Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 25, 2024 9:36 pm

Teraz jest Cz kwi 25, 2024 9:36 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor
 Tytuł: Li Po
PostNapisane: So sty 15, 2011 6:22 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 05, 2010 12:20 pm
Posty: 307
Witam
Tym razem mam pytanie dotyczące pakietów Litowo Polimerowych
Co jest przyczyną tego że "puchną" i jak temu zapobiec??

_________________
XRAY T3 2010
Team Associated SC10 4x4
XRAY M18


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Li Po
PostNapisane: So sty 15, 2011 6:46 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz mar 12, 2009 6:25 pm
Posty: 151
Witaj,
Ja bym ci zalecał kupienie pakietu, który ma powyżej 30C, ładuj zawsze z balanserem i dla zabezpieczenia w specjalnej torbie ochronnej.
Czasami uszkodzenie pakietu powoduje jego puchnięcie.

_________________
Team Yokomo Polska
RC Wrocław


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Li Po
PostNapisane: So sty 15, 2011 8:02 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 05, 2010 12:20 pm
Posty: 307
A jeśli mam balanser od razu w ładowarce??

_________________
XRAY T3 2010
Team Associated SC10 4x4
XRAY M18


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Li Po
PostNapisane: So sty 15, 2011 8:18 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 22, 2006 7:41 pm
Posty: 251
Lokalizacja: Lublin
To pamiętaj, żeby używać opcji "BALANCE" a nie "CHARGE", jeśli takowe posiadasz. I dostosuj wydajność prądową akku do silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Li Po
PostNapisane: So sty 15, 2011 9:49 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 05, 2010 12:20 pm
Posty: 307
Dawid Zuchowski napisał(a):
I dostosuj wydajność prądową akku do silnika.

To znaczy że co??

_________________
XRAY T3 2010
Team Associated SC10 4x4
XRAY M18


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Li Po
PostNapisane: So sty 15, 2011 10:48 pm 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 17, 2007 2:09 pm
Posty: 1527
Lokalizacja: Poznań
To znaczy, że akumulator musi zaspokoić apetyt prądowy silnika bez nadwyrężania. Jeśli silnik będzie potrzebował więcej prądu niż może oddać akumulator to pakiet może puchnąć i się grzać, reasumując uszkodzić.

_________________
RC CLUB POZNAŃ
Zapraszamy na organizowane przez nas treningi w hali- nowy już nadchodzi!!! ==> info na PM albo TU


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Li Po
PostNapisane: So sty 15, 2011 11:53 pm 
Offline

Dołączył(a): N gru 05, 2010 12:20 pm
Posty: 307
Czyli najlepiej powinien mieć ok 30 C

_________________
XRAY T3 2010
Team Associated SC10 4x4
XRAY M18


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Li Po
PostNapisane: N sty 16, 2011 1:39 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 22, 2006 7:41 pm
Posty: 251
Lokalizacja: Lublin
Czyli robisz tak. Szukasz albo danych swojego silniczka albo podobnego, np http://www.graupner.de/en/products/5ff52c11-a1fd-4807-981c-6cea635c0614/97290/product.aspx. To jest też 10,5 zwoja, ma nawet większą moc to raczej nie zaniżymy. Silnik pobiera max jakieś 140A ale przy troszkę mniejszym napięciu, więc weź pakiet który ma przynajmniej te 140A (pakiet 30C musiałby mieć co najmniej 4700mAh [4,7*30= ok.140]). Jeśli weźmiesz np. te Turnigy 5200 30-40C to nic się im nie powinno stać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Teraz jest Cz kwi 25, 2024 9:36 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL