Adrian Kicaj napisał(a):
Jeśli chodzi o brak płynności czy kiepskie ruszanie to wg się tego nie zauważało.
Kto jeździł mikrusem z Mambą lub podobnym silnikiem bez sensorów wie,że od czasu do czasu model trzeba "kopnąć" w d.... .Niektórzy zawodnicy ustawiali lekki gaz na luzie,a model na starcie trzymali na hamulcu.
Adrian Kicaj napisał(a):
Nadal nie jestem w stanie zrozumieć czemu jako 7(ostatni) nie dopuszczono mnie do finału. W eliminacjach 7 modeli na torze nikomu nie przeszkadzało
Chyba też nie jestem w tabeli wg brany pod uwagę.
No 55zł poszło się...
No to postaram Ci to wytłumaczyć.Usiądź i się skup.Chociaż było Ci to tłumaczone ,ale może treść pisana umożliwia kilkukrotne przeczytanie i łatwiejsze zrozumiane.
Po pierwsze brak znajomości przepisów (poczytaj). Nie masz zaliczonych dwóch sezonów w klasie Hobby,ani całego kompletnego sezonu w Stocku czy ProStocku tak więc niejako zostałeś dopuszczony warunkowo.
Od samego początku w Naszym cyklu jeździ się w mniejszych grupach,6 osobowych.Wynika to z faktu projektowanych torów.Są kręte i ciasne.W klasie Modi byłeś siódmym zawodnikiem ,po eliminacjach byłeś ostatni.Trudno było podjąć decyzję rozegrania Finału B dla jednego zawodnika,czyli Ciebie.Puścić Finał 7 osobowy w klasie najszybszej było by nie w porządku wobec zawodników.Gdyby popadło na kogoś innego też nie wystartowałby.Zwłaszcza,że dotyczy to klasy bardzo szybkiej.
Eliminacje w przeciwieństwie do finału są rozgrywane na innych zasadach.Tam każdy walczy ze sobą.Trzeba było pojechać lepiej i nie było by problemu.Na starcie każdy ma takie same szanse jednak jedni wygrywają ,drudzy przegrywają.
Ps.polecam jednak klasę wolniejszą...