Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:08 am

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:08 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor
PostNapisane: Wt maja 20, 2014 7:23 am 
Offline

Dołączył(a): Wt lut 18, 2014 7:05 am
Posty: 11
Witam serdecznie,
Seryjny silniczek powoli dobiega do konca swojego zywotu, przygode z nitro przezylem i zastanawiam sie nad powrotem na elektryka. W zwiazku z tym ,ze po domu lata cala masa pakietow 5000mah 4S 30c (z hexacoptera) moblyby mi one posluzyc do zasilenia truggasa. Na codzien nie jezdze na torach, tylko czysty bashing wiec nie potrzebuje osprzetu zawodowego. W gre wchodza 2 opcje - combo xerun 150A z motorem 2000kv albo cos z Hobbykinga np. regiel trackstar 150A i do tego jakis silniczek trackstar 2000kv. Co asdzicie o tym setupie ?
Mam pare pytan odnosnie konwersji:
Co potrzebuje procz mocowania silnika i kieszonek na LIPO ? Czy centralny dyfer trzeba przerabiac ? (we fluxie chyba jest troche wczesniej umiejscowiony). Jak ktos ma fotki gotowych konwersji wraz ze zdjeciami to bylbym ogromnie wdzieczny.

Dziekuje za wszelka pomoc
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 20, 2014 8:21 am 
Offline

Dołączył(a): Wt maja 31, 2011 7:03 am
Posty: 170
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Czesc
Co prawda przerabiałem Lightninga ale to dziadek Trophyego wiec czytaj i oglądaj :)
viewtopic.php?f=19&t=67910
Mam nadzieje ze pomoże.

_________________
Jest: Trophy Truggy Pro Xerun M4A , Trophy Truggy Flux SC8 120A,
Było: DBX VE 2800kv , E-Firestorm 3500kv , Lazer ZX-5 RTR 4000kv


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 20, 2014 8:32 am 
Offline

Dołączył(a): Wt lut 18, 2014 7:05 am
Posty: 11
Dzieki, centralny dyfer wyglada na przesuniety blizej przodu. U mnie jest idealnie na srodku, miales tak od poczatku ?
Rozumie ,ze czesci od przelozenia napedu i zawieszenia (osie,waly, wachacze) ze stadium PRO sa P&P z trophym ? Wyglada to naprawde PRO, gratulacje projektu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt maja 20, 2014 4:12 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt maja 31, 2011 7:03 am
Posty: 170
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dziękuje
Mam i trophyego fluxa standard i tego po konwersji i tak dyfer jest przesunięty co mnie bardzo ucieszyło bo mi się fajnie plakiety pomieściły, mysle ze tobie prościej będzie kupić wanienkę i mocowanie silnika od fluxa i zrobić jak ma oryginał.
Tak części pasują Lightning to jak pisałem protoplasta trophyego.

_________________
Jest: Trophy Truggy Pro Xerun M4A , Trophy Truggy Flux SC8 120A,
Było: DBX VE 2800kv , E-Firestorm 3500kv , Lazer ZX-5 RTR 4000kv


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:08 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL