Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:24 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:24 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor
PostNapisane: N sty 24, 2010 1:03 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 30, 2007 5:27 pm
Posty: 1338
Lokalizacja: Raszyn, koło Wawy ;-)
Lesław Zaremba napisał(a):
Abram jeśli chcesz być taki ę,ą to napisz,że w Kłodzku padał deszcz i wielu zawodników nie startowali,byli też tacy,którym regulatory poodmawiały posłuszeństwa.Fadke miał drugi model w wersji przeciwdeszczowej....Ja też rozmawiałem w jego ojczystym języku na temat regulatorów i sam powiedział,że LRP jest poza konkurencją....
Abram byłeś w czarnej....diurze i widziałeś szlam....
Ps.jak się okazuje regulator GM jest taki,że nawet tak doświadczony zawodnik jak Denis popsuł go.Wniosek jeden,lepiej G.... M nie ruszać.


Dorgi Lesławie, tak padał deszcz i było fajnie. Sobota była ciekawym doświadczeniem.

Tak Filipowi odmówił ponieważ mimo wielkiego doświadczenia twojego i jego daliście ciała z zabezpieczeniem przed wodą i nowy
Nosram się utopił ;) co za wielka strata, jedne zawody i regiel za 200 euro jak nie lepiej na śmietnik :)

Ja miałem 1 model, zabezpieczyłem i pojechałem od początku do końca, bez tak drogocennej nauki jak wasza :)
Pod raincoverem parę kropel :-) i to zrobiłem Ja, laik, bez doświadczenia, bez pomocy i pytania innych :)

To że Fadke miał drugi model czy jest jakimś występkiem? Mogłeś i ty mieć drugie podwozie :)

Polecam poszukać w google hasła raincover tc5 i wyskoczy strona gdzie underbody/raincover jest dostępne
dla dużej ilości podwozi ( http://www.slipstreamrcshop.co.uk/electric/index.php )

Ja z Dennisem rozmawiałem po English (forma uproszczona) i doszliśmy do wniosku, że DLA NIEGO AKTUALNIE
LRP jest najlepszym rozwiązaniem (odpowiednie słowa wyboldowane, żebyś zrozumiał wypowiedź).

Dennis go popsuł/nadpsuł, nie był w stanie go ustawić/zresetować i tyle, mi też czasem się zdarza, kiedy mam ciśnienie
czasowe i GM jakoś tak nie chce zaskoczyć, ale wolę GM gdyż palę silnik, a nie regulator LRP (drogocenna nauka).

Lesław jesteś taki ĘĄ :) mówisz/piszesz to co jest tobie wygodne, nie podajesz głębszego tła, czystej rasy polityk :)


m.

ps: Dodatkowo przypominam Adminowi Markowi, kasujesz posty, bądź konsekwentny, zarzucaliście takie "złe" działania na forum gdzie
Jan Matukin rządzi, a tu widzę, uczymy się od najlepszych :)

_________________
Tylko krowa nie zmienia zdania!
Kalendarz zawodów różnych: http://abram.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 25, 2010 8:28 am 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
No tak sprawa wygląda tak.Było Was trzech Fadke ,Abram i Zaremba......Fadke znał stronę internetową i kupił co trzeba,Abram prosty chłopisko ale cwaniak,puścił pare kropel tam gdzie trzeba,ustawił Sowt w GM na deszcz i było Git....No i Zaremba ,który sie obsrał z regulatorem.Dziei temu Abramowicz był drugi,a regulatory Nosrama się psują.
Tyle mądrości wyniosłem z Twojego tekstu.Cieszysz się ?.Czy o taki przekaz Ci chodziło ?.A gdzie byli inni ,którzy zrejterowali jazdę wogóle.O Tych nie piszesz bo to nie ma wydżwięku....
Ps.No i jeszcze jedna sprawa Denis jest prawie tak dobry jak Ty bo Tobie też czasami się coś poprzestawia w GM-ie w ferworze walki o czołowe pozycje.... On sobie nie poradził i wymiękł w stronę LRP,ale mistrzowie pozostali wierni....
Nosramy psują się może od wody,ale nie od modelarzy....

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 25, 2010 9:01 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 30, 2007 5:27 pm
Posty: 1338
Lokalizacja: Raszyn, koło Wawy ;-)
Przeczytaj jeszcze raz, potem zastanów się nad odpowiedzią.

Co do tych co "uciekli" przed jazdą w deszczu, po co mam ich przywoływać? Nie chcieli jechać, to nie jechali,
nie ma tutaj nic sensacyjnego, wybór należał do nich.


Jak dla mnie, za wysokie progi.

m.

_________________
Tylko krowa nie zmienia zdania!
Kalendarz zawodów różnych: http://abram.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 25, 2010 7:46 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt maja 10, 2005 8:36 am
Posty: 294
Lokalizacja: Nowy Sącz
Mój Marcin jakoś się nie bał i też pojechał i to bez żadnych zabezpieczeń.
Widać ma do dupy regulator bo LRP w połowie biegu użyło zabezpieczenie i sie wyłączyło :D

_________________
pozdrawiam
Piotr Fortuna
================
SKM Nowy Sącz
HPI Racing Team Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 25, 2010 9:40 pm 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4190
Lokalizacja: Bożków
Jechałem w deszcz. Silnik LRP X11 10,5 + regulator SXX TC SPEC + LI-PO SMC.

Model obklejony taśmą "na gada", kilka rad Denisa jak zabezpieczyć model takową taśmą (łamany angielski w stylu Kali być i mieć krowa z mojej strony)

Jeździłem w każdym biegu. Da się.

Wynika z tego tylko tyle: zawodnik ma być przygotowany na każde warunki pogodowe.

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 25, 2010 10:09 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 9:59 pm
Posty: 3870
Lokalizacja: Bdg
Na zachodzie jeżdżą, to czemu i nie u nas. Są do tego specjalne koła, dobre slick też zadziałają. Na szybko rewelacyjny do ochrony jest Wet Protect, wystarczy wypsikać. Uszczelnienie elektroniki to dalszy etap. Ale bez zabezpieczeń po prostu nie ma co sprawdzać szczęścia.

_________________
5 P's of Racing: Perfect Preparation Prevents Poor Performance


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lut 17, 2010 1:43 am 
Offline

Dołączył(a): So gru 20, 2003 1:07 pm
Posty: 1121
Lokalizacja: Warszawa
skoro Panowie powołujecie się na Dennisa to może ja opowiem co miałem okazje zauważyć na zawodach off-road na hali (nie było deszczu ani wody na torze) w dniach 14-15.11.2009 w Warszawie

Dennis startował w klasie 4WD tak samo jak ja i Morris
Nie szło mu za dobrze, po eliminacjach przegrywał z Morrisem i zajmował 2 miejsce
ponieważ za wszelką cenę chciał wygrać, wymienił swojego LRP na nowiutkiego SP
na SP jeździł także Morris który wygrał całe zawody
Dennis był drugi

jak widać nie ma reguły

ja osobiście używałem regulatorów trójfazowych: Novak GTB, LRP SPHERE Competition 2007 Edition a teraz mam LRP SXX TC SPEC oraz Speed Passion Gran Turismo

uważam, że LRP jest najlepszy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Teraz jest Pt mar 29, 2024 6:24 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL