Norbert Rękawek napisał :
Cytuj:
Klejenie opon zarówno piankowych jak i gumowych to bardzo złożony i ................
Norbert, brak mi słow.
Piszesz o jakiś robotach lub maszynach
Potem piszesz :
Cytuj:
- każda z opon na swoim obwodzie posiadałaby inną twardość
- przyczepność felgi do opony nie byłaby jednakowa
- opony nie byłyby odporne na zmiany temperatur
Takich bzdur jeszcze nigdy nie czytałem
to moze wyjasnisz nam do czego sluza te pierwasze 2 produkty:(EA35S i EP35S)
http://www.defenateam.pl/produkty/opony ... onroad.phppotem piszesz:
Cytuj:
Klejenie opon do felg było już testowane przez zawodników, w wyniku czego nikt nie klei opon piankowych 1:10 200mm do felg.
Narazie zadna firma nie sprzedaje OFICJALNIE samych opon piankowych 1/10 TC, wiec nie wiem skad TY wiesz ze byly juz testowane, ja wiem ze firma MUGEN na wszystkich zawodach sama skleja opony dla swojej ekipy bo widzialem na wlasne oczy.
Powodem dlaczego zadna firma nie sprzedaje samych opon piankowych jest oczywista, wiecej mozna zarobic sprzedajac kompletne kolo RTR, koszt wyprodukowania opony jest wysoki, natomiast felgi jest bardzo niski.
Same opony piankowe mozna nabyc do klas E12, E10 i IC8 poniewaz jest w tych klasach mniejsze zapotrzebowanie, natomiast NAJWIECEJ opon sprzedaje sie do klasy TC zarowno elektrycznej jaki i spalinowej ( tak, w USA elektryczne modele jezdza na piankach ) i dlatego firmy sprzedaja wraz z felga zeby wiecej zarobic
NORBERT pisanie ze jedna firma sprzedaje gotowe pianki z felgami do klasy MT i IC8T jest smieszne, KTO KUPUJE OPONY PIANKOWE DO MODELI TERENOWYCH
Przyklejenie opony do felgi nie jest budowaniem STATKU KOSMICZNEGO
Wystarczy przeszlifowac felge aby powieszchnia byla chropowata, przemyc felge i opone rozpuszczalnikiem, posmarowac klejem i nalozyc opone na felge (bardzo podobnie jak z opona gumowa) potem na szlifierke i GOTOWE
A dla wymagajacych firma HUDY sprzedaje maszynke ktora pomaga przy sklejaniu opon piankowych
Norbert, jak masz pisac takie glupoty to lepiej NIC nie pisz.