Zaremba Lesław napisał(a):
Była dyskusja czy wprowadzić równolegle do Speca Li-po.Sprawa ucichła , a to jest pewnie temat zastępczy...
Tak, zastępczy.
Moim zdaniem powinno być tak:
1) w tym sezonie dobijamy to co mamy, czyli NIMH + 9,5T w specu, nimh w modified
2) ustalamy że od nowego sezonu asfaltowego jedziemy na LIPO w specu lub ewentualnie LIPO w modi jako
test dla zawodników, spec zmienamy od NASTEPNEJ hali
3) proponujemy zmiany w klasach elektrycznych on-road od nowego sezonu halowego tj:
spec -> lipo + 13.5T lub inny silnik
modified -> lipo i open
E12 -> lipo 1S (tak to jest to!)
540 zostaje bez zmian, jako klasa dla początkujących lub następuje jej całkowite zlikwidowanie
i dajemy 21.5T + lipo 2S
Proste jak robienie dzieci, znając życie, za 5 lat jak moje bliźniaki zachcą jeździć dalej bedziemy w tym samym
miejscu, Śląsk kontra reszta świata jak co każdego lata.
Kolego Lesławie, ciagle piszesz o toczeniu piany, jednak nasuwa mi się wniosek, że bez toczenia piany w każdym wątku
nie jesteś w stanie przeżyć.
Jakoś wnioski które podajesz toną w pianie którą wydzielasz. Nie podoba się LOK, OSM, KMK,
AUTOMOBILKLUB, Dowolna Inna Organizacja, to kurde wreście zrób tę niezależną organizację, pokażcie tam na Śląsku,
że oprócz gadania potraficie coś zrobić. Patrz zajebista robota Mindugasa i Evaldasa w Wilnie, z niczego zrobili
coś, tylko że ONI nie gadają, a robią.
Dla mnie liczy się jazda, ponieważ mój prywatny czas się skurczył to na żadnej eliminacji
w tym sezonie halowym na 99.9% nie będę, więc ten kocioł w melksach zaczyna mi zwisać i powiewiać, czytaj E12.
Pozdrawiam,
m.
ps: mam nadzieję, że za 5 lat nie będziemy w tej samej głębokiej dupie!
ps1: nie jestem sponsorowany ani związany z OSM, JM, TB, ATA.
ps2: nawet jak załatwisz wejście LIPO + 10.5T do speca to też będzie dobrze, nie załatwisz, tak samo dobrze,
z tymi co sie kumpluję mówią że lepiej już E12 jeździć, przynajmniej jest coś konkretnego, bez zbędnego pier.... o lipo w DTM