Co do BL było to ustalane, że to ulepszenie nie wchodzi w grę. Jak wiadomo regulatory z VT zrobią kosmos z każdego silnika BL, więc 540 stała by się walką na sprzęt. Chodź mam regulatory i silniki BL uważam, że ktoś kto zaczyna byłby bez szans, a nie o to tu chodzi.
Inaczej jest z akumulatorami. Sam od dawna używam LiFe. I jest to naprawdę świetna sprawa. Na LiFe trenuje, tylko podczas eliminacji i finałów kiedy trzeba używam nimh.
Wszyscy wiedzą jak stoi sprawa z kupnem nimh. Praktycznie jedyną opcją są pakiety za 300zł CS. Przynajmniej dla mnie.
A za 70zł kupiłem nowy LiFe Turnigy (w Chinach), który równa sie bez problemu z najdroższymi selekcjami a będzie można go używać ponad 10 razy dłużej.. Są bezpieczne, inaczej - najbezpieczniejsze.
Co do napięcia wiem o co chodzi, sprawa ładowania LiFe programem do LiPo. LiFe żyje dalej bez problemu a na biegu ma niesamowicie podbite napięcie.
Wnikliwa kontrola i z głowy.
I dlatego chcę aby była przeprowadzona ankieta - niech zawodnicy zdecydują a nie kilka osób, którym się to podoba. Mi po prostu bardzo pasuje perspektywa nie martwienia się i dbania całe zawody o pakiety.
Jeśli LiFe nie zostanie wprowadzone, trudno. Widocznie większość nie chciała. Ja mam świeże pakiety więc do końca sezonu pociągnę
.
Po prostu myślę, że każdy kto się uczy zamiast siedzieć nad pakietem, wyrównywać, sprawdzać temperatury, ładować o idealnej porze - mógłby zając się jazdą i nauką ustawiania modeli.
Wracając do tych BL. Gdy zawodnicy, którzy się uczą, usłyszą o wydatkach i walce zbrojeń przy silnikach bezszczotkowych - jestem pewien, że nie będą za.
W końcu wszyscy maja swój rozum.