A wiec tak szczerze powiem ze robi mi to kolega zarowno jeden jak i drugi
mam dostep do maszyn ale nie potrafie ich obsluzyc jesli bedziesz chcial mysle ze sie dogadamy ja bede robil 2 komplety wanienek takze pokaze Ci dokładne ja i wszystkim forumowiczom
projekt jest prosty wanienka wyglada jak Cetownik I__I szerokosc pakietu na dole wysokosc to boki a dlugosc odległość od nas lub wglab ekranu do tego boczki zespawane tigiem i wyszlifowane i przykrywka
wszystko robione jest na wyginarce cyfrowej , moze jeszcze beda ponawiercane otwory dla zdjęcia masy choć itak będzie to niewiele ważyć . Mocowanie silnika to koszt okolo 40 zł gdybys byl Zainteresowany a wanienki zapytam i Napisze gdyby ktos chcial
Odnośnie skrzyni biegów bieg włącza się automatycznie po osiągnięciu odpowiedniej ilości obrotów przez silnik (mechanicznie) jednak niewiem jak to sie sprawdzi w praktyce ponieważ przy silniku spalinowym wlaczal sie on kolo 16 k wiec nisko model na silniku brushless będzie kręcił 40 k obrotow takze ciekawa sprawa czy to sie sprawdzi cóż wyjdzie w praniu
, co do modelu to zostaje tylko i wyłącznie odbiornik i serwo skrętu , wanienki będą schowane pod plastikowymi osłonami , plastikowe osłony wyrzucone także powinna wyjść plaska powierzchnia płyty na której będzie tylko regiel skrzynia i silnik , ponadto planuje montaż centralnego dyferencjału ponieważ nie wiem jak skrzynia zareaguje na silnik elektryczny. Przy skrzyni z mta powstaje problem z biegiem wstecznym , ponieważ regiel działa tak jak się go ustawi tzn przód hamulec tył bądź , przód hamulec , a w skrzyni bieg przełącza się trzecim kanałem , szczerze przyznam ze mam problem z hamowaniem w modelu ponieważ nie wiem jak zrobić mechanicznie hamowanie podczas używania regulatora może ktoś zna ten problem ? wiem ze w lotniczych reglach można użyć jakiegoś systemu ? może ktoś zna ten problem?? stad własnie wygodniejsze będzie użycie centralnego dyferencjału
no i na pewno mocniejsze rozwiązanie
regiel hk150 a ma bardzo duże ustawienia z karty programującej przede wszystkim timing , przyspieszenie throtle % , hamowanie silnikiem , sile hamowania , siła przyspieszenia etc tylko że ma z kolei gorszy bo 8 bitowy procesor , wiec sterowanie toporniejsze
ale to kwestia użytkownika
regiel modelrafta ma bardzo dobry procesor przez co płynniej obsługuje silnik wiec lepiej dla standardowej skrzyni