Zaremba Lesław napisał(a):
Ps.Rysiu czy jak zaopatrzysz się w Li-Fe to pojedziesz na ETS lub gdzie indziej w tamtym kierunku ?
Leszku,
bardzo dziękuję za nieustające zainteresowanie i dbanie o to, abyśmy mogli na naszym sprzęcie jeździć
również na zagranicznych imprezach. Jeżeli Federacja, która domniemam powstanie w okolicach miasta
Wrocław zapewni nam nieustający rozwój, dbanie o nasze interesy, o nasze zasilanie i silniki,
to ja bardzo chętnie do niej dołączę, gdyż będę wiedział, że jak spełnię warunki twojej Federacji to będę
mógł pojechać na każdą poważną zagraniczną imprezę nie przynosząc wstydu Federacji, Tobie i sobie
Bardzo doceniam twoje starania, jednakże przypominam, że czasy (mimo że mam dopiero 31 lat),
kiedy Państwo dbało o każdą dziedzinę życia obywatela odeszły.
Leszku, a co cię to obchodzi czy pojedzie? Ciągłe podpieranie się argumentem, że jak zrobimy zasilanie XYZ
z którym to polski zawodnik nie będzie mógł pojechać na jakieś zagraniczne zawody jest taki sobie
Ważne jest na czym my tutaj lokalnie jeździmy lub na czym chcemy jeździć.Na zagraniczne zawody jak ktoś z polskich zawodników zechce pojechać to pojedzie, nawet bez pytania się
o poradę, tylko przeczyta informator, zakupi co potrzeba i wio!
Co do polskich warunków, powinno być tak, żeby było dobrze, wręcz bardzo dobrze. Ja po zawodach w Pab. na LIFE
jestem za tym zasilaniem. Również jestem za zasilaniem w wersji LIPO. Dobrze wydane pieniądze powinne być
głównym argumentem. Podpieranie się tym co wielce mi szanowna zagramanica ma w zasilaniu mnie lata koło koła.
Interesuje mnie to ILE wydam na zasilanie i JAK długo mi posłuży. Life moim zdaniem jest najtańsze,
wystarczy kupić cele z pakietu do wkrętarki dewalta (czy jak się to pisze), polutować i już.
Z wyrazami podziękowań za troskę o moje dobro,
m.a.