Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj



Teraz jest Pt lis 16, 2018 4:51 am

Teraz jest Pt lis 16, 2018 4:51 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor
PostNapisane: Wt mar 21, 2017 1:59 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 26, 2012 9:16 pm
Posty: 449
wid3l3c napisał(a):
A jak widzisz zakup używanych baterii?

Warto jeśli cena będzie przystępna, szukaj takich co są kilka do max kilkunastu razy ładowane. Dobrze też jak sprzedawca opisze gdzie były używane czy balansowane, storage itp.
wid3l3c napisał(a):
Jak rozumiem ze zwiększaniem wagi trzeba ostrożnie, ale chyba jak przybędzie mu ze 100-200-300 gram to dramatu nie będzie?
Bo to raptem 10-20% wagi.

Niestety jak wiesz (albo i nie wiesz jeszcze) te podwozia są słabe już po wyjęciu z pudełka, więc obstawiam że szybciej zużyją się dyfry, półośki i kubki napędowe.
wid3l3c napisał(a):
Czy to bezpośrednio trzeba przekładać na znaczną redukcję czasu pracy akumulatora? Bo wg. katalogu model wazy 1,5 kilo.

Większa masa - większe obciążenie (silnik pobiera więcej prądu) więc czas jazdy skróci się o 2-5min ale głównie zależy to tylko od naciskania spustu na max.
1,5kg to on waży chyba na sucho bez elektroniki aku itp. więc w alu to będzie ponad 2kg
wid3l3c napisał(a):
większa waga (oczywiście zakładając wyważenie modelu przód-tył) powinna zapewnić większą stabilność modelu i... przyczepność, której przy dużej mocy może teraz zabraknąć.

Niestety ale model po kilkudziesięciu wyjazdach dostanie luzów i niewiele to da w przyszłości i tak jak wcześniej pisałem będzie szybciej się zużywał.

_________________
Reely Carbon Fighter BL 1:10
inne: Ansmann Carson Jamara Kyosho Reely TeamC Traxxas Tamiya


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn mar 27, 2017 10:40 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 21, 2016 8:21 am
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Himoto EXB-16 znalazł, mam nadzieję szczęśliwego, nowego nabywcę jakiś czas temu (właśnie on zasponsorował combo i serwo) :)


Na aliexpress zaczyna się niedługo wyprzedaż - obniżki nawet do kilkudziesięciu procent, będzie można zanabyć aluminiowe graty i zastanawiam się czy nie zapolować na nie z przyszłym miesiącem.

Przykładowy pakiet:
https://pl.aliexpress.com/item/HSP-1-10 ... 7855c742a4
i wymieniać jak się co posypie :lol:

do tego wahacze, kubki napędowe - czy jak to się tam zwie :D i komplet jakichś zębatek stalowych - czy się wykorzysta, to się zobaczy, ale lepiej mieć - i tak z połowę taniej albo i lepiej niż w PL. Przydałyby się pewnie jeszcze wałki napędowe i "te regulowane łączniki" :D

Chyba płytę podłogową mogę odpuścić? bo to już byłby totalny hardkor hehe

http://www.rcscrapyard.net/clas_files/H ... grades.jpg
swoja drogą, wiele tych elementów do wymiany to nie ma :D

Zastanawiam się tylko jak z elementami gearboxa/dyferencjału, czy są gdzieś jakieś części zamienne, czy trzeba szukać po pojedynczych elementach... tak na przyszłość.

https://www.youtube.com/watch?v=2iS-Ien-Qhg
takie coś by chyba dało radę? :D lipo 3s - idzie jak zły, chyba mam wybrany przyszły akumulator hehe

Dlaczego tak koniecznie chcę się w niego pchać?
Bo był w dobrej cenie, a nie kupię raczej nic innego bez dokładania 2-3x tyle ile bym za niego dostał, jakbym jakimś cudem sprzedał :D a i tak pewnie trzeba by coś wsadzić w taką "skorupę".
Tego jak widać i tak "buduję" na raty, nawet jak wsadzę w niego 1-2-3 stówki przez pół roku, nie będzie dramatu a będzie full opcja.
Zastanawiam się jeszcze nad zmianą kół na dużo większe, ale to będzie dalsza perspektywa :)

A nie będę miał sposobności zapięcia mu LIPO i sprawdzenia jak szybko model rozpada się podczas jazdy :(

Więc nadal liczę na wskazówki i pomoc w mojej "walce" :)

_________________
Himoto EMXT-1 @ Trackstar 8.5T 4620 kV + TrackStar 120A GenII ESC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz kwi 13, 2017 8:33 am 
Offline

Dołączył(a): Cz mar 30, 2017 10:33 am
Posty: 8
część wszystkim, wid3l3c mam takiego brontosaurusa DIY złożonego w całości z części alu, looknij sobie na fotki:

fotka 1
fotka 2
fotka 3
fotka 4
fotka 5
fotka 6

Pełne łożyskowanie w kubkach i dyferencjałach, alufelgi, obudowy dyfrów z alu, półosie z kardanami regulowane - fajna sprawa :wink:
Silnik sensorowy bl 2590kv skyrc cheetah na lipo 2s, zębatki 64t+17t lub 21t, waga to ok 3,1 kg

Części metalowe są tanie, popularne i łatwo dostępne.

a jaka frajda była ze składania tej układanki :o


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz kwi 13, 2017 5:09 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5699
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
No właśnie, największa frajda była ze składania... Bo to cały czas jest Brontosaurus ze słabymi właściwościami jezdnymi... Ale na półce z ładną budą wygląda bardzo ładnie.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn kwi 24, 2017 8:31 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 21, 2016 8:21 am
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
grzesiuky, dzięki za fotki, miałbym prośbę... dysponujesz może jeszcze namiarami na zastosowane części? zwłaszcza w kwestii przeniesienia napędu (numery/linki) - prosiłbym choćby na PW.
Sam czekam właśnie na małą paczuszkę z chin... zobaczymy, akurat trafiłem na obniżki, kupiłem trochę części alu za dosłownie grosze.
Będzie na wymianę jak się coś posypie.

W międzyczasie może kupię (w końcu) baterie i ładowarkę, co w końcu pozwoli na jakąkolwiek zabawę modelem - póki co to 99,9% czasu i tak leży w pudełku i puszcza korzenie.

Ralf2107, co zrobić... ten model w wersji podstawowej kosztował mnie grosze, nawet jako zabawka, szkoda było nie wziąć - uwierz, że w tej cenie, ba, nawet bez sporej dopłaty, to nie kupiłbym nawet gołego podwozia - bez napędu wiadomo ale i nawet bez kół, czegoś bardziej sensownego... :D co pozwoliłoby na jakiekolwiek zapoznanie się z tym hobby.
A teraz mam chociaż "napęd" który w razie czego przełoży się w przyszłości dalej.

To "wszystko" trwa już od stycznia... i zapewne jeszcze potrwa drugie tyle, a gdybym miał możliwości wyskoczyć z kasą i kupić coś innego, to tak bym na pewno zrobił :D
Nie żebym się żalił, czy coś, po prostu było to zakup "na spontana" taki nieplanowany wydatek, w napiętym jak plandeka na Żuku budżecie :D

Mam co mam, i zostaje dziergać w gównie :) a jak będzie miał w końcu trafić w kąt to go po prostu sprzedam - ale czego się nauczę to moje :) i nawet wtedy myślę, że wiele na tym nie stracę...

I tak stałem się widzę jedynym upartym osłem - bo forum widzę ma więcej obserwatorów niż czynnych użytkowników :D
który zapewne będzie żałował choćby wydanych 50 złotych na części :D

Oczywiście nie liczę na głaskanie po głowie... zgodnie z trendem na forum, ewidentnie idę pod prąd, i na złość mamie chcę odmrozić sobie uszy, bo biorę się za coś nie mając kasy, ale od czegoś trzeba zacząć, zwłaszcza, że suma sumarum są/były to śmieszne pieniądze.

_________________
Himoto EMXT-1 @ Trackstar 8.5T 4620 kV + TrackStar 120A GenII ESC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr maja 03, 2017 1:55 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 21, 2016 8:21 am
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Doszła do mnie paczka z chin.

Alu zwrotnice, kardany i inne pier.doły.
I tutaj mam problem.

Łożysko wpada luźno w zwrotnicę aluminiową, nie ma potrzeby "nabicia" łożyska do wnętrza - co nieco kłóci się z tym co wypadałoby normlanie zrobić by to łożysko pracowało, a nie kręciło się w piaście.
Ostatecznie powoduje to dość duży luz całego koła.



Jak rozumiem jest to wynik kiepskiej jakości materiałów, nie tego, że np. powinienem zastosować coś jeszcze o czym nie pomyślałem?
Czy i tutaj można zastosować patent na np. puszkę aluminiową, albo jakieś inne cienkie materiały alu (np. folia aluminiowa jak dam radę ją upchać) bez obawy o jakieś dodatkowe problemy?
Żeby prawidłowo "wprasować" owe łożysko.

EDIT:
na folii aluminiowej złożonej na dwa jest i pewien sukces... pytanie jak trwały.

_________________
Himoto EMXT-1 @ Trackstar 8.5T 4620 kV + TrackStar 120A GenII ESC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn maja 08, 2017 8:58 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 21, 2016 8:21 am
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Monologów ciąg dalszy :D może jak ktoś będzie się zastanawiał nad zakupem "Bronka" wpadnie na ten temat to przyda mu się garść informacji.... auto jeszcze nie jeździło, bo nie ma pakietu :D póki co się zbroi :D

Wymieniłem z przodu półosie na pełne kardany, przednią aluminiową podstawę wahaczy, L+P wahacze, kompletna zwrotnica... i tu pojawia się problem.

Po zmontowaniu zwrotnicy koło nie jest w stanie opuścić się "do końca" na tyle na ile pozwala amortyzator i reszta elementów.
Zaznaczyłem na zdjęciu na żółto punkty oparcia - niestety miniatury na forum są zbyt małe by cokolwiek dostrzec - polecam "wejść" w zdjęcie, będzie większe :D
Obrazek

Te blaszki, to puszka po piwie wypełniająca szparę pomiędzy łożyskiem a zwrotnicą.
Wszystkie łożyska obsadziłem na puszce albo folii aluminiowej - wszystko siedzi ciasno, obraca się luźniutko i nie ma żadnych luzów.

Ogólnie rzecz biorąc to po podniesieniu auta, gdy amor się wysunie, zwrotnica opiera, ale nie klinuje się na wahaczu, w miejscu gdzie jest teoretycznie przestrzeń aby mogła się poprawnie jeszcze bardziej obrócić - zaznaczyłem miejsca na żółto.

Myślę czy by lekko nie podpiłować zwrotnicy/wahacza by zrobić miejsce aby wahacz mógł pójść jeszcze ciut niżej.
U podstawy wahacza w miejscu obsadzenia przy ramie jest dodatkowe plastikowe wysunięcie (taki język), na którym teoretycznie w "najgorszym wypadku" wahacz powinien się oprzeć - taki ogranicznik jego ruchu.

Teraz do niego brakuje kilka milimetrów - pytanie, czy jest sens?
Chodzi o to, by w przypadku dołka, kolo mogło w nie wpaść... z drugiej strony, im większe opuszczenie koła w dół, tym przy gwałtownym poderwaniu koła do góry, większe naprężenia.
Z drugiej strony, jak koło nie wpadnie w dołek, będzie to powodowało przechylenie całego modelu i potencjalną utratę przyczepności tylnego koła.

BTW, obejrzałem sobie przedni dyferencjał, pozytywnie zaskoczyła ogromna metalowa(?) zębatka - ciekawe co jest w środku... czy również elementy metalowe, czy plastiki.
Obrazek

Niestety grzebie przy autku od czasu do czasu w środku nocy :D stąd wolny postęp prac, ale zabawa jest przednia :)
Może nazwy którymi się posługuję są nieprawidłowe, ewentualnie proszę o korektę :D

Zakupiłem także drążki kierownicze w celu wymiany tych co są przykręcane od zwrotnic do wieży... niestety są na nich zbyt duże luzy "na kulce".
Plastiki są sztywne jak diabli, powoduje to niewielkie chybotanie koła na boki.

Czy to jest prawidłowa sytuacja? czy odpuścić i suszyć głowę chińczykowi że sprzedał bubel? Bo ten element jest oznaczony jako "uniwersalny" i faktycznie można go montować wszędzie bo pasuje (numer 06048 jako zamiennik dla plastikowego 08042)
O ile w miejscu gdzie jest serwo i mechanizm skrętu (jako pod te dedykowane drążki sterujące), w tej płaszczyźnie (w poziomie) luzów nie ma, ale jak skręci się je w pionie, niestety są luzy.

Póki co odpuściłem ich montaż....

Wynikł kolejny "problem", przyjrzałem się nowemu serwu, będę musiał coś pokombinować, bo obsadzenie go w fabrycznym miejscu powoduje niemożność pełnego skrętu w jedną ze stron - ten pierwszy drążek przenoszący skręt z serwa na układ kierowniczy opiera się na korpusie serwa - pomimo skręcenia go na 3ciej pozycji, najbardziej oddalonej realizującej największy możliwy promień skrętu.

Musiałem ograniczyć na pilocie sterowanie... ale to musi zostać poprawione :) Musi być wszystko "pro" i nawet jak później skręcę na najostrzejszą pozycję nie ma nic nigdzie haczyć :)

Pozdrawiam wszystkich (i tych nie) zainteresowanych :D

_________________
Himoto EMXT-1 @ Trackstar 8.5T 4620 kV + TrackStar 120A GenII ESC


Ostatnio edytowano Pn maja 08, 2017 11:43 am przez Emil Romanowski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn maja 08, 2017 10:46 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 13, 2015 11:42 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Bolesławiec
Wg mnie, dość niespotykana sytuacja, że ktoś upgrade-uje model na maxa, a jeszcze nim ani razu nie jeździł :D
A jeśli chodzi o dyfry, to w modelach raczej są metalowe, nie plastikowe. Tyle że mogą być aluminiowe. Najlepsze oczywiście stalowe. Ja mam w BSD dyfry z alu i przy napędzie BL często padają.

Wysłane z mojej Luny przy użyciu Tapatalka

_________________
pozdrawiam
silver76

Traxxas E-Revo BL
HPI E-Firestorm
Tamiya TG10 Honda -> BL
BSD Racing 706T 4x4
Traxxas Summit BL
Pelikan II do latania :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn maja 08, 2017 12:14 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 21, 2016 8:21 am
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Tzn jeździłem trochę, wyłącznie na NiMh jak był jeszcze szczotkowy silnik, jakiś czas temu założyłem bezszczotkę i.... posiadany pakiet niestety nie ogarnia :)
Jest bo jest, w sumie do testów tylko.

Wzmacniam obecnie tylko przód, trochę trzeba jeszcze popoprawiać, jeszcze zweryfikować inne rzeczy... jak np. sprzęgnięcie wszystkich zębatek i obejrzeć z ciekawości tylny dyferencjał, bo jakoś mi się nie podoba do końca ich wspólna praca.

Nie mam odpowiedniej ładowarki więc nie kupuję pakietów - a też nie chcę byle czego kupić.
Do tego muszę najpierw ogarnąć zasilacz komputerowy jako zasilacz ładowarki... stąd jestem i tak niejako uziemiony :)

Jednakże biorąc pod uwagę ostatnimi czasy chroniczny brak czasu, kompletnie nie ma żalu :D
Wydatki na owy samochodzik to akurat 3ci w kolejności temat :D Jest jeszcze jeden, wymiana 9cio letniego komputera - priorytetowy :D

_________________
Himoto EMXT-1 @ Trackstar 8.5T 4620 kV + TrackStar 120A GenII ESC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 09, 2017 7:19 am 
Offline

Dołączył(a): Cz mar 30, 2017 10:33 am
Posty: 8
serwus, wid3l3c satelitki w dyfrach są też stalowe, niestety luzy na łącznikach (drążkach) aluminiowych są i u mnie,a jak przywaliłem na drodze w stalową barierkę energochłonną uszkadzając zębatkę w serwie Power HD LF-20MG pokrzywiłem też wahacz, szkoda serwa ale zamówiłem już kolejne JX. Servo saver był prawie przykręcony na maxa więc nie zadziałał ... Jeżeli chodzi o zwrotnicę w wahaczu to ja wyregulowałem sobie to poprzez odpowiednie przykręcenie amorów obniżając nieco środek ciężkości bronka


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 12, 2017 8:15 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 21, 2016 8:21 am
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Hmm, ja jak patrzyłem nie mam u siebie takiego typowego servo savera... co prawda go nie rozbierałem jeszcze, ale nie widzę tam żadnej sprężynki :shock:
A przecież na takim mechanizmie powinno to być oparte? że sprężyna w krytycznym momencie się ściska i pozwala na przeskok?

Natomiast będę myślał nad delikatnym nacięciem orczyka, co niejako ma umożliwić jego wyskok z zębatki serwa - bo rzeczywiście szkoda uszkodzić serwo w przypadku kolizji...

Obrazek
Plastikowy orczyk to groszowa sprawa, od skośnych można kupić w "hurcie" 8 sztuk za 2 dychy, a nie 1 za 20 w PL :evil:

A nawet jak ktoś ma typowy servo saver, co dwa zabezpieczenia to nie jedno.
Jeszcze jest taki patent:
Obrazek
Ale jak to ma niby działać? :roll:

Z "ciekawostek", przedni wahacz przerzuciłem na tył :twisted: piasta tylna jest mniejsza a co za tym idzie lepiej wchodzi w gniazdo nie blokując się o nic.
I ustawiłem go (wahacz) tak, żeby całkowity zakres opuszczenia koła nie był ograniczany długością amortyzatora (a tak było) tylko opierało się na ogranicznikach w podwoziu i amor jeszcze miał pół mm do całkowitego wysunięcia.

Wcześniej podnosząc model, słychać było stuknięcie sztycy o dno w amortyzatorze, a tam jeszcze wahacz by chciał iść niżej - dziwne rozwiązanie.
Myślę, że zmniejszy to punktowe i lepiej rozłoży naprężenie na poszczególne elementy, a nie tylko na amortyzator i wieżę.


Jak teraz popatrzyłem, kitajce mają 2 rodzaje wahaczy do Brontosaurusów - kwadratowe i zaokrąglane.
Jak sądzę te kwadratowe nie powodowałyby takiego problemu... bo nie mają blokującego zaokrąglenia.
Póki co to nie chciałem w niego w żaden sposób ingerować, bo przecież można było spiłować nieco i byłoby ok...

Pamiętam ile luzów miałem w modelu zanim zacząłem przy nim grzebać... teraz nagle wszystko się poprawia :D

Ogólnie za te niedoróbki dostałem 5 dolców refund i mają mi wysłać 1 element którego nie dostałem :)

grzesiuky, ja u siebie zamontowałem kardany na przód i tył - nie zauważyłem by była między nimi a zwykłym dogbone i kubkiem jakaś duża różnica w pracy zawieszenia, w sensie nie powodują jakichś większych ograniczeń - odnośnie tego co pisałeś mi w PW.

_________________
Himoto EMXT-1 @ Trackstar 8.5T 4620 kV + TrackStar 120A GenII ESC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn maja 15, 2017 9:41 am 
Offline

Dołączył(a): Cz mar 30, 2017 10:33 am
Posty: 8
hej, na pewno masz servo saver, który wygląda tak:
servo saver
zamówiłem też serwo tower pro mg996 na alledrogo, ale jednak jaka cena takie serwo, jest nieprecyzyjne, głośne i nie wraca do neutralnej pozycji, w porównaniu do serwa power hd za 17$ jest kiepskie

a i nie polecam regulowanych półosi z kardanami:
https://www.aliexpress.com/item/HSP-94111-94108-94107-94106-94118-Universal-joint-steel-shaft-can-be-adjusted-cvd-110MM-120MM/32749086077.html?spm=2114.13010608.0.0.CEYO27
łamią się przy pinie bardzo łatwo od najmniejszego uderzenia, w weekend rozwaliłem dwie sztuki :/
wid3l3c nie kupuj plastikowych ramion serw, zalega mi kilka sztuk zatem mogę Ci wysłać listem za 2,6 ziko, daj linka do tych "kwadratowych wahaczy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn maja 15, 2017 1:58 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 21, 2016 8:21 am
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Tak, właśnie taki plastik siedzi za serwem.

Orczykiem oczywiście jestem zainteresowany, a nawet dwoma :D poproszę na PW dane + koszt :)


Serwo mam Trackstar TS-900, dostałem w pakiecie z silnikiem. Piekielnie szybkie i ładnie centruje.
Z tego co kupiłeś, to może chociaż zębatki idzie odzyskać i polepić z dwóch jedno?

Dzięki za tipa z kardanami, póki co mam te stałe i zdają się pasować - przy maksymalnym podniesieniu koła zaczynają blokować, ale fabryczne zachowują się identycznie.

Wybacz, że będę taki okrutny i nie podam linka do Ali z wahaczami... poszukaj hasła: 94111 lower arm
Z tego względu, że wyników będzie sporo i warto przejrzeć kilku sprzedawców - może mieliby coś ciekawego i przyoszczędzić na przesyłce.
Ogólnie widzę, że szukanie po numerze 94111 daje znacznie więcej ciekawostek niż po brontosaurus lub hsp.

Nawet znalazłem coś pozwalającego na przekładkę hex 12 na 17 z dystansem, tylko gdzieś mi to zginęło, a dobra opcja by była na większe koła :D

_________________
Himoto EMXT-1 @ Trackstar 8.5T 4620 kV + TrackStar 120A GenII ESC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn maja 15, 2017 5:28 pm 
Offline

Dołączył(a): N sie 26, 2012 9:16 pm
Posty: 449
Ja mam trochę inne pytanie, czy ktoś próbował sam robić z aluminium wahacze, zwrotnice, wieżyczki lub obudowy dyfrów?

_________________
Reely Carbon Fighter BL 1:10
inne: Ansmann Carson Jamara Kyosho Reely TeamC Traxxas Tamiya


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn maja 15, 2017 10:17 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 21, 2016 8:21 am
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
Ja nie mam odpowiednich narzedzi, tutaj jednak potrzebna jest jako taka precyzja. A podstawowymi narzedziami - piłka do metalu, pilnik, wiertarka(nawet stolowa) to cudow nie stworzymy.
Jakis porządny dremel to podstawa pod taką "ręczną" robotę a i to bylaby raczej mordęga...

Moze jakies proste elementy ciosane siekierą byłbym w stanie stworzyć :D

_________________
Himoto EMXT-1 @ Trackstar 8.5T 4620 kV + TrackStar 120A GenII ESC


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Teraz jest Pt lis 16, 2018 4:51 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL