370kV to jest to silnik z "żeberkami" który nie jest polecany do skali 1:10

_________________
Reely Carbon Fighter BL 1:10
inne: Ansmann Carson Jamara Kyosho Reely TeamC Traxxas Tamiya


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sie 12, 2016 2:12 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 11, 2011 7:22 am
Posty: 40
Różnica 30 procent to dość duża różnica. Wszędzie gdzie czytam to napisane że silnik ten jest do modeli 1:10. Jeżeli regulator ma 60A a ten silnik potrzebuje 46A więc chyba będzie dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:09 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL