Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pn kwi 29, 2024 5:42 am

Teraz jest Pn kwi 29, 2024 5:42 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
PostNapisane: Pt kwi 16, 2010 5:59 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 08, 2005 4:51 pm
Posty: 1366
Lokalizacja: Dzięgielów
Witajcie melexy ! :)

Jako, że przerobiłem trochę tematu silników w 540, miałem też excele.
Dwa miały po 20 zwoi, ale też znacznie odstawały osiągami od Saturnów, co widoczne było również na hamownii.
Jeden trafiłem na 19 zwojowy, ale również odstawał mocno od saturna na torze (na hamowni nie testowany).
Po tych trzech wycofałem się z exceli, głównie z powodu słabych osiągów, ale też z powodu zbyt twardych szczotek.
Dodam także, że silniki 20 i 19 zwojowe różniły się drobnymi mankamentami nawet na obudowie, o szczotkach nie wspominając (były zupełnie inne).
Moim zdaniem różne fabryki, choć wydaje się to dziwne w przypadku takiego producenta, ale wiadomo, jak działa dzisiejszy handel...
Dlatego skoro teraz mają moc, coś musiało być zmienione... może magnesy, może przewód, może nawinięcie...

_________________
Too Fast Team - Bo pierwsze miejsce to za mało.

Smak zwyciestwa smakuje lepiej po walce FAIR-PLAY


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So kwi 17, 2010 4:34 pm 
Offline

Dołączył(a): So gru 27, 2008 5:40 pm
Posty: 154
Jest odpowiedź Pana Andrzeja:

http://forum.rccars-poland.eu/viewtopic.php?p=2852#2852

_________________
----------------------------------
Pozdrawiam

Tomasz Wójcik - Tarnów


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N kwi 18, 2010 7:30 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 10:14 am
Posty: 3530
Lokalizacja: Łódź
Czy jest jakaś przeszkoda aby twórca metody pomiaru opublikował szczegóły na forum?
Zakładam że omawiana metoda nie wymaga ani specjalistycznych urządzeń ani magicznej wiedzy.
Wówczas większość zawodników dostanie informacje jaka jest procedura sprawdzania silników i będzie możliwość samodzielnego sprawdzenia silnika przez zawodnika.
Zawodnik będzie świadomy ryzyka niespełnienia wymogów określonych w przepisach.

_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów HPI Challenge i HPI Street Racing


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N kwi 18, 2010 11:53 am 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4190
Lokalizacja: Bożków
Jak zwykle zaczyna sie ***** o sprawdzaniu i kontroli technicznej co w praktyce oznacza: na jednych zawodach posprawdzamy a potem namy spokój.

Rozwiązanie jest banalnie proste jeżeli traktuje sie zawodników po łebkach (przy okazji sprawdza spójnośc i jednomyślnośc środowiska)

Zawodnicy sami ustalają jaki silnik ma bys dopuszczony w klasie 540 - jeden z podanym numerem katalogowych i producentem.
O fakcie informuja przewodniczącego sekcji z RZĄDAMIEM wprowadzenia zmiany w przepisach
Odrzucenie zmiany - bojkot zawodów.

Proste jak budowa cepa.

Czy możliwe do zrealizowania? Raczej tak.

Trzeba tylko zacząć działać w taki właśnie sposób a nie prosić i błagać bo to nic nie daje

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest Pn kwi 29, 2024 5:42 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL