Paweł Michalski napisał(a):
1. wycena podzespołów używanych
Tomek Massalski napisał(a):
1. Ustalamy ile można wydać na poszczególne zasdnicze części modelu: podwozie, regulator, silnik, akumulatory, odbiornik, serwo (to powinno wystarczyć)
Pozostałych części nie oceniamy
Paweł Michalski napisał(a):
2. co z cenami promocyjnymi (okresowymi) u polskich dystrybutorów,
Tego nie wiem jak rozwiąazać, ale może jest ktoś inny kto mi pomoże.
Paweł Michalski napisał(a):
3. wycena podzespołów firm które nie posiadają oficjalnego przedstawicielstwa w Polsce
Tomek Massalski napisał(a):
Cena do zatwierdzenia tylko towaru z legalnego źródła. Więc wyliczana z obowiązującym cłami i podatkami.
Czyli tlumacząc na nasz: cena ze sklepu internetowego + cło + VAT (jeśli spoza Unii)
Paweł Michalski napisał(a):
4. jazda na pożyczonym podzespole (np. po awarii)
Tak jak do tej pory. Jeśli spełnia przepisy to proszę bardzo. Jeśli nie to bardzo mi przykro.
Paweł Michalski napisał(a):
5. skład komisji wyceniającej podzespoły (jakaś propozycja).
Podsatwowym wskaźnikiem mobilność. Ze dwie osoby (spośród np. pięciu), które są w stanie sprawnie obsłużyć komupter i szybko uaktualnić listę obowiązujących podzespołów. Powinny często pojawiać się na zawodach.
Tak dla pewności przypominam, że nie proponowałem wyceniania przez komisję a jedynie zatwierdzenie dowodu, że dany podzespól da się w oficjalny sposób kupić w określonej cenie. Taką czynność można wykonać w ciągu 10 minut nawet na zawodach, jeśli pojawi się ktoś z nowym sprzętem.