Panie Lechu ależ rozumiem problem - a przynajmniej staram się.
Zaremba Lesław napisał(a):
jeszcze niedawno,bo na spotkaniu w Nowym Sączu był Pan bardzo aktywny kiedy przedstawiciele OSM robili zamach na kadeta Swoim Juniorem.
No i nie mogę im tego aż do dzisiaj wybaczyć, bo zmarnowali przy okazji kilkunastu zawodników - wypominam im to przy każdej okazji. Ale czy do końca życia mam tak robić? Raczej nie...
Zaremba Lesław napisał(a):
Moja merytoryka jest ukierunkowana na przemyślane i zgdne z podstawowymi zasadami wprowadzanie zmian.
Ja nie doszukuję się wszędzie teorii spiskowych, więc mniemam, że skoro sami zawodnicy o zmiany wystąpili to mieli juz stanowczo dość przemyślań. Gorzkie to ale chyba niestety prawdziwe. W dyskusji o LiFe w 540 proponuję zmiany od eliminacji tarnowskich, bądź krakowskich. Myślę, że to ani za szybko, ani decyzja nie byłaby nie przemyślana.
Zaremba Lesław napisał(a):
To,że ostanie zmiany zostały przeprowadzone przez P.Niedwieckiego jest bardzo prosto wytłumaczalne.Proszę sprawdzić listę osób głosujących oraz listę osób startujących na ETS.Zawodnicy z ETS-a wyposażeni byli z konieczności w silniki 13,5T oraz Li-Po i głównie chodziło o ich wygodę.
Jak wyżej- co do teorii spiskowych. Ponadto myślę, że jesli chodziło o wygodę zawodników, to decyzje zostały podjęte słusznie. (UWAGA! bronię Piotra N. chyba grypa, którą przechodzę po Lubawie, weszła na wyższe obroty
) Nie słyszałem, aby ktoś się żalił z powodu tych zmian - nawet zawodnicy nie startujący w ETS. Oczywiście gafę w E12 trzeba szybko wyprostować .
Zaremba Lesław napisał(a):
Klasa 540 ma być klasą w której przepisy powinny stać w obronie przed wyścigiem zbrojeń,powinna to być klasa pierwszego kontaktu
Zgadzam się. Dlatego jestem osobiście za włączeniem do niej taniego LiFe, a silniki BL i regulatory do nich zostawiłbym w spokoju.
Ale jak napisałem to jest moje zdanie.
Zaremba Lesław napisał(a):
Znaczącym dla tych ostatnich zmian jest też żródło akumulatorów Li-Fe.Ktoś zrobił dobry biznesik,bo w przepisach nie wprowadzono,żadnych wymagań co do ogniw.
Rozumiem, że nie żywi Pan sympatii do Pana Przemka, który udowodnił, że ma głowę na karku i wie czym w danej chwili handlować. Odnośnie teorii spiskowych - jak wyżej. Ja jeden pakiet kupiłem od niego, drugi i kilka dla kolegów w pewnym sklepie internetowym za granicą. Panie Lechu jakiekolwiek wymagania odnośnie ogniw skutkować będą ich podrożeniem 50-100% (ot, tak sobie strzeliłem) a w tej klasie o to raczej nie chodzi.
Podsumowując:
- być może dalej nie rozumiem problemu, chociaż nawet mając tą świadomość chętnie widziałbym w klasie 540 ogniwa LiFe, bo - przypominam - O TYM JEST TEN WĄTEK.